מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV

מצלמות אבטחה במעגל סגור (CCTV) – מה זה בכלל?

טלוויזיה במעגל סגור (CCTV) זו מערכת שבה המעגל שבו הוידאו משודר הוא סגור, וכל הרכיבים (מצלמה, מסכי תצוגה, מכשירי הקלטה) מחוברים בצורה ישירה. זה לא כמו שידור טלוויזיוני שבו כל מקלט אשר מכוון בצורה נכונה יכול לקלוט ולהציג או לאחסן את האות. בארה"ב למשל, מערכות מיוחדות שכאלה אינן נתונות לפיקוח מצד רשות התקשורת הפדרלית (FCC); עם זאת, מצלמות אבטחה שמשתמשות בגלי רדיו מעורבבים כפופות לתעריפי ספק רגילים ולתנאי שירות. בעבר, האותות האלה שודרו לצג שצויד במקלט קלטות וידאו, אך אלה הוחלפו לחלוטין במערכות עם מקלט וידאו דיגיטלי (DVR) שיכולות לאחסן כמות גדולה יותר של תצלומי וידאו ולגבות נתונים באופן אוטומטי.

מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV

למה משמשת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור?

השימוש הנפוץ ביותר ב- CCTV הוא במערכות של מצלמות אבטחה. במשך שנים המערכות נמצאו באזורים כמו חנויות קמעונאיות גדולות, בנקים, ומוסדות ממשלתיים. הודות לעלויות המופחתות של ייצור מצלמות וציוד להקלטת וידאו, מערכות של מצלמות אבטחה הופכות ליותר ויותר נפוצות בעסקים קטנים, ואפילו בבתים פרטיים.

שימושים נוספים ל- CCTV

CCTV נמצאת בכל מקום בערים גדולות, לאורך כבישים מהירים גדולים, ואזורים שבהם נערכים אירועים גדולים. ברחובות ובכבישים, לעתים קרובות ב- CCTV נעשה שימוש לצורך אכיפת חוקי תנועה, היא משמשת למעקב אחר דפוסי תנועה, מה שמאפשר לשירותי חירום להגיב במהירות לתאונות ולמחלקות תחזוקה לתכנן טוב יותר את הפרויקטים ההכרחיים בבנייה. בבתי מלון, אצטדיונים, ומרכזי כנסים, לעתים קרובות משתמשים ב- CCTV ברשתות טלוויזיה פרטיות, אשר משדרות אירועי ספורט או אירועים מיוחדים ברחבי המתקנים שלהם.

ברוב נמלי התעופה ותחנות הרכבת ברחבי העולם יש מצלמות אבטחה מותקנות שמחוברות למערכות CCTV במטרה להילחם בטרור. שידורי הוידאו האלה נמצאים כל הזמן תחת פיקוח של רשויות אכיפת החוק המקומיות והבינלאומיות במאמץ לשמור על בטחון המטיילים.

מצלמות CCTV

כל מצלמה שמשדרת אות יכולה להתחבר למערכת CCTV, בין אם היא קווית או אלחוטית, אך בדרך כלל מערכות CCTV מתקשרות למצלמות מעקב מתקדמות. מצלמות PTZ – סיבוב/הטיה/זום מאפשרות למשתמש לשלוט במצלמה מרחוק. סוג העדשה שבה נעשה שימוש יהיה תלוי ביישום ובאזור שבו המצלמה תותקן.

עדשות עם צמצם קבוע לא ניתנות להתאמה מבחינת מרחק או תנאי תאורה. הן זולות יותר מעדשות אחרות ובדרך כלל מספיקות לצורך התקנה פנימית היכן שתהיה תאורה קבועה.

ישנם שני סוגים של עדשות צמצם שניתנות להתאמה. עדשות צמצם ידני ניתן להתאים לשינויים בתנאי תאורה, אך צריך לעשות זאת באופן ידני. עדשות צמצם אוטומטי יכולות לחוש בשינוי בתאורה באזור שעליו הן מתצפתות ולהתאים את עצמן באופן אוטומטי כדי שיוכלו לספק את התמונה הטובה ביותר. אלה בדרך כלל מהוות את הבחירה הטובה ביותר לצורך התקנת מצלמות אבטחה בחוץ.

עדשות ידניות מאפשרות לכם להתאים את אזור המיקוד במצלמה באופן ידני. אם אתם רוצים לשנות את המיקוד מרחוק, זמינות גם עדשות זום ממונע, אך הן יקרות יותר. סוג שלישי של עדשת זום, זום אוטומטי, יכולה להתמקד באופן אוטומטי בעצמים שנעים בשדה ראייתה.

מערכות CCTV ומצלמות נסתרות

ניתן לשלב מצלמות נסתרות ברשת CCTV, ולעתים קרובות אכן עושים זאת. הן מאפשרות למשתמש לצלם את התנהגות הפושע כאשר פושעים מחפשים מצלמות אבטחה רגילות. הן יכולות להיות יעילות יותר בצילום ראיות וידאו, מאחר שיותר קשה להתחמק מהן, אך אתם מקריבים את תכונות ההרתעה של מצלמות CCTV מסורתיות. בצד השני של הספקטרום, נמצאות מצלמות הדמה, שהן מכשירי הרתעה זולים שנראים כמו מצלמות CCTV, לעתים קרובות עם אורות מהבהבים. עסקים קטנים רבים משתמשים במצלמות דמה בתור אמצעי אבטחה נוסף.

היתרונות והחסרונות של מערכת טלויזיה במעגל סגור

הדרך ההגיונית ביותר למנוע פשעים לפני שהם מתרחשים היא זיהוי מוקדם. כאשר מדובר בזיהוי מוקדם של פעילות מחשידה או אדם מחשיד, הדבר הראשון שחושבים עליו הוא מצלמת אבטחה, או הידועה יותר בתור מצלמת CCTV, במשלב הדיבורי.

בעבר היה מקובל להתקין את מצלמות ה- CCTV באזורים מסחריים בלבד, כגון קניונים, חנויות נוחות, או חניונים. עם זאת, מאחר שכל נכס פרטי יכול להיות מטרה פוטנציאלית עבור מישהו שמנסה לפרוץ ולגנוב פריטים יקרי ערך, בעלי בתים ברחבי הערים בחרו להתקין כמה מצלמות סביב היקף ביתם. אכן, זה הופך להיות יותר קל עבורם לעקוב אחר פעילות יומית סביב ביתם מבלי לעשות זאת בצורה בולטת מדי. יתרה מזאת, השארת מצלמות CCTV מכווננות כאשר משאירים את הבית ריק לתקופות ארוכות, עוזרת בזיהוי פריצות ומשמשת כהוכחה כאשר מישהו מחליט להגיש תלונה נגד החשוד.

נראה ש- CCTV מהווה אפשרות מאוד מעשית כאשר מדובר באבטחת הבית, אך האם באמת כדאי להתקין מצלמה (או שתיים) בביתכם? המשיכו לקרוא כדי לגלות את היתרונות והחסרונות בהתקנת מצלמות CCTV.

יתרונות

מצלמות CCTV משרתות את מטרתן העיקרית, שהיא לפקח על סביבת ביתכם במשך 24/7. זה נוח במיוחד כאשר יש לכם יחידים פגיעים בתוך הבית, כגון ילדים או קשישים.

מצלמות CCTV שניתן לראותן בקלות מהמדרכה או בחניה שלכם יכולות להיראות מאיימות למדי עבור פורצים פוטנציאליים. הם לא יסתכנו בכך שהם עשויים להיראות ולהיתפס על חם. מצלמות ה- CCTV האלה יכולות להוות גורם מעכב פריצות בגלל שפורצים בדרך כלל בוחרים בבתים שלדעתם קל יותר להיכנס אליהם מבלי להיתפס.

מצלמות CCTV יכולות להוות נקודה עיקרית בעת מכירת הבית. מאחר שמצלמות CCTV מסוימות הן יקרות למדי בשל עלויות ההתקנה וההגדרה, בעלי בתים מסוימים ישקלו מלכתחילה לרכוש בתים שהמצלמות כבר מותקנות בהם.

חסרונות

אף על פי שהן משרתות את מטרתן, מצלמות CCTV עשויות להפוך לחרב פיפיות כאשר הן פועלות 24/7. מאחר שה- CCTV שלכם מנטרת כל פעילות סביב הבית, זה גורם לאובדן פרטיות של בני המשפחה ואורחי הבית. אנשים מסוימים מרגישים לא בנוח כאשר הם מודעים שהתנועות שלהם מצולמות במצלמה.

התקנה, הגדרה, וציוד של ה- CCTV הם בדרך כלל יקרים. אחרים עדיין בוחרים במערכות אזעקה זולות יותר כמו אלה שמשמשות לזיהוי חלונות מנופצים.

מצלמות CCTV יכולות להיות בולטות במקצת ולהפריע לתפאורת ביתכם. ומאחר שאתם לא רוצים לשבש את קו הראיה של ה- CCTV, לא תרצו לקשט את הסביבה שלה.

מצלמות CCTV מסוימות ניתן לשבש בקלות והן יכולות לאבד את האות שלהן, ומצלמות CCTV עם תצלומים מטושטשים או לעתים חסרים, יכולות להיות מתסכלות למדי בגלל שהן מחטיאות את מטרתן.

ליעוץ, הצעות מחיר ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה בבית או בעסק, פנו אל המקצוענים באינדקס אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ