מערכת אבטחה אלחוטית

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה אלחוטיות

מערכת מעקב וידאו אלחוטית נבדלת ממערכת מעקב וידאו מסורתית בכך שהמצלמות שבהן נעשה שימוש אינן מחוברות אל המערכת הראשית באמצעות חוטים. זה מעניק למשתמשים חופש רב יותר מבחינת מיקומי התקנת המצלמות.

כמו כן, פחות צפוי כי ישימו לב למצלמות אם הן לא מגיעות עם חוטים ולכן הן הרבה יותר מתאימות לניטור ממושך שבו המצלמות נותרות חבויות. להלן מספר שאלות נפוצות שמשתמשים שואלים כאשר רוכשים או מתקינים מערכת מעקב וידאו אלחוטית.

מצלמות אבטחה אלחוטיות

מהו ההבדל בין מערכות חוטיות לאלחוטיות?

ההבדל העיקרי בין השתיים הוא הנוכחות או ההעדר של חוט אשר עובר מהמצלמה אל מכשיר ההקלטה או הצפייה. מצלמות אלחוטיות משתמשות במשדרים ששולחים נתונים אל המקלט או הצג אשר מבטל את הצורך בכבל. המקלט או הצג מקבל את האותות דרך רסיבר אשר מחובר לכניסת הוידאו במכשיר ההקלטה או הצפייה.

מהו הטווח של מערכת אבטחה אלחוטית?

למערכת אבטחה טיפוסית יש טווח של 213 מטרים אך זה תלוי גם במספר ובסוג המחסומים הקיימים. למשדרים מסחריים יש טווח של עד 914 מטרים בתוך מבנים.

האם אני זקוק למקלט או לצג מיוחד בשביל המערכת האלחוטית?

לא, כל עוד המכשיר יכול להתחבר אל המקלט, הוא יכול לקבל נתונים מכל מצלמה רחוקה. זה כולל כל DVR, טלוויזיה או מצלמת וידאו ואפילו מחשבים בעלי כניסת וידאו.

כמה זמן מצלמה יכולה להקליט?

זה יהיה תלוי במכשיר. מכשירי DVR סטנדרטיים יכולים להקליט עד 10 שעות. מכשיר אריך נגן יכול להקליט עד 900 שעות. מכשירים עם אחסון דיגיטלי יכולים לאחסן כמות גדולה אף יותר.

האם טלפונים ניידים מפריעים לשידור של המצלמה?

זה יהיה תלוי בתדר שעליו הטלפון פועל. משתמשים מוכרחים לקבוע את התדר של הטלפון האלחוטי ולבחור בתדר אחר עבור מערכת האבטחה האלחוטית שלהם בכדי להימנע מבעיות. הפרעות מתרחשות כאשר שני המכשירים פועלים על אותו התדר.

האם אני יכול לכוון את המצלמות שלי כך שיתחילו להקליט כאשר משהו זז?

כן. מרבית היצרנים מאפשרים להגדיר את המצלמות שלהם כך שיתחילו לצלם כשהן מזהות תנועה. כמו כן, ניתן להגדיר את המצלמות כך שיקליטו לפי לוח זמנים, למשל בעשר בערב או בבוקר כאשר בעלי הבית יוצאים לעבודה.

האם אני יכול לקבל גישה לתצלומי הוידאו שלי דרך האינטרנט?

כן. מרבית יצרני מערכות אבטחה מספקים למשתמשים גישה מקוונת למצלמות האבטחה שלהם מכל מקום בעולם. ישנן חברות שנותנות למשתמשים סיסמה מסוימת שאיתה הם יכולים להתחבר לתוכנה ולקבל גישה למצלמות נפרדות אשר פעילות בבתיהם.

למה אני צריך כרטיס DVR?

כרטיס DVR הוא מכשיר שמאפשר למשתמשים להמיר את המחשבים שלהם למקלטי וידאו דיגיטליים. את הכרטיס הזה ניתן להתקין בחריץ ה- PCI של המחשב. לעתים קרובות כרטיס DVR מגיע יחד עם תוכנת אבטחה ומאפשר למשתמשים לצפות ביותר ממצלמה אחת מהאתר המצולם או ממקום מרוחק.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ