התקנת מצלמות אבטחה בצפון

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

שירות התקנת מערכת מצלמות אבטחה בבית פרטי בצפון

התקנת מצלמות אבטחה בצפון

המשרד שבניתם בעמל רב, הבית הפרטי או בניין המגורים עליו שעל בטחונו אתם אמונים זקוק לשדרוג מערכות האבטחה. אם חיפשתם חברה המתמחה בשירותי התקנת מצלמות אבטחה הגעתם לאתר הנכון. אנו מתמחים במגוון רחב של שירותי אבטחה לבית ובעסק ומשווקים מותגים מובילים בתחום מצלמות האבטחה. בין השאר תוכלו למצוא אצלנו מצלמות העובדות בטכנולוגיות שונות כמו מצלמות IP, מצלמות נסתרות וכן מצלמות לראיית לילה. כיצד תאבטחו את הבית או העסק בצפון בצורה הטובה ביותר?

התקשרו עוד היום לצוות המיומן ועתיר הניסיון בהתקנת מערכות אבטחה באזור הצפון!

אילו מצלמות מתאימות למרחב הביתי?

כאשר אדם מגיע לביתכם לביקור הדבר הראשון שיראה כאשר הוא מתקרב לדלת הבית, אם השכלתם להתקין מצלמת אבטחה, הוא עין אלקטרונית המביטה בו. כל תנועה, כל מעשה שיבחר לבצע לאחר מכן יהיה השלכה של ההבנה שהוא מתועד. לכן, מצלמות שונות מסוגלות ליצור את אותה הרתעה. אצלנו תוכלו למצוא גם מצלמות אבטחה המבוססות על טכנלוגיה אנאלוגית (מצלמות במעגל סגור) הידועות בשם CCTV או מצלמות בטכנולוגיה חדישה ומועדפת – מצלמות IP.

מצלמות IP ניתן לחבר באמצעות חיווט נסתר או באמצעות הרשת – כאשר כל שעליכם לעשות הוא לחבר כבל רשת בודד, להגדיר את המצלמה כיחידה בודדת או חלק מקבוצת מצלמות בתוך הרשת ולהתחיל ליהנות מתחושת ההגנה שמעניק כיסוי מתאים על ידי אמצעי אבטחה כמצלמות ואזעקות. אנו מבצעים את החיבורים השונים בכל מערכת אבטחה שאנו מתקינים – החל ממצלמה אחת בודדת ועד למערכות מתקדמות הכוללות עשרות מצלמות המתעדות במקביל את האזורים החשובים במתחם.

איכות ההקלטה של המצלמות

במקרה של פריצה הפעולה הראשונה שנרצה לעשות היא לבדוק את תיעוד המצלמות. למצלמות ה-IP קיים יתרון אחד בולט מאד ומשמעותי – הן מסוגלות לשמור נתונים באיכות גבוהה של וידיאו המאפרות לזהות את פניו של אם הנכנס לשטח הביתי או המסחרי עליו תרצו להגן. אם הבחנתם לאחרונה בשידורי החדשות וברשת האינטרנט פורסמו פעמים רבות הקלטות שבוצעו על ידי מצלמות מסוג זה המאפשרות להביא את הפורץ לדין. חסרונו הקטן של תיעוד איכותי זה הוא העובדה כי הוא תופס נפח גדול יותר מאשר הקבצים הקטנים יותר שמפיקות מצלמות האבטחה האנלוגיות הבסיסיות.

הגדרת מצלמות האבטחה – מדוע לבזבז מקום מיותר על תיעוד אובייקטים שאינם נעים?

חלק מרתק בהגדרות מצלמות אבטחה הוא הבחירה בין תיעוד שוטף של המתרחש באזור המצולם, לבין תיעוד רק במקרה של תנועה או שינוי. כאשר אנו רוצים לצלם פרטים קטנים כמו אנשים שנכנסים למתחם תעשייתי (כמו קניון, בניין מגורים או בניין משרדי) נשתמש במצלמה בעלת כמות גדולה של פריימים. כאשר אנו מתעדים תכנים שאינם משתנים כמעט נרצה להשתמש בכמות קטנה יותר של פריימים. במערכות מורכבות יותר ניתן גם להגדיר כי כמות הפריימים תשתנה בהתאם להבדל בין פריים לפריים – תוך זיהוי תנועה כלשהי באזור שאמור להיות שקט ומבודד יותר.

שילוב של מספר מצלמות

כפי שציינו לעיל פעמים רבות נרצה לשלב מספר מצלמות ברשת אחת במקביל. היתרון של רשת מצלמות הוא העובדה כי יש לנו "מבט-על" על המתרחש ברחבי האזור המאובטח. אנו יכולים לבחור להציב מצלמות בפינות שונות של אותו חלל, בקומות שונות, בשטחי פנים ובחוץ או אפילו בתוך מעליות. כאשר מתכננים את אבטחת המקום נלקחים שיקולים שונים בחשבון על מנת לספק מערך הגנה כולל, מחד, אך עדיין לשמור על תקציב נמוך ככל האפשר מבלי להעמיס על המערכות שלכם מידע מיותר.

קבלת ייעוץ מקצועי ובחינת מספר חלופות לאבטחת העסק

על מנת לתכנן את מערך האבטחה שלכם לא מספיק רק להתבונן בחלל ולנחש היכן הייתם רוצים למקם את המצלמות. אם תבחנו את הדרך בה פרושות המצלמות במתחמים שונים כמו בנקים, שטחי מסחר או אפילו תחנות דלק תגלו כי קיים הגיון מסוים שנועד למקסם את האבטחה במקום. שילוב של שנות ניסיון רבות בתחום ומגוון רחב של פתרונות אבטחה הנמצאים אצלנו במלאי ומאפשרים ליצור פרישה יעילה של מצלמות, חיישנים וגלאים ומערכות אזעקה מאפשר לנו לייעץ לכם במגוון רחב של תוכניות אבטחה החל ממרחב ביתי קטן ועד למרכזי קניות או משרדים הומי אדם.

לקבלת יעוץ מקצועי בכל פרויקט התקנת מצלמות אבטחה בצפון ובאזורים אחרים בארץ התקשרו למומחים באינדקס אלסק אבטחה וגלו כיצד כבר מחר בלילה תוכלו לישון הרבה יותר טוב.

דרג
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ