מערכות אזעקה מיגון ואבטחה

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה

מערכות אזעקה מיגון ואבטחה

מערכות אזעקה למיגון ואבטחת הבית, או העסק, בזמן חופשה

בכתבות אחרות שלנו, חלקנו עמכם כמה טיפים הקשורים בשמירה על חפציכם בחופשה. אבל, מה בנוגע לאבטחת ביתכם בהעדרותכם לתקופה ממושכת?

אין בכוונתנו להפחיד אתכם, אך גם אין בכוונתנו להתעלם מהעובדות בשטח ולהפקיר אתכם חשופים לפריצות אבטחה. כותרות העיתונים מצביעות על מגמת גלי פריצות ברורה:

  • 30.12.2015 – "משגב: גל של פריצות לבתים ביישוב שכניה"
    מספר אירועים של גניבות מבתים אירעו לאחרונה ביישוב. מזכיר היישוב: "יש שומר בלילות בכניסה. מלבד זאת, תושבי המקום עושים שמירות בהתנדבות בלילות ומפטרלים כל הזמן. הצירוף של השניים הוריד משמעותית את מספר הפריצות".
  • 20.04.2015 – "מכת פריצות לבתים בביתר עילית"
    אם עד עכשיו סבלו תושבי ביתר עילית ממכת פריצות לרכבים על ידי התושבים הערבים בכפרים הסמוכים, כעת חלה עליית מדרגה עם מכת פריצות אל תוך בתי התושבים (חרדים).
  • 19.03.2015 – "חוששים להיתקל בו": הפורץ הלילי שמטיל אימה בראשל"צ"
    משטרת ראשון לציון מנסה ללכוד אדם החשוד שפרץ ל-12 בתים לפחות, בשכונת נחלת יהודה. התושבים אף עורכים סיורים בניסיון ללכדו, אך בינתיים הוא מסתובב חופשי. "מדובר במקצוען זה סיוט של כל אחד מאיתנו פה".
  • 19.02.2015 – "גל פריצות חסר תקדים באשדוד- עשרות בתים נפרצו בחודש האחרון"
    בתקופה האחרונה אנו עדים ליותר יותר מקרי פריצות באשדוד, אולי זה המצב הכלכלי, אולי זה המחסור בכח האדם במשטרת אשדוד, אך מה שבטוח, כבר לא בטוח.

בעת חופשה, בדרך כלל תשאירו את ביתכם ריק וחשוף. באופן ברור, לא מדובר בסיטואציה האידיאלית, והודות לכך שפורצים רק מחפשים הזדמנות פז לפשוט על בתים ריקים, הסיטואציה עלולה להיות מסוכנת למדי. עם זאת, ישנם כמה צעדים בסיסיים ופשוטים שניתן לבצע לפני עזיבת הבית שישפרו משמעותית את רמת אבטחת הבית שלכם.

נעלו את כל הדלתות והחלונות טרם עזיבתכם

נראה ברור מאליו? כמובן, אבל לעיתים אנו עלולים לשכוח לבדוק אחרינו אם כתוצאה מאיחור מועד הטיסה או הסחת דעת אחרת. כפי שהולך המשפט המפורסם: "הדרך הבסיסית ביותר למגן ולאבטח את הבית היא הדרך הקלה ביותר לשכוח". טרם עזיבתכם את הבית, בדקו פעמיים ובקפידה את כל הכניסות לביתכם – דלת קדמית, אחורית, דלת המרתף, המרפסת, חלונות וכו'.

המנעו מהכרזה על תוכניות הנסיעה שלכם ברשתות החברתיות

כמו כולנו, גם פורצים עושים שימוש במדיות חברתיות. לעומת האזרח הישר ושומר החוק, הפורצים משתמשים במדיה החברתית כמו פייסבוק, לאתר ולסמן את המטרותיהם.

הכרזה על הטיול המיועד שלכם, העלאת תמונות בזמן הטיול או ציוצים בזמן אמת אודות הפעילויות והחוויות שלכם הם בעצם הודעה לכל פורץ – "הי תראו, הבית שלי ריק ולמרות ששמתי את מבטחי במערכת אזעקה ומיגון לבית, הנכם מוזמנים לקחת את הזמן ולנסות לפרוץ לביתי".

את הטיפ הזה חשוב ביותר להעביר לילדים!

בקשו מחבר או שכן לטפל בביתכם

במהלך העדרותכם, מומלץ לודא שחבר או שכן יאכלסו את הבית מפעם לפעם (עדיף בערבים כשניתן להדליק את אורות הבית) כדי שיראה מאוכלס ומוגן. כמו כן, מומלץ לבקש מהם לאסוף את הדואר מהתיבה, שכן פורצים מחפשים כל רמז לבית שאינו מאוכלס.

הדליקו את אור הבית

הדלקת האורות בבית היא דרך מעולה ואפקטיבית להרתיע פורצים. אם יש מי שיכול לטפל בביתכם, בקשו ממנו להשאיר כמה אורות דלוקים מדי פעם. בעידן הטכנולוגי, תוכלו אפילו להתקין מערכת אזעקה ומיגון שכוללת מתגים חכמים שנשלטים באפליקציה.

אם כי מערכת אזעקה ומיגון שכזו לא בהכרח זולה במיוחד, תכולו לצפות בביתכם מכל מקום בעולם דרך מצלמות האבטחה המותקנות ברחבי הבית וסביבו, לשלוט ביישומים כמו האורות, פתיחה וסגירת דלתות ועוד.. וכל זאת ממרפסת המלון בקצה השני של העולם.

חימוש מערכת האזעקה המיגון והאבטחה

במידה וברשותכם מערכת אבטחה ביתית, זכרו לחמש אותה! ואל תשכחו, במידה והמערכת כוללת ניטור אינטראקטיבי, תקבלו התראה בזמן אמת ישירות למכשיר הסלולרי – יתרון משמעותי שיעניק לכם את היכולת להגיב באופן מיידי. כפי שציינו, תוכלו לגשת למערכת שלכם מכל מקום בעולם, בכל עת ובקלות רבה.

כיצד למנוע אזעקות שווא במערכת המיגון הביתית?

לגיטימי לטעון שאזעקות שווא הן הקללה הגדולה ביותר בכל תעשיית המיגון והאבטחה לבית ולעסק – מטרד עבור החברות המציעות את שירות המיגון, סיוט עבור בעלי בתים ועסקים ובזבוז משאבים של מגיבי חירום (כגון כוחות שיטור, מד"א וכו'.

למרבה המזל, רוב האזעקות מופעלות לשווא הודות לטעויות אנוש, משמע הן קלות לתיקון. אולם, איתור גורם מדויק שמפעיל אזעקת שווא יכול להיות מאתגר במיוחד.

להלן כמה דרכים למניעת הסיבות הנפוצות ביותר לאזעקות שווא במערכת המיגון והאבטחה שלכם.

שננו את סיסמאות הגישה למערכת

  • הגורם השכיח ביותר של אזעקות שווא הוא שימוש לא נכון במערכת האזעקה והזנת קוד שגוי. מומלץ לבחור קוד שתוכלו לזכור בקלות, אבל שיהיה כמובן קשה לפריצה.
  • חשוב לודא שכל הפתחים, החלונות והדלתות סגורים ומאובטחים.
  • קחו בחשבון כל דלת וחלון שמותקנים בהם חיישנים. אתם עלולים לחשוב שכל הפתחים סגורים כשלמעשה הם אינם, מה שגורם לחיישנים לא להתיישר ובסופו של דבר, להפעיל את האזעקה כאילו הבית נפרץ.

היו מודעים למיקום החיישנים

מיקום זהיר של חיישני האבטחה שלכם הוא קירטי למניעת אזעקות שווא מטרידות. מומלץ להימנע מכיוון החיישנים לעבר מקורות פתחי חימום וחלונות.

כמו כן, אם ברשותכם חיות מחמד ששוקלות למעלה מ- 18 ק"ג, מומלץ שלא למקם חיישנים באזורים בהם חיית המחמד מבקרת לעיתים תכופות.

צוות התקנות מקצועי יאפיין עבורך את ביתך\עסק\ארגון וירכיב עבורך מערכת אזעקה מושלמת וכל זאת בהתאם לדרישות ולפי התקציב האישי שלך.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? אינטרקום לבניין משותף? ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.6/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ