DVR מול NVR

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכות DVR NVR

הטבלה הבאה משווה בין DVR (Digital Video Recorder) לבין NVR (Network Video Recorder) ומציגה את היתרונות והחסרונות של שני המכשירים:

תכונה DVR NVR
סוג מכשיר DVR הוא מכשיר עצמאי שמשתמש במצלמות אנלוגיות. NVR הוא מכשיר שפועל באמצעות רשת ומשתמש במצלמות IP.
איכות התמונה איכות התמונה עשויה להיות מוגברת בהשוואה לתמונה המקורית. איכות התמונה טובה ושמירה על איכות התמונה המקורית.
תשתית רשת לא דורש תשתית רשת מתקדמת. דורש תשתית רשת מתקדמת ומחוברת לרשת LAN או WAN.
אחסון כולל כונן פנימי או חיצוני לאחסון התמונות. יש להתקין כונן אחסון מרובה או להשתמש באחסון ענן.
אבטחת המידע המידע מאובטח באמצעות הכונן הפנימי או החיצוני. המידע מאובטח ברשת וניתן להעבירו למחשבים נוספים.
מרחק התקנים המצלמות צריכות להיות מחוברות ישירות ל-DVR. ניתן להתקין מצלמות מרחוק על ידי חיבור לרשת.
מעקב מרחוק יש להשתמש במערכת ניטור נפרדת למעקב מרחוק. ניתן למעקב מרחוק דרך הרשת או באמצעות אפליקציה בטלפון נייד.
פונקציות נוספות חלק מה-DVR יכולים לתמוך במערכת אזעקה ובכיסוי אודיו. NVR יכול לתמוך בפונקציות מתקדמות כמו זיהוי תנועה וזיהוי פנים.
מחיר נמוך יותר מ-NVR. יכול להיות יקר יותר מ-DVR.

ההבדלים העיקריים בין DVR ל- NVR

לא מעט מוזכר באינטרנט על הגדרות כמו מצלמות אבטחה ip ומגה פיקסל (Megapixel), ובצדק, הודות ליכולתם לספק לרשויות האכיפה תמונות בהירות וצלולות של ראיות מרשיעות, למשל.

כשדנים במצלמות מגה פיקסל \ ip, לא תמיד עולות השאלות בנוגע להקלטה ואחסון. לעיתים קרובות השיח מסתכם ברמת הבהירות שאמורה המערכת לכלול.

הודות לעמיתיהן של מצלמות ip, המצלמות האנלוגיות, לפחות רוב האנשים שמעו על מונחים כמו DVR – אותו מכשיר שאחראי על הקלטת הצילום שמגיע דרך מצלמות האבטחה האנלוגיות. בהמשך נדון על חלק מפעולות DVR כשנשווה אותו עם NVR – מקליט וידאו רשתי ('Network Video Recorder').

dvr מול NVR תרשים

בשנים עברו, מכשירי הוידאו (VCR) היו באופנה, לא משום האפקטיביות, אלא משום שלא היו כל כך הרבה פתרונות אלטרנטיבים לעסקים ובתים המעוניינים במערכת אבטחה. למרבה המזל, הודות לכלכלת שוק מתפתחת בענף ההייטק, תמריצי החדשנות והיזמות סובלים פחות מנחת זרוען של ממשלות, מה שמעניק לשוק את הגמישות הדרושה לספק לנו מוצרים טובים יותר, איכותיים יותר, רבים יותר ובכך גם זולים יותר. חלפו הימים בהם נאלצנו להריץ קלטות קדימה ואחורה עד שנרדמות לנו האצבעות במטרה למצוא אירוע שהתרחש בשבוע שעבר. בהסתכלות אל העתיד, אין ספק שתשמעו יותר ויותר את המונח 'NVR' יותר מהמונח 'VCR'.

DVR מול NVR

מערכות NVR הן למעשה האמצעי בה מאוחסנת הקלטה שמגיעה ממצלמות IP \ מגה פיקסל. בעזרת ארבעת הנקודות הבאות, נגרד את פני השטח באופן כללי ונשתדל להסביר בקצרה על NVR ואיך המערכת משתווה, או לא משתווה למערכת DVR.

ההבדלים העיקריים הם

  1. במערכת NVR, קלט הוידאו מגיע מהרשת – הוידאו כבר קודד במצלמות. מהו קידוד אתם שואלים? זו פשוט פעולת המרה לקבצי וידאו דיגיטלים ממקור אחר. מכאן, הוידאו מוזרם ל- NVR לאחסון, כשניתן לצפות בו הודות להיותו ממוקם ברשת. כשמדובר במערכת DVR, הקידוד מתבצע במכשיר ה- DVR עצמו ולא ברמת המצלמות האינדבידואליות. הודות ומתבצעת דחיסה להזנה אנלוגית,, עליו להיות ממוקם קרוב להזנה.
  2. NVR יכול להיות ממוקם בכל מקום שנבחר ברשת. מהו היתרון שבכך? הגנה מפני כשל רשתי בתור התחלה. בעזרת תכונת "שיקוף" ('mirroring'), ניתן למקם את ה- NVR בכל מקום ולספק כפילות.
  3. הבדל נוסף בין NVR ל- DVR הוא גישה. על מנת לצפות בהקלטה שבוצעה על ידי DVR, עליך להיות מול המכשיר עצמו (או לצרוב \ להקליט את התוכן לצפייה במקום אחר). עם NVR לעומת זאת, הסיפור מעט שונה – הודות לאופיו הרשתי, ניתן לצפות בתוכן בגישה מרחוק (אפליקציה במכשיר המובייל ו\או גישה למחשב וכו').
  4. לבסוף, התאמת מצלמות אבטחה למערכת NVR מגבילה יותר מהתאמה למערכת DVR. לכן, ודאו את תאימות הרכיבים טרם הרכישה ובאופן כללי, אנו ממליצים על התייעצות עם מתקיני מצלמות אבטחה מומחים למניעת אי נעימויות וטרחה מיותרת.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.3/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ