מצלמות אבטחה לעסק

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכת מצלמות אבטחה לעסק

מעבר לעובדה הידועה והמוצקה, שמצלמות אבטחה בשילוב מערכת הקלטה איכותית מקליטות ומתעדות את המתרחש בעסק, הרי שקיימות עובדות רבות ונוספות שמהוות המון סיבות טובות להתקנת מצלמות אבטחה בעסק שלך.

באופן כללי, באותו המשקל בנושא התקנת מצלמת אבטחה לבית, גם במצלמת אבטחה לעסק קיים הנושא הרגיש של חדירה לפרטיות, אך מצד שני, תורם רבות לתחושת הביטחון והרוגע של כל הסובבים במקום.

בנוסף, בשנים האחרונות ועקב עלייה גדולה בביקוש למצלמות אבטחה, ובכלל עלייה חדה בכל הקשור באבטחה אלקטרונית, נוצרה תחרות מסחררת בתעשייה, שהביאה בסופו של דבר לירידת מחירים בהתאם וממילא הביאה את המוצרים השונים בתחום למחירים נוחים ונגישים לרוב הלקוחות.

טבלת מצלמות אבטחה מומלצות לעסקים

להלן טבלה מפורטת של מצלמות אבטחה שונות עבור עסקים, סוגים, מחירים ופירוט:

סוג מצלמה תיאור מחיר פירוט פעולתה
מצלמת דיסקרטית מצלמה קטנה וניתנת להחבאה במקומות מוסתרים בעסק. ₪200 – ₪500 מצלמת דיסקרטית נועדה להיות חסויה וכמעט לא נראית לעין האנושית. היא נועדה להקל על תהליך המעקב וההקלטה של פעילויות חשודות במקום העסק, תוך שימוש במצלמה קטנה שניתנת להחבאה במקומות מוסתרים, כגון פרגולה, דלפק אכסון או תוך השתמשות באובייקטים קיימים בעסק כמו מצלמות עט, מצלמות שעונים וכדומה.
מצלמת כיפה מצלמה המותקנת על תקרה או קיר ומסוגלת לסובב ולכסות רחב יותר של המרחב. ₪800 – ₪1500 מצלמת הכיפה יכולה לסובב ולהתמקד במרחבים נרחבים יותר, ולכן היא שימושית לאזורים גדולים בעסקים כמו אולמות תצוגה, חנויות מרכזיות או מרכזי קניות. רוב המצלמות מסוג זה כוללות אפשרות לזום ולקבלת תמונה באיכות גבוהה יותר.
מצלמת צבע מצלמה המסוגלת לצלם בצבע ולהעביר תמונה צבעונית באיכות גבוהה. ₪1500 – ₪3000 מצלמות צבע הן מצלמות ברזולוציה גבוהה שמסוגלות להעביר תמונה בצבעים אמיתיים. זה מקנה יתרון ברור כאשר עוסקים במוצרים או ביצורים בעלי גוונים וצבעים מגוונים, כמו חנויות בגדים, חנויות תכשיטים או גני ילדים.
מצלמת רשת מצלמה המתחברת לרשת המחשבים ומאפשרת מעקב ושליטה מרחוק. ₪500 – ₪1000 (לפי היכולות) מצלמות הרשת הן מצלמות שמתחברות לרשת המחשבים ומאפשרות מעקב ושליטה מרחוק דרך ממשק תוכנה. הן יכולות לספק תצוגה חיה או הקלטה, והן נפוצות בעסקים שמחזיקים במרכז מקומי או בעסקים מרובים שמעוניינים לנהל את המצלמות ממקום אחד במרכז ניהול.
מצלמת תנועה מצלמה שמתחילה להקליט רק כאשר מוזה תנועה בסביבתה. ₪300 – ₪800 (לפי התכונות) מצלמת התנועה נועדה לחסוך באחזקה ובאחזקת מקום אחסון על ידי הקלטת הפעילות החשודה בלבד. כאשר אין תנועה במסגרת הסביבה שמופיעה במסך המצלמה, אין הקלטה והמצלמה ממתינה לתנועה כדי להתחיל להקליט. הן נפוצות באזורים פנימיים שבהם אין תנועה רציפה ואין צורך בהקלטה רציפה.
מצלמת חוץ מצלמה שעמידה בפני מזג אוויר קשה ומיועדת להתקנה במקומות חיצוניים. ₪1000 – ₪3000 (לפי התכונות והעמידות) מצלמות החוץ הן מצלמות שעמידות בפני מזג אוויר קשה, מיועדות להתקנה במקומות חיצוניים ומאפשרות עקיפה של רוחות חזקות, מים, אבק ושאר סיכונים. הן נפוצות בחנויות ממוקמות בקניונים, גני ילדים, תחנות דלק או כל מקום שדורש התקנה חיצונית של מצלמה אבטחה.
  • שימו לב: מחירי המצלמות הם משוערים, ממוצעים ועשויים להשתנות בהתאם ליצרנים ולתכונות המצלמה. יש לעיין ולהתייעץ עם ספקי מצלמות האבטחה לקבלת מידע מדויק על המחירים המוצעים כיום.

מחפשים מצלמות אבטחה לעסק שלכם? הגורם המרתיע

מצלמות לעסקים, מעבר להיותן מבצעות את הפעולות לשמן נועדו, משמשות עוד הרבה לפני, כגורם מרתיע ביותר ובאופן סטטיסטי מבטל כ30 – 50 אחוז מנסיונות הפריצה!!

כפי שהזכרנו במאמרים קודמים, האפקט שמתקבל מעצם היותן של המצלמות מותקנו בפועל הוא אותו אפקט שמתקבל גם מהתקנת גלאים כאלו ואחרים ומערכת אזעקה.

שילוב של שני המערכות יחד – מערכת מצלמות אבטחה איכותיות יחד עם מערכת אזעקה איכותית יוצר שילדת ברזל וירטואלית, איכותית ואמינה, המשמשת הרתעה אדירה, וכמובן פעולה מהירה ומיידית בזמן אמת.

כאשר קיימת מערכת אבטחה בעסק, היה והתרחשה פריצה, ברוב המקרים ישנו שיתוף פעולה מדהים בין בעל העסק לבין רשות האכיפה – המשטרה, כך שבעל העסק מאפשר גישה ושקיפות למשטרה, שזו שולפת את האירועים הרלוונטיים ממערכת ההקלטה (dvr, nvr) וכך יכולה לאתר במהירות או לתעד את החשודים בדבר.

מערכת מצלמות במעגל סגור מבטיחה הגנה מירבית לעסק שלך, תוך כדי שמירה על כל הגורמים המרכיבים את העסק, משמירה על העובדים, ציוד של העסק, סחורה \מחסן, תיעוד קופה וכו'.

בכדי לרכוש מערכת מצלמות אבטחה איכותית, מומלץ לפנות למתקין מצלמות אבטחה, מומחה, שיגיע ראשית לעסק הנדרש למיגון ויאפיין באופן פרטני ומדויק את האתר הנדרש למיגון, על כל מרכיביו, לרבות מיקומי המצלמות, מיקום מערכת ההקלטה, הסוואות, תשתיות וכו'.

כיצד לבחור את מכשיר ה- DVR למערכת האבטחה?

המוצר הנפוץ ביותר כיום בהתקנת מערכת מצלמות לעסק הוא מכשיר DVR עצמאית. אולם לפני בחירת ה- DVR המתאים, מומלץ לבחון מספר פרמטרים.

בבחירת מכשיר ה- DVR, מומלץ לבדוק את קצב הפריימים לשנייה (fps) ואת הרזולוציה המקסימלית שהמערכת מסוגלת להפיק עבור כל ערוץ שמחובר כיום או שנרצה לחבר בעתיד. חשוב לבדוק לא רק את רזולוציית ההקרנה אלא גם את רזולוציית ההקלטה של המכשיר.

מערכות רבות מספקות פרמטרים שונים כגון צפייה ברזולוציה D1 "4:2:2 Component Digital" או "4Cif – "Common Intermediate Format, לעומת רזולוציית הקלטה של 4Cif חלקי או בכלל לא ושימוש רק ברזולוציית הקלטה Cif.

איכות השידור יכולה מאד להרשים, אבל מומלץ שתשימו לב מה קורה בפועל, לאחר ההקלטה. במידה ואיכות ההקלטה חשובה לך לא פחות מאיכות הצפייה, מומלץ לשים לב לתכונות אלו ו\או להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום.

כאמור, נביא לפניכם את היתרונות הרבים בכל הקשור במצלמת אבטחה לעסק

הרתעה!

כאשר פורץ\גנב מתצפת על עסק אליו הוא חפץ לפרוץ, הוא ראשית בודק את נקודות התורפה של אותו העסק, ובראש ובראשונה מברר האם מותקנת בעסק מצלמת אבטחה (או מצלמות) או מערכת אזעקה.

כמו הלקוחות, גם הפורצים מודעים לטכנולוגיה הגבוהה של מצלמות האבטחה, שכן הכל מתועד באופן מיידי ומהיר, מצלמות האבטחה רואות גם בחושך מוחלט! (ראיית לילה), מערכת המצלמות מחוברת לאינטרנט וממילא שולחת התראות מיידיות למשתמש אם ומתרחשת תזוזה הכי קטנה בעסק, וכל אלו, מטבע הדברים, הופכים להיות "כאב ראש" לא קטן בכלל לגנב שעולה בראשו לפרוץ.

שימו לב, שכל אלו, הרבה לפני שהגנב בפועל בכלל ניגש לעסק (תרתי משמע), כלומר, כל אלו רק רצים במחשבותיו לפני שהוא מחליט האם לפרוץ או לא.

ביטחון סביבת העובדים

כאשר מתקינים מצלמות אבטחה לעסקים, יהיו עובדים אשר ירימו גבה, בכל הקשור לחדירה לפרטיות, ומטבע הדברים לא ימצאו חן בכל הקשור בצילום ותיעוד שלהם בכל תזוזה ותזוזה.

מצד שני, חשוב להביא לתשומת ליבם של כל העובדים, ללא יוצא מן הכלל, את חשיבותן הרבה של מצלמות האבטחה, על כל יתרונותיהן, מה שבסופו של דבר יחלחל ויגרום להם להבין, לדעת ולהפנים כי מצלמות האבטחה אכן שומרות עליהם וקיימות בסופו של דבר לביטחונם ולביטחון העסק.

מעבר לעובדה שמצלמות אבטחה מצלמות את המתרחש בעסק בבחינת פריצה או גניבה, המצלמות יכולות לתעד ולצלם המון דברים מעבר –  לדוגמא: התנהגות לא מקצועית של עובד, ריבים בין עובדים בעסק, הפרת נהלים חשובים וכו', ובכך המצלמות מסוגלות אפילו, בחלק מהמקרים ,להציל את העסק מהתנהלות בלתי מקצועית כושלת!

מדוע חשוב להתאים את אמצעי ההקלטה לכמות המצלמות?

לאחר בחירת הטכנולוגיה המועדפת לחיבור המצלמות (משמע, מערכת DVR מבוססת מחשב או מערכת DVR עמצאית), כמו גם את כמות מצלמות האבטחה הרצויה, כעת נותר לבחור את מכשיר ה- DVR המתאים מבחינת קיבולת המצלמות.

בדומה לאירופה, שיטת השידור בישראל נקראת PAL, בה קצב הפריימים בה הינו 25fps (פריימים בשניה – frames per second). בשוק קיימות מערכות DVR אשר ביכולתן לספק חיבור כמות מצלמות מסויימת, אך לא בהכרח כמות פריימים המתאימה לצרכינו.

אי לכך, חשוב מאוד לשים לב שקצב הפריימים של מערכת ה- DVR שלנו מתחלקת בצורה טובה לכל ערוץ המחובר למערכת. לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי, צוות אלסק ישמח לסייע.

תיעוד פריצה!

מצלמות אבטחה נועדו לתעד בזמן אמת פריצה. וממילא הקלטה ושמירת האירוע לצורך תפיסה של אותו פורץ.

חשוב להקפיד ולרכוש מערכת הקלטה (dvr,nvr) איכותית ביות, כמו גם מצלמות אבטחה, שברגע האמת (שלא נדע) תהיה הקלטה איכותית (עם זמן ותאריך כמובן) שתוכל להוביל לתפיסה מהירה של הפורץ – ככל הניתן.

כניסה ויציאה אל ומ- העסק

חשוב ביותר להתקין ולמקם מצלמות אבטחה בעסק באזורי כניסה ויציאה בדגש על זיהוי פנים איכותי ככל הניתן באזורים אלו.

אזורים אלו הינם חשובים ביותר ומשמשים כמעין "גיבוי" למצלמות הפנים – כך שהיה ופורץ פלש לעסק, יתכן כי מגורמים כאלו ואחרים (פורץ שמגיע ממש לעסק מתחיל לפעול במהירות רבה ביותר ולפעמים מצליח "להתחמק" מהמצלמה עקב תזוזות מהירות ביותר) לא הוקלט באופן ברור במצלמות ההקלטה הפנימיות מצלמות הכניסה יוכלו להשלים את התמונה החסרה ולהביא לתיעוד מושלם!

שילוב מצלמת אבטחה ומערכת אזעקה

שלבו והתקינו את מערכות המצלמה והאזעקה יחד. כך תעלו את רמת המיגון ב30 אחוז לפחות. שתי מערכות אלו כאשר הן משלבות יחד מתעדות במקביל פריצה.

דוגמא קלאסית לשיתוף פעולה בין המערכות – גלאי נפח של מערכת האזעקה מחובר לכניסה ייעודית של מערכת ה- DVR, כך שבעת גילוי אותה מצלמת אבטחה שהוגדרה מראש תחל לצלם ולהקליט וכמובן לשלוח התראה למשתמש.

סביבה בטוחה יותר

במיוחד במקומות ציבוריים, אבל גם כמובן בעסק שלך, מצלמת אבטחה תורמת רבות להעלאת המודעות של בני האדם, כך שבאופן פסיכולוגי כאשר אדם כזה או אחר (לא פורץ), מודע לכך שהוא מצולם בכל עת, כך הדבר ישליך על התנהגותו וממילא ישתדל וימנע מלהתנהג באופן בוטה כזה או אחר.

גישה מרחוק

שלא כמו בעבר, כיום המשתמש\הלקוח הסופי, יכול לגשת מרחוק, ומכל מקום בעולם למערכת מצלמות האבטחה, לנטר אותן, לבצע פעולות שונות, לצלם, להקליט ועוד המון אפשרויות מגוונות, וכל זאת בהקשת לחצן פשוטה ומהירה. (ראה מאמר: אפליקציות למצלמות אבטחה).

כאשר מעוניינים להתקין מצלמות אבטחה בעסק, יש להביא בחשבון את אופי העסק. בכל עסק ישנם דגשים כאלו ואחרים עליהם יש לתת את הדעת ולהתקין בהתאם לאלו מצלמות מסוג כזה או אחר ובמיקומים שונים.

בנוסף, במאמר זה אין התייחסות מסויימת לסוג מצלמת האבטחה לעסק ,שכן ישנן רבות וטובות והיריעה קצרה מלהכיל, כך שלמידע נוסף במצלמות אבטחה לעסק יש לעבור למאמר מצלמות IP.

מצלמות אבטחה לעסקיםדוגמאות של עסקים שונים בהם מומלץ מאד להתקין מצלמות אבטחה

נביא לפניכם דוגמאות של עסקים שונים, בהם יש להתקין באופן ובמיקום שונה את מצלמות האבטחה

  • עמדות קופה\כספים – הדוגמא הקלאסית הינה סופר למוצרי אוכל, בו יש לתת דגש רב בהתקנת מצלמות באזורי הקופות השונים, וממילא לצפות במתרחש גם על ידי העובדים בקופה וגם על ידי הלקוח. התקינו את המצלמה שתצלם בצורה איכותית את אזור הקופה עצמו ובטווח רחב.
  • עסק תכשיטיםהתקנת מצלמות אבטחה בעוד אלו מצלמות את כל דוכני התכשיטים השונים כולל מצלמת על שתצלם את המתרחש על ידי המוכר והלקוח בזווית ראייה רחבה. רוב חנויות התכשיטים מתקינות גם מצלמת חוץ. מטרתה, לתעד את מה שקורה גם מחוץ לחנות.
  • מחסנים – במחסנים לא מתפשרים! יש להתקין מצלמות איכותיות גבוה ככל הניתן בכל אחד מהמעברים הקיימים בשורות המחסן. גם בבחינת תיעוד העובדים וגם בבחינת גניבת סחורה. כל מצלמה מוגדרת לפי אותו המעבר ונקראת על שמו, כך שנדרש ניטור.

כמה מצלמות אבטחה צריך בפועל?

כל בעל עסק מעוניין לקבל תמונה כללית לגבי כמה מצלמות אבטחה עליו להתקין. אפשר לקבל אינדיקציה באמצעות סקירה של האזורים:

  1. כניסה לעסק.
  2. יציאה מהעסק.
  3. דלת אחורית (אם קיימת).
  4. מחסן – כפי שצוין ,חישוב לפי מעברים (כל מעבר מקבל מצלמה) ובנוסף מצלמת על אחת לפחות.
  5. כמה משרדים יש לעסק? כל משרד\חדר מקבל מצלמה אחת לכל הפחות.
  6. מטבח.
  7. לובי כניסה.
  8. קבלה.
  9. מצלמת חוץ – מצלמה שמצלמת אל שטח החוץ על העסק לפני כניסה אליו בפועל.
  10. אזור חריג ייחודי ורגיש.

שיקולים בבחירת מצלמות לעסק

כל בעל עסק רוצה שהעסק שלו יתנהל כשורה. ולעיתים על מנת שהוא יבין זאת, הוא צריך לפקח על כך. היות ואין בעל עסק שיכול להיות בעסק עצמו 24 שעות ביממה, מצלמות אבטחה הן הפיתרון. אלו מאפשרות פיקוח על המתרחש במקום ובאופן טכנולוגי וחדשני.

טרם רכישת מצלמות לעסק ובירור מחירים, יש להביא בחשבון את השיקולים הבאים:

  • האם העסק גדול, או עסק קטן?
  • מהי רמת התאורה בפנים העסק ומחוצה לו לאורך שעות היום והלילה?
  • האם קיים בעסק איזור קבלת קהל?
  • יש בעסק קופה או כספת וכיצד ניתן להתקין את המצלמות כך שלא להפריע למהלך העבודה השוטפת?
  • האם אסטתיקה המצלמות בעסק היא הכרחית או זניחה?

תמצית הסיבות הנפוצות להתקנת מצלמות לעסק

צורכי ביטוח: תיעוד המתרחש בעסק יכול להגיע ממקום של צורך ביטוחי – תאונות עבודה שעשויות להתרחש, מקרי אלימות למיניהם, ניסיון לרמות את העסק מצד לקוחות או ספקים, תיעוד שימוש בכרטיסי אשראי גנובים ועוד.

תיעוד גנבות: למצלמות בעסק היכולות לשמש במקרים רבים כרכיב מרתיע. גנבים המגיעים לבתי עסק סורקים מחפשים את מצלמות האבטחה. איתור המצלמה על ידם יכול לדכא את ההוצאה לפועל. אם כי יש שיטענו שדווקא איתור מצלמות מספק תמריץ לחיפוש "שטחים מתים". וממליצים על שילוב התקנת מצלמות גלויות וסמויות יחד.

תיעוד סחורות במחסן: מצלמות המותקנות באזור האחסון, יספקו להנהלה מעקב אחר הסחורה ואיתור בעיות הקשורות לסחורה חסרה.

צילום הקופה בעסק: מקרי גניבות כסף מקופת העסק הם לא נדירים לצערנו, וגם העובד שעושה את הרושם המסור ביותר עשוי לגנוב מהקופה, או להתרשל במהלך העבודה ולהותיר את הקופה ללא השגחה. כשמדובר בעסקים קטנים, מקרי גניבות שכאלה יכולים לערער את קיומו של העסק.

ייעול העסק: לא כל בעל עסק יכול להיות פיזית בעסק כל משך שעות הפעילות. התקנתן יכולה לגרום לעובדים להעלות את תפוקת העבודה. לאו דווקא להרגיש מאוימים, אם כי מתומרצים.

להצעות מחיר ויעוץ מקצועי, פנו אל המומחים של אלסק.

מערכת משוכללת לאבטחת העסק

מצלמות אבטחה לעסק הן מערכת משוכללת שאמורה להיות מותאמת באופן פרטני לסוג ולצרכי העסק.

זוהי השקעה אשר מהווה סוג של חובה עבור כל בעל עסק. ולו מהסיבה שבכוחה של מערכת מצלמות שכזאת למנוע מצבים של פריצות לעסק.

כידוע, כל בעל עסק השקיע לא מעט כסף, זמן ומחשבה לצורך הקמת העסק. הדרך הטובה ביותר להשיג את אותה המטרה, עוברת בהתקנה של מצלמות אבטחה לעסק.

היתרונות של מצלמות אבטחה לעסק

ראשית כל, בכוחן של מצלמות אבטחה לעסק לספק הרבה שקט נפשי לבעלי העסק. וחשוב ללא שום קשר לדבר על היתרונות המהותיים של מצלמות אלו:

  • אמצעי הרתעה – לפני שפורצים מחליטים "לבצע את זממם" בעסק מסוים. הם מבצעים תצפית על בית העסק. מצלמות אבטחה לעסק, יכולות להוות כאמצעי הרתעה עבור אותם פורצים. ולמעשה, ברגע שיבחינו במצלמות אלו, במקרים רבים, הם יבחרו שלא לבצע את הפריצה.
  • מעקב אחרי מה שקורה בעסק – ניתן לצפות במצלמות באמצעות מכשיר טלפון חכם. מחשב או טאבלט. מכל מקום בארץ ובעולם, לאורך כל שעות היממה.
  • ביטחון העובדים – יש עסקים כמו חנויות או פיצוציות בהם העובדים חשופים לשוד. מצלמות שכאלו יכולות לספק להם ביטחון מסוים.
  • תיעוד פריצות – במידה ואכן מתבצעת פריצה לעסק, מצלמות אבטחה יתעדו את הפריצה. דבר זה יאפשר לבעל העסק לגשת למשטרה עם החומר המצולם. ואף להעלות את הסיכויים שהפורצים ייתפסו על ידי המשטרה.
  • צרכי ביטוח – מצלמות אבטחה מתעדות את כל מה שמתרחש בשטח העסק. מה שיכול להיות יעיל לצרכי ביטוח. כמובן אך ורק במידה וצרכים שכאלו יעלו בשלב מסוים. אם למשל תתרחש תאונת עבודה לאחד העובדים בתוך בית העסק תיעוד האירוע יקל על הביטוח.
  • פיקוח, בקרה וייעול – האדם אשר יכול לדאוג בצורה המיטבית להצלחת העסק הוא בעל העסק. מצלמות אבטחה יאפשרו לבעל העסק להרגיש כאילו הוא נמצא בעסק בכל זמן נתון. להיות במעקב אחר המתרחש מבחינת העובדים והלקוחות. ובמידת הצורך, לדאוג לביצוע של השינויים הנדרשים "בשלט רחוק".

מערכת מצלמות איכותית תהיה זו הממוקמת בתבונה בשטח העסק, הבית, או במחסן. בחירת המיקומים קשורה בהתאמה אישית לסוג העסק.

איך לקבל את ההחלטות הנכונות?

בכדי לקבל את ההחלטת הנכונות ולבחור בצורה מושכלת ונבונה מצלמות אבטחה לעסק, יש לקבל החלטות מגוונות בנושאים שונים ובין היתר: אופן פריסת המצלמות בעסק, האם יש צורך בצילום גם בשעות החשכה, שיטת הצילום המועדפת/ רצויה (יש לא מעט אפשרויות כמו IP ועוד) והחלטות נוספות.

למי שאין הבנה מקדימה בעולם מצלמות האבטחה חשוב לדעת. חלק מקבלת ההחלטות המדוברות, יכולה להיראות עבורו כמורכבת ומסובכת.

ייעוץ עם מומחה בתחום יכול להביא אתכם למיקסום תוצאות בבחירת המצלמה המתאימה לכם. מומחה שכזה, יוכל להגיע לבית העסק, להתרשם מנתונים טכניים שונים. להבין את הבקשות והצרכים של בעל העסק. להמליץ על המערכת האופטימאלית וגם לתכנן את ההתקנה.

לאיכות ההתקנה של מצלמות האבטחה יש חשיבות לא פחות גבוהה מאשר לאיכות. ולכן, חשוב לשים דגש גם על הנושא הזה. כל מי שמחפש מצלמות אבטחה לעסק יגלה חידושים וטכנולוגיה מתקדמת.

ההמלצה היא לערוך היכרות עם כמה שיותר מהאפשרויות המוצעות ולבחור את מצלמות האבטחה האופטימאליות.

מצלמות אבטחה לעסק – שאלות ותשובות

כמה עולות מצלמות אבטחה?

התשובה כמובן תלויה בהמון משתנים כמו איכות המצלמות, היצרן, כמות, אופן התקנה רצוי ועוד. באתר אלסק ניתן למצוא סטים של מצלמות אבטחה החל מ- 2490 שח בלבד. הסט כולל 4 מצלמות אינפרא 5 מגה פיקסלים, DVR מערכת הקלטה 8 ערוצים ברמה FULL-HD היברידית 5 מגה פיקסל, חווט ועבודה והדרכה ללקוח. אפליקציה איכותית לצפייה במצלמות מרחוק.

האם מומלץ לקנות מצלמות IP אלחוטיות?

כמו בכל מוצר, למצלמות אלחוטיות יתרונות וחסרונות משלהן. קשה לספק תשובה חד משמעית לשאלה זו. אם אין לנו פרמטרים חיוניים כמו היצרן, מקום ההתקנה הרצוי ועוד. כפי שאנו ממליצים תמיד, אם אינכם מיומנים בתחום ורוצים בטחון ושקט נפשי, פנו למתקין מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה מקצועי.

איך למקם את המצלמות?

מיקום מצלמות האבטחה הינו הפרמטר החשוב ביותר. ולרוב, הוא שיקבע אם ההתקנה בוצעה בצורה האופטימלית ביותר. וזאת תוך ניצול תפוקה מלאה של המערכת, או ניצול חלקי ובכך בזבוז מיותר של כסף. אנא צרו איתנו קשר ויחד נוכל לפענח את אופן ההתקנה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

האם אתם גם מתקינים מצלמות?

בהחלט. חלק מהשירותים שאנו מספקים כולל התקנה מקצועית של מצלמות, אזעקות ואינטרקום, בין אם ההתקנה נדרשת בבית פרטי, בניין משותף, משרד קטן, בית עסק או בניין משרדים גדול. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום טכנאי.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ