מערכת מצלמות IP במעגל סגור

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכת מצלמות IP

שדרוג מערכת אנלוגית (מצלמות אבטחה) למצלמות

לקוחות רבים שואלים, מה עליהם לעשות אם בביתם\בעסק מותקנת מערכת מצלמות אנלוגית והם מעוניינים לשדרג את המצלמות למצלמות IP – האם אפשרי בכלל?

תתפלאו, אבל התשובה הנכונה והמקצועית מורכבת מעט.

תשתיות קיימות

ראשית יש לוודא שאכן התשתיות האנלוגיות הקיימות אכן תקינות (תשתיות למצלמות האנלוגיות) ולוודא בנוסף, האם אנו מרוצים מכל המצלמות האנלוגיות המותקנות? בחלק בלתי מבוטל מהמקרים, לקוחות טוענים כי אינם מרוצים ממצלמה אחת או יותר בין אם מסיבת איכות התמונה, מיקום המצלמה, איכות ראיית לילה, ריצודים, זווית פתיחה של המצלמה ועוד.

באותה הנשימה, שווה לבדוק גם את תקינותם של ספקי הכוח למצלמות ולוודא שאכן יציבים ועובדים באופן תקין. הבדיקה אמורה לכלול גם את סוללת הגיבוי המחוברת לספק\ים.

שאלה חשובה ומכריעה לא פחות, היא כמה שנים עברו מאז התקנת המצלמות האנלוגיות הקיימות? – בהמשך נבין מה התועלת בשאלה זו.

מכשיר הקלטה משולב – היברידי  hybrid nvr\dvr

אם החלטנו לבסוף להשאיר מצלמה אנלוגית אחת או יותר, נצטרך לרכוש מערכת הקלטה היברידית, המאפשרת חיבור של מצלמות אנלוגיות (bnc ,rg59) וגם חיבור של מצלמות רשת (rj45) .

מערכות הקלטה היברידיות מגיעות בדרך כלל בתצורות חיבורים של 4,8,16,32 חיבורים סה"כ (אנלוגי+IP) וחיבור רשתי אחד שמיועד להתחבר לרשת האינטרנט של הבית\עסק, וממילא יאפשר גישה חיצונית מאפליקצייה, דפדפן אינטרנט או תוכנת ניהול וידאו ייעודית (vms).

ניתן להוסיף מצלמות IP למערכת ההקלטה ההיברידית באופן רשתי לחלוטין, כלומר שמצלמות ip המותקנות בשטח לא מתחברות בפועל ישירות למערכת ההקלטה, אלא מתקשרות עם המערכת באמצעות הרשת, וממילא מוגדרות במערכת ההקלטה – כל אחת לפי כתובת ip משלה.

מערכות הקלטה היברידיות הינן אמינות ביותר ומכילות בפועל את אותו ממשק נוח ואיכותי שקיים במערכות ההקלטה הרשתיות (nvr) המתקדמות בתעשייה.

בממשק מערכת ההקלטה, בין אם דרך דפדפן אינטרנט, אפליקצית סמארטפון או תוכנת ניהול וידאו (vms), נוכל לבצע הגדרות רבות ומגוונות כמו: הוספת קודי משתמש לכניסה מקומית\מרוחקת, אפשור צפייה במצלמות מסויימות בלבד למשתמש מסוים, הגדרות של כל מצלמה ומצלמה\הקלטה יזומה ועד.

דוחס וידאו ('video encoder')

אם מסיבה כזו או אחרת החלטנו לא לרכוש מערכת הקלטה היברידית, נוכל לרכוש דוחס וידאו.

דוחס וידאו הינו מכשיר\שרת\מחשב אשר מאפשר מצידו האחד חיבור של מצלמות אנלוגיות\מצלמת טלויזיה במעגל סגור (תצורות של 4,8,16,32 כניסות) בעוד שבצידו השני קיים חיבור רשתי המאפשר בפועל הזרמת אותות הוידאו מהמצלמות האנלוגיות אל תוך כתובת ip אחת טהורה, ובפעולה זו בעצם "הופך", או אם תרצו "ממיר", את המצלמות האנלוגיות אשר משדרות באופן אנלוגי, לשידור וידאו דיגיטלי – ip.

ברוב המקרים לא נשתמש באפשרות זו מטעמי תקציב, אלא במקרים חריגים בלבד בהם למשל נתעקש לרכוש מערכת הקלטה רשתית לחלוטין (nvr) ואז ממילא לא נוכל לחבר אליו חיבורים אנלוגיים של המצלמות האנלוגיות הקיימות.

דוחס הוידאו מאפשר עוד אפשרויות רבות, כמו חיבור למסכי מחשב, חיבורי אודיו\שמע, חיבור למסכי קיר ועוד.

התקנת והגדרת דוחס וידאו הינה עבודה הדורשת מיומנות ואם בחרתם לרכוש אחד כזה, מומלץ לעשות זאת על ידי מתקין מערכות הקלטה מקצועי. יש להתאים באופן מקצועי ומדויק את מערכת מצלמות האבטחה בבית\עסק\ארגון, שכן כל אתר ואתר דורש "יחס" שונה – ממערכת הקלטה, מצלמות מסויימות ועד להגדרות אינדיבידואליות ע"י המתקין.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.9/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ