קיר וידאו לתצוגת מצלמות במעגל סגור

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

קיר וידאו מערכות אבטחה cctv

קיר וידאו לעסק או לבית

האם קיר וידאו מיועד לצרכיך?

קיר מסכים מערכות אבטחה באיכות גבוהה מציג מגוון תכונות חזותיות ומספק השפעה שמושכת את העין. יצרנים וספקים פורסים מערכות אלו במגוון יישומים שכוללים: חדרי ישיבות של חברות ותאגידים, יישומים עבור פעולות צבאיות, שילוט דיגיטלי, חדרי בקרה לתשתיות חשבות, אבטחת מעקב וניטור, מנגנוני אכיפת חוק ומרכזי פעולות חירום.

יצירה או שדרוג קיר וידאו דורשים אינטגרציה של טכנולוגיות בסיסיות רבות ושונות לספק למשתמשים את החוויה הטובה ביותר שניתן. עם דרישות רזולוציה ופס רוחב עולות באופן מתמיד, על ספקי ציוד עיבוד הוידאו למנף את הוכנולוגיות המתפתחות של היום תוך כדי שילוב התשתיות הישנות שקיימות.

קיר וידאו מערכות אבטחה cctv

מערכות קיר מסכי וידאו בימינו

מורחבות ורב תכליתיות, מערכת אבטחה במעגל סגור של ימינו בעלות ביצועים גבוהים, חסכוניות ונוחות לפריסה בכל קנה מידה; החל מפריסה קטנה עבור רב משתמשים לצג אחד, עד לפריסה ארגונית של קיר מסכים בהיקף של למעלה מ- 100 צגים.

פתרונות IP מותאמות לקיר מסכי תצוגת וידאו וניהול חדרי בקרה יכולות להעצים את איכות שיתוף הפעולה הארגוני, להעלות את מודעות המפעילים ולשפר משמעותית את זמני התגובה, מדדי הבטיחות ואיכות הסביבה.

עבודה צמודה עם צוות תכנון קיר וידאו מומחה יכולה לסייע לארגון לחסוך כסף רב בטווח הרחוק. בעוד הקמת קיר מסכי תצוגת מערכות אבטחה עשוי להיות מאתגר, הטיפים הבאים אמורים לעזור בהקמה או שדרוג קירות תצוגה.

1. הבחנה בין רצונות לצרכים

מה לקוח רוצה ומה הוא באמת צריך יכולים להיות דברים שונים לגמרי. מתקיני מערכות אבטחה וספקים צריכים להתחיל בהבנת אופן שימוש הלקוח בקיר מסכי הווידאו נכון להיום ובשימושים הפוטנציאלים בעתיד.

בתהליך התכנון והעיצוב, מתקיני ציוד האבטחה אמורים להנחות לקוחות דרך סבך שלם של ציוד ופשרות – כגון צרכי היום לעומת צרכי מחר, מחירים, דרגות אבטחה וקלות אופן תפעול הציוד.

לא כל ציוד שמומלץ על ידי אינטגרטורים הוא נחוץ אולם תלוי בצרכים האינדבידואלים של כל מקרה, יתכן שהלקוח יאלץ לשלם יותר אם ברצונו בפונקציה ספציפית. הישמעות להמלצות מתקיני מערכות מקצועיים ומומלצים בעלי מוניטין טוב בשוק מצלמות אבטחה ומערכות מיגון בדרך כלל מפיקה החזר שווה להשקעה בטווח הרחוק.

2. הבנת ציפיות הביצוע מהמוצר

חשוב לשאול שאלות ספציפיות לגבי ביצועים. השאלות הבאות נועדו לסייע לאינטגרטורים וללקוחות להחליט על סוגי מעבדים, כבלים, מאריכים, תמיכת אותות ומחברים הדרושים לפרויקט.

  • כמה מקורות יוזנו לתוך מערכת קיר וידאו?
  • מהו תכלית קיר הוידאו?
  • איזה סוג תכנים יוצגו במסכים?
  • האם יהיה צורך בהצגת הזרמת מקורות IP?
  • מה יהיה מרחק מקורות הציוד ממיקום קיר הוידאו?

3. הבהרת מספר הכניסות, יציאות וצגים

קירות תצוגה משמשים להצגת מקורות רבים על גבי צגים או מקרן. יש לקבוע את גודל הקיר, סוג התוכן (גרפיקה, טקסט, וידאו נע או שילוב), מספר המקורות הנדרשות להצגה בו זמנית והאם נחוץ ללקוח עיבוד בזמן אמת.

למשל, אם הוחלט להתקין צגי 2K HD, עדיין יהיה ערך במעבד באיכות UHD (באנגלית: Ultra high definition).

4. עד כמה חשובה מערכת האבטחה?

לקירות מסכים שימושים רבים, חלקם קריטים וחלקם פחות. על האינטגרטורים לאסוף מספיק מידע להבין ולספק מענה לדרישות אבטחת ציוד הניטור שיותקן. למשל, אבטחה חשובה מאוד בחדר בקרה וסביבת ניטור ומעקב.

בהתאם לרמת האבטחה הנדרשת, יוכל האינטגרטור להתאים את רכיבי האבטחה הדרושים להבטיח יעילות מירבית בעלות סבירה.

5. עיצוב ותכנון מערכת קיר וידאו

עם רעיון ברור והתאמת ציפיות, יוכל האינטגרטור להתחיל בתכנון ועיצוב מערכת האבטחה. אם מתאפשר, מומלץ לעבוד עם צוות שירות העיצוב של היצרן, שכן הוא מומחה בשימוש מוצריו.

מומלץ לבקש את תרשים המערכת, רשימת חומרי גלם והצהרת פונקציונליות שמתארת בבירור איך נועדה המערכת לשרת את הלקוח וציר הזמן להשלמט פרויקט ההקמה והשדרוג.

6.  הקמת מערכת עם ראייה לעתיד

הנוף הטכנולוגי בהתפתחות מתמדת. כשלוקחים את העובדה בחשבון, חשוב לבצע מחקר מעמיק לגילוי מגמות ואפשרויות שעשויות לשרת אותנו בעתיד. למשל, מומלץ להקים מערכת אבטחה שמותאמת לרזולוציות גבוהות יותר משכרגע בשימוש תוך צפוי לשדרוג עתידי.

מומלץ לקבוע על סמך הגמישות הפונקציונלית והתקציבית האפשרית ואז להחליט אילו אלמנטים ניתן לשלב.

7. שקלו רזולוציית Ultra High Definition – 4K

רזולוציית אולטרה HD מציעה ערך רב לסביבות חדרי בקרה. באספקת 8.3 מיליון פיקסלים (3840×2160) לתצוגה, היא משפרת משמעותית את יכולת מתפעל המערכת לעקוב אחרי תמונה צלולה ומפורטת.

כפי שהזכרנו בנקודות קודמות, גם אם הטכנולוגיות הנוכחיות לא תומכות 4K, מומלץ לא לשלול ולהכין את הקרקע לשדרוג עתידי.

8. מרחק צפייה מול רזולוציה

יכולות הראייה האנושית מוגבלות לספקטרום צר של גלים ורזולוציות. העין מסוגלת לעבד המון נתוני דחיסות, גודל ופיקסלים, אולם היכולת מושפעת במידה רבה על ידי מרחק המפעיל והתצוגה, או מה שנקרא "מרחק צפייה".

מכשירי צפייה מוצעים בשלל גדלים – ככל שהצג קטן יותר, הפיקסלים דחוסים יותר. גודל הצג ומרחק הצפייה הטיפוסי הם שני קריטריונים קריטיים המסייעים להחליט על הרזולוציה הרצויה בכל יישום.

9. ניהול מערכת הפעלת מבחן

לפני אספקת המוצר הסופי, חשוב מאוד לבדוק ביסודיות ולפתור כל בעיה שהמערכת תציג. במידה והדבר מתאפשר, יש לנצל את שירותי התמיכה הטכנית וכל סיוע מצוותי ההתקנה של היצרן על מנת להבטיח התקנה אפקטיבית וחלקה.

שלב הבדיקה חיוני להגברת שביעות רצון הלקוח מהמערכת, הפחתת הזמן הנדרש לתיקונים וחסכון של לא מעט כסף.

3.4/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ