מצלמות אבטחה HD

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

תשתיות תקשורת - סיבים אופטים

מצלמות אבטחה HD © אלסק מערכות

מצלמות אבטחה HD

האם הנך בעל נכס פרטי? מעוניין לשדרג את מערך מצלמות האבטחה האנלוגי שברשותך למערכת מצלמות אבטחה HD, ברזולוציה שתהפוך את התיעוד לאפקטיבי יותר?

הכתבה הבאה תסייע לך לדעת כל מה שנחוץ לדעת אודות מצלמות אבטחה ומערכות DVD \ NVR באיכות HD

מה זה AHD CCTV?

AHD הוא למעשה טלויזיה במעגל סגור סטנדרטית, אנלוגית, שעושה שימוש בכבל קואקסיאלי (Coax) להעברת וידאו באיכות HD, ממצלמות האבטחה למכשיר ה- DVR.

נכון להיום, טכנולוגיית AHD תומכת ברזולוציית 720p HD, אולם יצרנים עמלים להצגת מצלמות 1080p AHD לשוק בהקדם האפשרי (הכתבה נכתבה טרם הצגת הטכנולוגיה ויתכן שכבר זמינה בשוק).

מצלמות אבטחה hdmi

באיזה סוג של כבל משתמשות מצלמות אבטחה AHD?

מצלמות AHD במעגל סגור מתחברות למכשיר DVR בעזרת אותו כבל קואקסיאלי כמו כל מצלמת אבטחה מסורתית אחרת, בדרך כלל כבל RG59 או RG6 קואקסיאלי.

אחד היתרונות שיש למצלמות אבטחה AHD על מצלמות HD-SDI (סוג נוסף של מצלמות HD), היא שניתן למשוך כבל RG59 קואקסיאלי ללא חשש מאבידת איכות התמונה.

מנסיוננו עד כה, מתקיני מצלמות אבטחה יכולים לסמוך על השימוש בכבל RG59 עבור מצלמות אבטחה AHD למרחקים של עד כ- 250 מטרים! מצלמות AHD יכולות להיתמך גם בכבלי UTP להרצת קו באורך של 95 מטרים \ 290 מטרים עם כבל CAT5.

מצלמות אבטחה HD-SDI

טכנולוגיית HD-SDI הוצגה לאחר מהפכת המגה פיקסל של מצלמות IP עבור ניטור ב- HD. שני האותות העיקריות שמשדרת אות הוידאו במעגל סגור HD-SDI הן: 720p (רזולוציה: 1.3 מגה פיקסל) ו- 1080p (רזולוציה: 2.1 מגה פיקסל). מצלמת HD-SDI לא יכולה לעבוד עם מכשיר DVR אנלוגי, מהסיבה הפשוטה שללא השימוש במכשיר HD-DVR, אות HD-SDI לא תוכל לעבור המרה ל- HDMI בכדי להיות מוצגת על מסך HDTV (טלויזיה HD).

יתרונות עיקריים למצלמות HD-SDI על מצלמות IP:

  1. אין בעייתיות בתאימות מותגים. ניתן להשתמש במצלמת HD-SDI עם כל HD-SDI DVR.
  2. אין סיבוך יתר בהקצאת מידע IP למצלמה.
  3. אין בעיות של רוחב פס רשתי.
  4. אין עקבות.
  5. אין עקומת למידה.

יתרונות מצלמות אבטחה HD

כולנו צופים בטלויזיה, כך שלא קשה כל כך לדמיין את ההבדלים בין תוכניות שמשודרות באיכות HD לתוכניות הרגילות, במיוחד אם ברשותנו מסך LED HD איכותי. מצלמות אבטחה באיכות HD יכולות לסייע בזיהוי מדוייק ומהיר של מבצע עבירה והכלים בו השתמש עד לפרטי פרטים.

מצלמת אבטחה סטנדרטית מקליטה ב- 0.4 מגה פיקסל (720×480 פיקסלים). לעומת זאת, מצלמת אבטחה HD מקליטה ברזולוציה של עד 29 מגה פיקסל (6576×4384 פיקסל) ומעניקה לך הזדמנות טובה יותר לזיהוי פנים, פרטים טכניים ולוחיות רישוי.

מצלמות אבטחה HD בקרוב ישלטו בשוק מערכות האבטחה לבית ולעסק

הצמחיה והאימוץ של מצלמות מגה פיקסל ומערכות אבטחה, תיעוד והקלטה ב- High Definition הם מפתח עיקרי במגמה שמעצבת את שוק מערכות האבטחה. נכון לשנת 2014, למעלה מ- 50% מכל מצלמות האבטחה ששווקו בעולם היו מצלמות HD או מגה פיקסל. זאת על פי דו"ח IFSEC Global. (יתכן שבעוד אתם קוראים, המגמה כבר הפכה דומיננטית).

10 סיבות לשדרוג מצלמות אבטחה וציוד אנלוגי לטכנולוגיית IP ב- HD

מעקב וידאו נמצא בכל מקום בימינו, החל מהתקנה בבתים פרטיים ועד לפריסת מערכת מצלמות רחבה בארגונים ומוסדות. ובעוד הנדידה מטכנולוגיה אנלוגית ל- IP גואה בשנים האחרונות, חברות רבות בשלל גדלים וצורות מהססות לבצע את הקפיצה להתקנת מצלמות אבטחה מבוססות IP.

בעזרת מצלמות אבטחה HD, מערכות מבוססות IP מביאות עימן את היתרון המובנה של אחסון רשתי למערך ההקלטה והתיעוד הנחוץ לעסק.

הסוגיות הראשונות שעולות בשיקול השידרוג הן העלויות, הצורך בהבנה טכנית ברמה מסויימת, ואולי כמה חששות אחרים. אבל, ברצינות, מדוע חברות עדיין נמנעות ממעבר למערכות ניטור מבוססות IP?

להלן 10 סיבות מדוע זה הזמן האידיאלי והמשתלם ביותר לחברות לנטוש את המורשת האנלוגית של מצלמות ומכשירי DVR לטובת מצלמות אבטחה HD ומקליטי וידאו רשתי ייעודיים (NVR) עבור כל צרכי התיעוד וההקלטה שלהם.

1. הסוף לחיי האנלוג

מערכות שאינן בטכנולוגיית HD מתקרבות לקץ ימיהן. זאת בעיקר בזכות התחרות והמירוץ הטכנולוגי שמביא לירידה במחירים. כמו כן, מצלמות אבטחה IP ומערכות NVR מבוססי HD משתמשות בכוננים קשיחים מתקדמים שמעוצבים במיוחד עבור שימוש מקצועי עם עיצוב גיבוי המכונה "RAID" (ראשי תיבות: redundant array of independent disks – לחץ כאן לפרטים).

עם RAID, נתונים מפוזרים על גבי HDD רבים. במידה וכונן אחד קורס, הקבצים מגובים על גבי כונן אחר. בנוסף, עלויות התחזוקה של מערכת מצלמות במעגל סגור אנלוגית פשוט זועקות לשדרוג למערכת HD.

2. נוחות בהתקנה

טעות נפוצה היא שמערכות אבטחה מבוססות NAS (ראשי תיבות: network attached storage – לחץ כאן לפרטים) מסובכות יותר להתקנה לעומת מערכות מבוססות DVR. בעוד בעבר אולי הייתה אמת בטענה, יצרנים רבים פיתחו מערכות כגון plug-and-play אוניברסלים על מנת לפשט את ההתקנה לרמה הפשוטה ביותר שניתן.

כמו כן, תחרותיות וחדשות בעולם מערכות האבטחה מבטיחים שמיקוד היצרנים הוא בהקלה על ההתקנה.

כיוון שלחברות רבות כבר ישנה מערכת מצלמות אבטחה אנלוגית קיימת ומעוניינות למקסם את ההשקעה הנוכחית שלהם, יצרנים רבים מציגים פתרונות כגון מקודדים, שמטרתם לתמוך בסביבות היברידיות.

כך, כשמצלמות\DVR אנלוגיים מגיעים לנקודת כשל, יוכל המשתמש לשלוף ולהחליף רכיבים בחלקים במקום להחליף את המערכת כולה בבת אחת. הטכניקה ההיברידית ממקסמת את ההשקעה הראשונית של חברות ומספקת להם גמישות לממן את שדרוג המערכת לאורך זמן.

4. יחס עלות-תועלת

טעות נפוצה נוספת היא ההנחה שפריסת מצלמות IP ומערכות NVR היא יקרה. DVR אכן עשוי להיות זול יותר במבט ראשוני, אבל ה- NVR הוא לא בדיוק כלי מוגבל – לא רק שהוא מנהל את דרישות הניטור של חברה, הוא יכול לפעול כבסיס לכל צרכי האחסון וניהול הנתונים הכוללים של חברה, קבוצה או מיקום מרוחק.

בעוד מחירי מצלמות IP ממשיכים לרדת, מצלמות אבטחה HD חושפים יכולות משופרות ומשמעותיות.

5. יכולות הרחבה

המעבר למצלמות אבטחה HD בכלל ומצלמות IP בפרט הוא ללא ספק המהלך החכם. מצלמות IP רשתיות יכולות להתווסף למערכת קיימת בעלת מצלמות אנלוגיות, ובכך לאפשר לחברה לבצע את המעבר באופן הדרגתי אל מערכות תיעוד והקלטה מודרניים באיכות HD.

6. עמידות ואמינות

מערכות אבטחה IP מבוססות NAS מוכחות כמהירות יותר, אמינות יותר, ועמידות לא פחות ממערכות אבטחה ישנות מבוססות DVR ומצלמות אנלוגיות.

כששוקלים את כל היתרונות המובנים של NVR עם מנהל נתונים RAID וכוננים קשיחים מקצועיים, המעבר ל- NVR בשילוב מצלמות IP הגיוני עוד יותר.

יכולת הגישה והניהול של קבצי וידאו מכל מקום בעולם באמצעות "אפליקציית ענן" בטלפון הנייד (בהנחה וקיים חיבור אינטרנטי), היא יתרון ברור של מערכת תיעוד ואחסון מבוססת IP. (קרא עוד: כיצד ניתן לשדרג מערכת מצלמות קיימת למערכת מצלמות IP?)

8. שיפור איכות תמונה

יותר ויותר מצלמות אבטחה HD בטכנולוגיית IP הופכות נגישות בזכות למחירים היורדים בכל עת. המצלמות מעניקות פתרונות טובים יותר, סביבות מעקב מורחבות ותמונות מפורטות ביותר. אחרי הכל, הכל נראה טוב יותר ב- HD, כולל קבצי המעקב והניטור שלך.

9. תאימות רגולטורית

הודות לשיקולי בטיחות ותאימות גבוהה לסביבה ברמה הגלובלית, רגולציות מחמירות הוטלו על מגוון רחב של תעשיות. תלוי בסטנדרט רגולטורי של תעשייה ספציפית, יתכן וידרש מחברה להתמודד עם דרישות מעקב וידאו רבות.

עם מצלמות אבטחה אנלוגיות מיושנות, הדרישות עלולות לעלות ביוקר. האחסון ברשת המקומית והמרוחקת קלה יותר משניתן לדמיין ומעניקה למנהלי החברה את השקט הנפשי הדרוש להמשך פעילותם השוטפת.

10. יכולות ותכונות מתרחבות

תכונות ניטור בוידאו מתרחבות בכל עת, מופעלות על ידי "ענן" פרטי, אפליקציות ניטור מרחוק וכלי ניתוח לשיפור פתרונות. מצלמות IP יכולות להציע מגוון פונקציות מבוססות ניתוחים קודמים כמעט בכל דרך שעולה על הדעת.

בנוסף, עלויות אחסון נמוכות הופכות את פתרונות ה-HD דווקא לזולות יותר מפתרונות האנלוג המיושנות. טכנולוגיות מעקב וניטור מתרחבות במהירות ועכשיו זה הזמן למצוא את הדרך מחוץ לסבך האנלוגי לעבר ארץ מצלמות אבטחה HD אלחוטיות, רשתיות, IP המובטחת.

המהלך יסייע משמעותית לשפר את היעילות העסקית, יפחית עלויות בטווח הרחוק ויגביר את שביעות רצון הלקוחות והעובדים.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ