מערכת אינטרקום לעסק

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכת אינטרקום לעסק

 מערכת אינטרקום לעסק

אחד ממערכות הבטיחות היום בכל עסק זה אינטרקום לעסק. אם יש לכם עסק פרטי, אתם צריכים לדאוג לכך שהדלת שלכם תהיה מוגנת הן בפני גנבים והן מול ריגול תעשייתי, זרים שמעוניינים להיכנס. אנשים שאתם לא יודעים מי הם. כל עסק ולא משנה מהו, צריך להיות מוגן בפני זרים. אחת הדרכים למנוע מהדלת להיות פתוחה ונגישה כל העת היא להתקין בה אינטרקום. יש היום מערכת אינטרקום לעסק משולבת וידיאו קוליות. זה קיים היום בעסקים רבים וזה קיים גם בבתים פרטיים.

החידוש באינטרקום של היום הוא, שעוד לפני שפותחים את הדלת למי שמבקש להיכנס מוודאים שזה אדם רצוי. גם בבנייני מגורים יש היום אינטרקום המשולב במצלמה ולפני שפותחים למישהו את הדלת, בודקים מי זה ואם הוא יכול להיכנס.

זהו אביזר מאוד בטיחותי לכל עסק ולכל בית. לא חסרים גורמים פליליים או ערמומיים המנסים לחדור לעסקים או לבתים מסיבות שונות. כאשר הדלת חסומה בפניהם ואין להם דרך להיכנס, הם יישארו בחוץ והעסק שלכם יהיה מוגן.

עינית לא מספקת

"החידוש" הכי גדול של ההגנה על הבית היה עינית. גם היום יש על הדלתות עיניות, אבל ראשית לא  על כל דלת אפשר להתקין אותה, אם למשל מדובר בדלתות זכוכית אז זה בלתי אפשרי. דבר שני אף אחד לא רוצה להסתפק רק בעינית. איך אפשר לבחון מסוכנות של בן אדם רק מראייה. אבל אם מדובר אינטרקום לעסק שמחובר גם לקול, שיחה קצרה עם האדם עשויה להבהיר לכם אם פניו לברכה או לקללה.

כאשר מדברים עם מישהו באינטרקום, צריך לשאול אותו בשם מי הוא הגיע. האם הוא רוצה למסור משהו? האם הוא בא לקחת משהו? מהי מטרת הגעתו ואם ההסבר שלו לא משכנע, אפשר לסרב בנימוס לפתוח לו את הדלת.

כאשר מדובר בבית חשוב פי כמה וכמה אם יש רק ילדים בבית, להדריך אותם בנושא של הכנסת זרים הביתה. בדרך כלל כמובן ההנחיה של ההורים היא לא להתיר לאף אחד כניסה כשהם לא בבית.

אינטרקום לעסק עם מצלמה

הפיתוח האחרון של אינטרקום לעסק הוא בשילוב של מצלמה. אין כמו להסתכל דרך המצלמה ולהבין מי רוצה להיכנס. אז אפשר למנוע את הכניסה שלו או לאפשר לו להיכנס אם הוא מוכיח שהוא הגיע למטרה מקצועית כלשהי הקשורה לפעילות של החברה.

גם את המזכירה שבדרך כלל מפעילה את האינטרקום צריך להנחות בנושא הזה ובצורה הכי ברורה. התחרות המתקיימת היום בין חברות, גורמת לא אחת להפעלת "מרגלים תעשייתיים", גם משרדי עורכי דין, רואי חשבון ועוד מקצועות רגישים הם מקומות מיועדים לפורענות. יש אנשים שהיו שמחים מאוד להגיע למסמכים מסוימים, לקבל מידע מסווג. לכן דלת האינטרקום של העסק לא יכולה להיות פתוחה אלא סגורה ורק אחרי הצצה במצלמה מחליטים אם להכניס את האדם הזה או לא.

אם האינטרקום בעסק מבוסס על חיבור לרשת, אפשר לראות את האדם מעבר לדלת גם בלי להיות במקום באמצעות אפליקציה.

אינטרקום מעוצב מהדור החדש

מערכת אינטרקום לעסק היא גם מערכת מעוצבת מאוד מהדור החדש של האינטרקומים. היא לא בנויה כמו אינטרקום מהדור הישן של לוחית מתכת מגושמת עם כפתורים. היא מעוצבת בצורה חדשנית ומודרנית. היא משמשת כאלמנט עיצובי בפני עצמו המפאר כל כניסה לעסק ובהחלט עשויה בטעם טוב. יש עסקים שיש להם כמה מערכות לפני כניסות ומחלקות שונות כדי להבטיח ששום אדם זר לא יוכל לחדור למקום וזה עניין של ביטחון ובטיחות.

יש המשלבים אינטרקום עם קודן. את הקודן הזה יודע רק מי שמורשה להיכנס. זוהי מערכת אידיאלית לעסק שיש בו הרבה עובדים, וזוהי מערכת אידיאלית לבית עם ילדים שחוזרים לבדם מבית הספר

מי שאין לו את הקודן,  לא יכול להיכנס פנימה וכך אפשר למנוע מאנשים לא רצויים מלהיכנס. לצורך אבטחה נוספת יש המחליפים את מספר הקודן מדי תקופה, כך שגם אם המספר נודע לאדם זר ולא רצוי, כאשר מחליפים אותו הוא כבר לא ידע והדלת תישאר נעולה בפניו.

הטכנולוגיות השונות להגנה על הדלת בפני אנשים זרים, הולכות ומתפתחות כל הזמן. כאמור יש אינטרקום לעסק עם קול, עם מצלמה וגם עם קודן. כאשר יש מעטפת שלמה של הגנה, הסיכוי שמישהו יחדור לעסק שלכם הוא אפסי.

ככה שומרים על העסק

יש הרבה מאוד עסקים שיש בהם חומר מסווג. או שמדובר בהמצאה, פטנט או רעיון. טכנולוגיה חדשה ויש צורך למנוע הצצה של זרים. האפשרות לעשות את זה, היא להתקין אינטרקום לעסק עם קול ומצלמה וגם קודן, שיספק מקסימום ביטחון למקום. כאשר נדרש קוד, ואפשר גם לזהות את פני הנכנס, ומתקיימת שיחה כדי להבין מיהו הרוצה להיכנס ומה המטרה שלו, יש אפשרות למנוע כניסה של אנשים שהמטרה שלהם היא לא תמימה. רק ככה שומרים על כל אקזיט לעתיד…

מחפשים אינטרקום לבית פרטי, לבניין מגורים משותף, לעסק או מוסד? הגעתם למקום הנכון. אלסק מערכות, ספקית מצלמות אבטחה ומערכות מיגון לבית ולעסק.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ