הכל אודות מצלמות אבטחה 4K – אולטרה HD

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה 4K אולטרה HD

תוכן עניינים

 

משווקים ומתקינים

להלן רשימת משווקים ומתקינים מקצועיים של מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה ומתח נמוך.

אז אתה מחפש מצלמת אבטחה עם תמונה באיכות גבוהה במיוחד?

מצלמות אבטחה 4K הפכו כיום לבחירה המועדפת הודות לביצועים יוצאים מן הכלל.

רגע, אתה בכל זאת מודאג מהעלות הגבוהה, שטח האחסון, רוחב הפס וסוגיות אחרות הנוגעות למצלמות אבטחה 4K? או שפשוט התלהבת מהמגמה החדשה ואתה לא יודע מאיפה להתחיל?

אל דאגה. היום אנחנו ננהל דיון מעמיק על מצלמות אבטחה 4K, ותוכל למצוא כאן את כל מה שאתה רוצה לדעת.

מצלמות אבטחה 4K אולטרה HD

מה זאת מצלמת אבטחה 4K?

אתה יודע, תמונה מורכבת מאלפי ומיליוני פיקסלים אנכיים ואופקיים. ומצלמות אבטחה 4K מתייחסות לכל התמונות שמכילות כ- 4000 פיקסלים אופקיים.

ליתר דיוק, מצלמות אבטחה 4K הן אלה שמציגות רזולוציה גבוהה של 3840*2160 עם יותר מ- 8.3 מגה פיקסל. לכן מצלמות 4K IP זכו לשמות נוספים – מצלמות אבטחה 8MP ומצלמות אבטחה אולטרה HD.

מה משמעות הדבר עבורך?

מצלמות אבטחה 4K IP מציעות פרטים ברורים יותר מאי פעם. לדוגמה, אתה יכול להבחין בקלות בדמויות שמצוירות על חולצה של עובר אורח ברחוב, את מספר לוחית הרישוי של רכב חשוד שעוזב במהירות את שדה הראיה, את העציץ בחצר הקדמית של השכן ממולך, שלא לדבר על גנבים ופורצים שמתקרבים ומנסים לפרוץ לביתך.

אפשר לומר שלא תפספס אף תמונה כל עוד היא תצולם על ידי מצלמות 4K CCTV.

הערה: יתכן ששמת לב לכך שישנם שני תקני רזולוציה כאשר חיפשת ב- Google מידע אודות 4K: 3840*2160 ו- 4096*2160. עורכים מסוימים מחזיקים בנקודת מבט ש- 4K ואולטרה HD הם דברים שונים לחלוטין. בעוד שבתעשיית האבטחה, כאשר אנשים מדברים על מצלמות 4K או 8MP או אולטרה HD, הם מדברים על דבר אחד: מצלמות אבטחה ברזולוציה של 3840*2160.

כיצד עובדת מצלמת אבטחה 4K?

יתכן שתהית כיצד מצלמת אבטחה יכולה להפיק תמונה באיכות 4K השווה לטלוויזיה או ציוד צילום מתוחכמים.

למעשה, כל העניין הוא בחיישן זעיר ומיוחד. חיישן של מצלמת אבטחה 4K הוא גדול יותר עם רגישות משופרת לתאורה נמוכה מה שמאפשר להפיק רזולוציה גבוהה של 8MP. בשילוב עם קודק הוידאו שלהן (10 או 12 bit) מצלמות אבטחה 4K מפיקות תמונות באיכות מאוד גבוהה, הן במובן הטכני והן במובן החזותי.

עם זאת, חיישן 4K לא מבטיח תמונות 4K. תמיד כדאי לבדוק את הרזולוציה של התמונה (3840*2160) ולוודא שאתה רוכש מצלמת אבטחה 4K או 8MP אמיתית.

מדוע כדאי לבחור במצלמת אבטחה 8MP?

עם קפיצה כל כך גדולה קדימה ברזולוציה של מצלמות האבטחה, אתה יכול לעשות הרבה דברים מדהימים שאותם רק מצלמות 4K (כלומר 8MP) יכולות להציע.

1. מצלמות אבטחה 4K מספקות תמונות ברורות יותר מתמיד

האם יצא לך להשתמש במצלמות אבטחה או לצפות בדוגמאות של תצלומי וידאו? אם התשובה היא כן, אז לא קשה לדמיין את איכותן הגבוהה של התמונות שתקבל:

תמונות ברורות פי 8 ממצלמות של 720p, סרטונים ברורים פי 4 ממצלמות של 1080p, ותצלומים ברורים פי 2 ממצלמות של 1440p.

אפשר לומר שכל דבר שתתקשה לזהות במצלמות אבטחה ברזולוציה של 4MP יהיה ללא ספק ברור יותר בסרטונים ממצלמות אבטחה ברזולוציה של 8MP, לרבות מספר לוחית רישוי של רכב נוסע מצדו השני של הרחוב ופרטי פנים של אנשים.

2. מצלמות אבטחה 8MP מאפשרות שימוש בזום דיגיטלי עבור כל פרט

אנשים מסוימים מבקרים את הזום הדיגיטלי בתור פונקציה מזויפת מאחר שככל שמגדילים יותר את התמונה, כך היא יוצאת יותר מטושטשת.

ובכן, זה לא נכון במצלמות אבטחה 8MP. אחרי הכל מצלמות אבטחה 8MP יכולות לספק תמונות ברורות פי 2 ממצלמות של 1080p אחרי הגדלה 2 X, שזה בהחלט מספיק כדי להבחין בכל מה שאתה צריך.

3. מצלמות אבטחה 4K מציעות שדה ראייה רחב יותר

למען האמת, בחירה של עדשה מבוססת בעיקר על הרזולוציה שאותה החיישן יכול להפיק. בהתחשב בכך, מצלמות אבטחה 4K ייהנו משדה ראייה רחב יותר מזה של מצלמות 2K או מצלמות אחרות בעלות רזולוציה נמוכה יותר.

זה אומר שבאפשרותך לכסות שטח גדול יותר עם מצלמת אבטחה 4K IP יחידה, כמו אזור דלת הכניסה יחד עם החניה או החלון בקומה הראשונה. כלומר, למעשה תחסוך כסף משום שלא תצטרך לרכוש מצלמה נוספת, מה שהופך את מצלמת האבטחה 4K לאפשרות משתלמת מבחינת עלות-תועלת.

4. בתוך זמן קצר מצלמות אבטחה 8MP יהפכו לדבר שבשגרה

אולי אתה מהסס בהתחשב בכך שמצלמות אבטחה ברזולוציה של 8MP עדיין לא כל כך פופולריות כמו מצלמות ברזולוציה נמוכה יותר כגון 1080p, אך הן ללא ספק יהפכו לפופולריות. ובסופו של דבר הן יהפכו לזרם המרכזי בתעשיית האבטחה בקצב הרבה יותר מהיר מכפי שאתה חושב.

אם תרכוש כיום מצלמת אבטחה של 1080p, יעברו ימים ספורים עד שהיא תתיישן; בעוד שאם תרכוש מצלמת אבטחה של 8MP, אתה תהנה מהערך המוסף שלה יום אחרי יום. עם טלוויזיית 4K, מצלמות וציוד 4K בכל מקום, השוק כבר מוכן למצלמות אבטחה 4K.

מה ההבדל בין מצלמות 4K, 2K, 1080p IP?

אתה עדיין לא מצליח לבחור בין מצלמות 4K לבין מצלמות ברזולוציה נמוכה יותר אחרי שלמדת את כל היתרונות שלהן? האם מצלמת 4K היא מוגזמת לאבטחת הבית בהשוואה למצלמות 2K ו- 1080p – מה ההבדל ביניהן? האם מצלמה של 8MP באמת שווה את ההשקעה?

לא יהיה לך ספק אם תדע באיזה פיגור נמצאות המצלמות האחרות. הטבלה להלן מראה את כל ההבדלים והיתרונות שאין כדוגמתם של מצלמות 4K באיכות התמונה.

סוגי מצלמות רזולוציה שם לפי פיקסלים אנכיים שם לפי פיקסלים אופקיים פיקסלים
מצלמות אבטחה אנלוגיות 640*480 מצלמות אבטחה 480p

0.4 MP
מצלמות אבטחה HD 1280*720 מצלמות אבטחה 720p

0.9 MP
מצלמות אבטחה Full HD 1920*1080 מצלמות אבטחה 1080p מצלמות אבטחה 2K 2MP
מצלמות אבטחה סופר HD 2560*1440 מצלמות אבטחה 1440p מצלמות אבטחה 2K 4 MP
מצלמות אבטחה אולטרה HD 3840*2160 מצלמות אבטחה 2160p מצלמות אבטחה 4K 8 MP

מצלמות אבטחה 4K ברורות פי 4 ממצלמות של 1080p – קפיצה מ- 2 מגה פיקסל ל- 8 מגה פיקסל, כפי שכבר ציינו.

למעשה, כאשר איכות התמונה היא כמעט התכונה הכי חשובה במצלמת האבטחה כדי שהיא תשמור על ביטחונך, אנחנו לא רואים סיבה לכך שתבחר במצלמה ברזולוציה נמוכה יותר כאשר זמינות מצלמות ברזולוציות גבוהות יותר.

האם זה בגלל העלות הגבוהה יותר, בעיות ברוחב הפס ושטח האחסון, או בעיות אפשריות בתאימות?

למעשה, ניתן להתמודד איתן בקלות. בהמשך נספק הסבר מפורט וללא ספק תמצא את הדרך הנכונה לפתור את כל הבעיות הללו.

8 צעדים פשוטים לבחירת מצלמת האבטחה הטובה ביותר ב- 4K

מצלמות 4K הן נהדרות, אך בחירה של מצלמת אבטחה 4K אמיתית יכולה להיות לא קלה כאשר קיימים בשוק סוגים שונים כמו מצלמות אבטחה אלחוטיות, מצלמות אבטחה PTZ, מצלמות עם ראיית לילה ומצלמות בעלות אפשרות שמע, שמאופיינות ב- 4K. עקוב אחר הצעדים הבאים כדי להבטיח שאתה לא נופל בפח של המשווקים.

1. בדוק את הרזולוציה של מצלמות 8MP IP

לא נראה שלבדוק רזולוציה של מצלמה זה דבר מסובך מדי.

עם זאת, מצלמות אבטחה מסוימות עשויות להדגיש את חיישני ה- 4K שלהן כדי למשוך את תשומת ליבך, אך למעשה אתה תקבל מהן בסך הכל תמונת וידאו מעט מטושטשת ברזולוציה של 1080p. לכן זכור לבדוק את הרזולוציה של המצלמה (3840*2160) כדי להבטיח שתקבל מצלמת אבטחה 4K אמיתית.

2. בדוק את זווית הצפייה של מצלמות רשת 2160p

בעוד שמצלמת 4K תספק שדה ראייה רחב יותר, אתה בכל זאת תצטרך לבדוק את זווית הצפייה שלה כדי לראות האם 4K IP CCTV יכולה לכסות את אזור הניטור הרצוי, כמו דלת הכניסה, החניה, המרפסת או המוסך הביתי.

בדרך כלל, שדה הראייה האופקי של מצלמת אבטחה 4K יכול לנוע ב- 100 מעלות. כדי לכסות אזורים רבים יותר, נאמר ניטור מלא ב- 360 מעלות, כדאי שתבחר במצלמת אבטחה 4K HD עם פונקציית PTZ.

3. בדוק את הביצועים של מצלמת 4K לנוכח תנאים שונים

לא כל מצלמה שמגיעה לרזולוציה הגבוהה של מצלמת אבטחה של 8MP יכולה באמת לספק תמונות באיכות גבוהה, במיוחד בתנאים גרועים.

לדוגמה, אולי ראית כי חלק מתמונה שצולמה על ידי מצלמת אבטחה 8MP או 2160p הוא מאוד כהה בעוד שהחלק השני כה בהיר עד כי לא ניתן לראות שום פרטים.

4. בדוק את זרימת הוידאו של מצלמות אבטחה 8MP

אולי נתקלת בקיצור FPS בעמוד המוצר או בפורומים כשאנשים דיברו על מצלמות אבטחה 4K. מהי משמעותו של הקיצור?

שים לב. ה- FPS (פריימים בשנייה) קשור באופן הדוק לזרימת הוידאו.

באופן כללי, ה- FPS צריך להיות לפחות 20 כדי ליצור תצלום וידאו חלק. אם זה אפשרי, עדיף שתבקש לראות דוגמה של וידאו מהיצרן או תחפש תצלומי וידאו ניסיוניים ברזולוציה של 8MP אצל משתמשים אחרים ב- YouTube כדי לבדוק זאת.

5. בדוק את ראיית הלילה של מצלמות רשת 4K

למצלמת אבטחה 4K יש איכות וידאו מצוינת בשעות היום, כפי שאתה יכול לראות ולתאר לעצמך: תמונות ברורות, צבעים ססגוניים וביצועים נהדרים אפילו באור מסנוור.

אך זה כלל לא מספיק מאחר שראיית הלילה היא דבר אחר לחלוטין. מצלמות 4K או 2160p צריכות לעבוד יותר קשה בחשיכה, לרבות להתמודד עם בעיות רעש ואיזון בהירות.

מצלמות אבטחה מסוימות כגון מצלמות Hikvision משתמשות בטכנולוגיית 3D DNR כדי להשיג את ראיית הלילה הטובה ביותר. אל תשכח לבדוק תצלום של ראיית לילה במהלך המחקר אחרי שתתפעל מתמונות מדהימות ברזולוציה של 8MP שצולמו באור יום.

6. בדוק האם צוות התמיכה של מצלמת 8MP מספק מענה מהיר

מצלמה מושלמת תאבד את היתרון שלה ללא צוות תמיכה שמספק מענה מהיר. ראינו לא מעט משתמשי מצלמות 4K שביקשו עזרה בפורום והשתמשו בכל הדרכים העקלקלות לפתרון בעיות במצלמת ה- 4K שלהם – ובזבזו זמן ואנרגיה רבים.

אז למה מלכתחילה לא לבחור ביצרן מצלמות 4K עם צוות תמיכה שמספק מענה מהיר? יצרניות מסוימות של מצלמות, לרבות Hikvision, מבטיחות תמיכה אחד-על-אחד כדי להעניק לך רכישה חסרת דאגות.

7. קרא ביקורות על מערכות אבטחה 4K

ביקורות על מצלמות אבטחה 4K, לרבות ביקורות וידאו ובלוגים, לעתים יכולות להיות יותר יעילות מהעמוד של המוצר.

אם אתה לא ממהר, מאוד מומלץ לחפש ב- Google את דגם מצלמת האבטחה 4K/2160p המועדף עליך, כך תדע עם מה יהיה עליך להתמודד כאשר תרכוש את המצלמה ואולי תגלה פרט שלפני כן פספסת.

8. בדוק את תקופת האחריות של מצלמות אבטחה 8MP

האחריות היא נקודה חשובה שלעתים קל לשכוח אותה, במיוחד כשרוכשים מחנויות קטנות או מעבדות פרטיות למצלמות. אחריות ארוכת טווח, כמו אחריות לשנתיים, ללא ספק תוסיף ערך למצלמת 4K עצמה.

תמיד יש אנשים שקונים מצלמות אבטחה חדשות ממעבדות פרטיות מבלי לשים לב לכך שמחצית מתקופת האחריות כבר עברה. הדרך הכי בטוחה היא לרכוש מצלמות 8MP ישירות מהיצרן דרך Amazon או דרך אתר האינטרנט של היצרן.

היכן למקם את מצלמות האבטחה 8MP לקבלת התוצאות הטובות ביותר?

את מצלמת האבטחה 4K ניתן להציב בכל מקום שעליו ברצונך לפקח. טוב, עם היתרונות הייחודיים שלה, ישנם מקומות רבים יותר שניתן לקחת בחשבון כדי להפיק ממנה את המיטב ולקבל את רמת ההגנה הגבוהה ביותר.

1. מקם מצלמות אבטחה 4K לשימוש חיצוני בדלת הכניסה

הידעת ש- 34% מהפורצים יבחרו לפרוץ דרך דלת הכניסה, אחוז אשר גבוה יותר מכניסות סודיות אחרות? מצלמת אבטחה 4K, ברזולוציה גבוהה של 8MP לצילום ברור של מספר לוחית רישוי מחשידה ופנים של אדם מחשיד תהווה את הבחירה הטובה ביותר להגנה על דלת הכניסה לביתך.

2. השתמש במצלמות אבטחה 8MP לניטור החצר או הגינה

עם שדה ראייה רחב, מצלמת אבטחה 8MP אחת יכולה לכסות את כל השטח של החצר הקדמית, האחורית או הגן שלך, ובו בזמן היא מספקת נראות יוצאת מן הכלל.

3. מקם מצלמות רשת 4K בקומה השנייה ועל תקרה גבוהה

אם אתה רוצה להתקין את מצלמות האבטחה במקומות גבוהים שנמצאים מחוץ להישג ידם של פורצים או מקומות שבהם קל להעביר כבלים, כמו הקומה השנייה או מתחת לתקרה גבוהה, אתה תזדקק למצלמת אבטחה 4K שמאפשרת לך לבצע הגדלה כדי לראות בברור עצמים רחוקים.

4. השתמש במצלמת אבטחה 8MP  IP כמו בשדות תעופה/מרכולים/אתרי תיירות

מצלמות אבטחה 4K, בתור מוצרים מובילים בתעשייה ללא בעיות ותלונות נוספות אך בעלות גבוהה למדי, כבר נמצאות בשימוש נרחב בעסקים שבהם לאבטחה ישנה חשיבות מכרעת, כגון שדות תעופה, מרכולים, אתרי תיירות וכו'.

חששות שעשויות להתעורר אצלך בנוגע למצלמות אבטחה 4K

בתור קונה זהיר, יתכן שיש לך חששות נוספות בנוגע למצלמות אבטחה 8MP או 2160p, כגון בעיות בשטח אחסון או רוחב פס, בעיות תאימות, וחשוב מכל, העלות – כפי שמציינים משתמשי מצלמות אבטחה 4K מבית Samsung, Bosch, Hikvision ומותגים אחרים.

למעשה, הן לא כה חמורות כפי שאתה חושב, וישנן כמה דרכים טובות שבעזרתן אתה יכול לנסות להתגבר על ה"אי נוחות" הזאת.

1. מחירן של מצלמות 4K CCTV הוא גבוה יותר

זה נכון שמצלמות אבטחה 4K יהיו בערך פי שניים יקרות יותר ממצלמות אבטחה ברמה נמוכה יותר. עם זאת, אם תבחר במותג הנכון כגון Hikvision, או תנצל את ההנחות בחגים, תוכל לחסוך הרבה ולקבל איכות מצוינת.

כמו כן, מצלמות אבטחה 4K יהוו בחירה טובה יותר אם אתה מחפש פתרון יעיל מבחינה כספית ולא פתרון זול: מצלמות אבטחה 8MP בהבחנה גבוהה יכולות לכסות שטח גדול יותר עם שדה ראייה רחב יותר, מה שחוסך לך כסף על רכישת מצלמות נוספות ברזולוציה נמוכה.

2. מצלמות 8MP CCTV צורכות רוחב פס רב

רוחב פס תמיד מהווה בעיה כשמדובר במצלמות אבטחה מרובות מגה פיקסלים כגון מצלמות רשת 4K, אך ישנן דרכים יעילות להימנע מהבעיה. למעשה, אולי כבר עשית את זה בעבר אם יש ברשותך מצלמות אבטחה ברזולוציה של 4MP או 5MP: תכסיס של מעבר בין מצבים שונים.

כמו כן, מצלמות אבטחה של 8MP יציעו אפשרויות כמו מצב בהיר ומצב שוטף כדי להבטיח ששידור הוידאו לא ישתמש ברוחב פס רב מדי, ובו בזמן הן יצלמו וישמרו תמונות באיכות גבוהה ברזולוציה של 8MP.

3. מצלמות אבטחה 4K לוקחות שטח אחסון רב יותר

אתה מודאג משטח אחסון בלתי מספיק במצלמת אבטחה 4K IP, במיוחד במערכות 4K CCTV? אל דאגה. איך מהנדסי מצלמות אבטחה 4K יכלו לפספס זאת?

מצלמות אבטחה 4K מתאפיינות במצב דחיסה H.265. לכן שטח אחסון שלדעתך נחשב כבלתי מספיק, יהפוך למספיק עם טכנולוגיית דחיסה מתקדמת. וה- NVR של מצלמת אבטחה 4K יספק שטח אחסון גדול יותר מזה שמציעים הסוגים הנפוצים.

4. למצלמות אבטחה 8MP עשויות להיות בעיות תאימות

מרבית מצלמות ומערכות אבטחה 4K ישתמשו ב- 4K NVR לאחסון וידאו. אז יתכן שתצטרך לשדרג את ה- NVR שלך אם תרצה להשתמש בו לאחסון וידאו.

אך הדבר יבוא ללא עלות נוספת אם תשדרג אותו בכל מקרה כאשר מצלמות אבטחה 4K יהפכו לדבר שבשגרה בשוק. ותמיד תוכל לבחור לשמור את תצלומי הוידאו של 8MP שלך ב- FTP או במקומות אחרים.

זה זמן השיא לרכישת מצלמות אבטחה של 8MP

העידן של מצלמות אבטחה 4K כבר כאן.

בין אם שמת לכך לב ובין אם לא, בדיוק כמו מצלמות אבטחה ברזולוציה של 1080p, אשר לקח להן זמן להחליף את מצלמות האבטחה האנלוגיות וליהנות מפופולריות גדולה בשנים העוקבות, כיום מצלמות אבטחה של 8MP תופסות את מקומן של מצלמות 1080p.

אז תקנה עכשיו מצלמת 4K IP CCTV כדי ליהנות מכל היתרונות.

היכן ניתן לקנות מערכות ומצלמות אבטחה 4K בישראל?

ישנן דרכים רבות לרכוש מצלמות אבטחה 4K/2160p  הודות לפופולריות הגדלה שלהן, כגון חנויות מקוונות ב- Amazon או eBay, או חנויות ממשיות למצלמות אבטחה.

אתה יכול לבחור בדרך הנוחה ביותר עבורך, אבל תמיד תזכור לבדוק את תקופת האחריות של מצלמת אבטחה 4K, מאחר שהדבר עלול להביא להפסד כספי אם לא תרכוש אותה ישירות מהיצרן.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ