מצלמת אבטחה נסתרת עשה זאת בעצמך

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה נסתרת עשה זאת בעצמך

8 צעדים פשוטים ליצירת מצלמת אבטחה נסתרת בעצמך

מישהו חיטט בדברים שלכם, אך אתם לא יודעים איך להוכיח את זה. בין אם העבריין הוא חבר, בן משפחה, עמית לעבודה, או אויב מושבע: מצלמה נסתרת יכולה לעזור לכם לאסוף את ההוכחות שלהן אתם זקוקים כדי להתעמת עם העבריין ולשים סוף לדרכיהם הערמומיות.

להלן 8 צעדים ליצירת מצלמת אבטחה נסתרת והחבאתה בתוך חפצים בבית או בעבודה.

1. תרכשו מצלמת רשת

אתם יכולים למצוא דגם מתאים במחיר זול. חפשו באינטרנט "מצלמת רשת זולה".

תבחרו מצלמת רשת בסיסית וקומפקטית. המצלמה צריכה להיות מספיק קטנה כדי שלא יבחינו בה. אתם יכולים לבחור להחביא אותה בתוך חפץ ביתי כמו מחדד עפרונות או קופסת טישו; זכרו זאת כשאתם בוחרים מצלמה.

אם אתם רוצים להתקין את המצלמה בהקדם האפשרי, אתם יכולים למצוא מצלמת רשת בחנויות חשמל גדולות. תבקשו את הדגם הזול והקטן ביותר שיש להם.

אם אתם מנסים לצלם פשעים חמורים, תשקלו להתקין מצלמת אבטחה ברמה מקצועית. מצלמות נסתרות מתוצרת בית הן דבר נחמד, והן יעבדו כמו קסם – אך איכות הוידאו תהיה הרבה יותר גבוהה במצלמה יקרה יותר.

2. הסירו את המעטפת החיצונית של מצלמת הרשת

אתם יכולים לראות את לוח המגעים שעליו מורכבת העדשה. זה יהפוך את המצלמה להרבה יותר קטנה, וכך יהיה הרבה יותר קל להחביאה.

3. תבחרו את מקום המחבוא שלכם

תהיו יצירתיים! יהיה קשה להבחין במצלמה שלכם אם תחביאו אותה בתוך חפץ ביתי חסר ייחוד. וודאו כי אתם משתמשים במשהו שבדרך כלל נמצא בחדר או במשרד שלכם; חפץ חריג עלול לעורר חשד.

לדוגמה: תמצאו מחדד חשמלי ישן שאף אחד לא משתמש בו. אתם יכולים להוציא את הרכיבים הפנימיים, להכניס את המצלמה ולכוונה אל חור החידוד. הוציאו את ברגי המעטפת והסירו את המנוע, החוטים, וכבל החשמל מבפנים. וודאו שהמחדד מנותק!

מחדד עפרונות חשמלי ישן למצלמת אבטחה נסתרת

נסו להשתמש בקופסת נעליים או קופסת טישו. חתכו חור קטן בתוך אחת מהקופסאות כדי שהמצלמה תוכל "להסתכל" החוצה. וודאו כי החור אינו גדול מדי: אתם לא רוצים שמישהו יחשוד!

תשקלו להשתמש בשקית נייר או בשקית למתנות. שוב, חתכו חור קטן בתוך השקית, יהיה קשה יותר להבחין בחור אם החלק החיצוני של השקית מאופיין במרקם או בהדפס. שקית שחורה או שקית בצבעים כהים תקשה אף יותר על ההבחנה בחור.

תשקלו להחביא את המצלמה בעלים של עציץ או עמוק בתוך הגומחות של מדף ספרים – כל מקום שבו מישהו ככל הנראה לא יתבונן מקרוב. וודאו כי עדשת המצלמה מכוונת למקום שאליו אתם רוצים.

4. הרכיבו את המצלמה בתוך החפץ

כוונו את העדשה כך שתפנה אל מחוץ לחור בתוך החפץ. וודאו שהמצלמה יושבת היטב ואינה גלויה לעין.

אם אתם חושבים שעלולים להזיז את החפץ, תשקלו להשתמש בדבק מגע כדי לשמור על המצלמה במקומה. הדביקו את השוליים החיצוניים של המצלמה כך שהיא תפנה אל מחוץ לחור. הקפידו להרחיק את הדבק מזכוכית העדשה – זה יטשטש את איכות הוידאו, ויהיה מאוד קשה להסירו.

5. השתמשו בסרט דביק או בדבק כדי להדביק משקולות לדייג בתוך המעטפת כדי שהחפץ לא ייראה קל מדי

זה חשוב במיוחד כשמחביאים מצלמה בתוך מכונות – מחדדי עפרונות, שעונים וחפצים דומים – שבדרך כלל מרגישים כבדים.

אם אין לכם משקולות לדיג, כל חתיכת מתכת שטוחה וכבדה צריכה לעשות את העבודה. היו זהירים בעודכם מתעסקים עם מתכת משוננת.

משקולות דייג

6. השחילו את כבל ה- USB (הכבל שמחבר את מצלמת הרשת למחשב) דרך חלקה האחורי של נקודת המסתור

יתכן שתצטרכו להציב את המצלמה הנסתרת בקרבת מחשב אם הכבל אינו ארוך.

כסו במשהו את כבל ה- USB. ניירות מפוזרים או ג'קט יעשו את העבודה – אך עשו את זה כך שזה ייראה טבעי. אם "מחדד עפרונות" מחובר באופן גלוי למחשב שלכם, החטטן עלול לחשוד.

7. אם אתם מחביאים את המצלמה שלכם בתוך מכשיר חשמלי, תשקלו להדביק שלט "מקולקל" כדי שאף אחד לא ינסה להשתמש בו

אם מישהו מנסה להפעיל אותו, הוא עלול למצוא את המצלמה שלכם.

עם זאת, זכרו ששלט "מקולקל" עלול למשוך תשומת לב אל החפץ. סביר להניח שאנשים יתעלמו מה"מכשיר" אם לא תדביקו עליו דבר – במיוחד אם אתם ממקמים אותו במקום שלא מפריע לאף אחד.

8. כוונו את המצלמה אל זירת הפשע

תחשבו על עצמכם כעל במאי קולנוע שמכין סצנה: תחשבו על מה שאתם מנסים להוכיח בעזרת התצלומים, ותחשבו עד כמה חשוב לכם לראות את פני העבריין.

אם אתם בסך הכל רוצים שמישהו לא יתקרב למרחב האישי שלכם – נגיד, אח שמתגנב לחדר שלכם – כוונו את המצלמה אל הדלת כדי שתוכלו לתפוס אותו כשהוא נכנס.

אם אתם מנסים למנוע ממישהו לגעת בדבר מסוים – נגיד, אתם רוצים שאחיכם לא ייקח את הבגדים שלכם, או שעמית לעבודה לא יגנוב את השדכן שלכם – כוונו את המצלמה אל החפץ הזה כדי שתוכלו לראות מה הם עושים.

אם אתם רוצים ללכוד כמה פשעים שונים, מקמו את המצלמה מספיק רחוק כדי שהעדשה תצלם חלק גדול מהחדר. תשקלו להתקין שתי מצלמות, אך וודאו שאתם מגוונים במקומות המחבוא.

בהצלחה! צוות אלסק מערכות אבטחה.

3.6/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ