מצלמות אבטחה ממונעות חיצונית

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה ממונעות חיצונית

מצלמות אבטחה ממונעות חיצונית

אבטחה היא אחד התחומים החיוניים והמשמעותיים ביותר היום, בסביבות השונות בהם אנו חיים, מסתובבים ומבלים. כמעט ללא יוצא מן הכלל, תמצאו היום מאבטחים ואמצעי אבטחה דיגיטליים, בכל מקום בו נמצאים אנשים רבים, כגון קניון, חנויות ברחוב, מסעדות, בארים, בתי ספר, גנים מוסדות ציבור ועוד.

עסקים רבים שהורגלו בעבר לעבוד עם מערכות אזעקה, עדיין משתמשים במערכות אזעקה קוליות כאמצעי אבטחה מפני פריצות, גניבות ועוד. אי לכך, כדאי וחשוב לדעת מספר דברים נוספים על אמצעי האבטחה החדשים, המשוכללים והמודרניים הקיימים היום בשוק האבטחה.

העולם הטכנולוגי המשוכלל של אמצעי אבטחה, לאבטחת מבנים, חללים, עסקים וחנויות, נתן קפיצת מדרגה רצינית בעשורים האחרונים. היום תוכלו למצוא מגוון רחב ועשיר של אמצעי אבטחה חדשניים ואיכותיים, בעלי יכולות גבוהות של אבטחה ורזולוציות תמונה איכותיות יותר, ולמען האמת , אין ספק כי מצלמות אבטחה דיגיטליות, ואלחוטיות הפכו מזמן לאביזר הכרחי בכל בית דירה ועסק.

סוגי מצלמות אבטחה

אבטחה בעזרת מצלמות הפכה היום לאמצעי הפופולארי ביותר בקרב אזרחים, ארגונים קטנים וגדולים עיריות וממשלות.

קיימים מספר סוגים של מצלמות אבטחה המותאמות למגוון המקומות וסוגי האבטחה בין אם אתם זקוקים להגן על דירתכם, על ביתכם הפרטי והחצר, או על מגרש חנייה וגם חנייה תת קרקעית, או גם לאבטח רחוב צר וחשוך בלילה או כל מקום אחר, תוכלו להתאים את מצלמת האבטחה שתעשה את העבודה ביעילות ובמקצועיות ותעניק לכם שקט וביטחון כי יש מי ששומר על העסק שלכם.

היום נמצאת בשימוש נפוץ ביותר, מצלמת אבטחה אלחוטיות חיצוניות עם ראיית לילה, מצלמה זו, מכסה את האזור המאובטח בכל שעות היום והלילה ביעילות שידור תמונה איכותית ביותר.

לפני רכישת מצלמה כדאי לברר מחיר מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה, מאחר והתקנת מצלמות אבטחה היא עבודה מקצועית ביותר שכדאי שתיעשה על ידי החברה המשווקת את המצלמות אם אחריות ובצורה מקצועית.

איש ההתקנה של חברת השיווק הוא בעל הוותק והניסיון הדרושים הן באיתור המקום המתאים ביותר להתקנת המצלמות, להשגת כיסוי מרב השטח והן בתפעול הפיצ'רים המיוחדים של המצלמה על מנת שתאבטח אתכם כראוי.

מצלמת אבטחה חיצונית מומלצת, אשר מחירה סביר ביותר והיא כוללת גם התקנה בבית הלקוח היא לא מצלמה אחת, זוהי מערכת שלמה הכוללת ארבע מצלמות אינפרא אדום, לראיית לילה למרחק של עד ארבעים מטרים, המצלמות מוגנות מים וכוללות עדשה רחבה המקיפה צילום של שטח רחב.

מערכת האבטחה מגיעה עם שמונה ערוצי הקלטה ברמה של FULL HD וכוללת גם מיקרופונים. כאמור רצוי שאת ההתקנה יבצעו עבורכם אנשי צוות מקצועיים שאף יספקו הדרכה מלאה ויחברו אתכם לאפליקציית שליטה חכמה מרחוק, איתה ניתן לצפות בשידור ישיר בתמונות המשודרות ממצלמות האבטחה בכל עת ובכל מקום.

מצלמות האבטחה האלחוטיות של היום מתחברות לרשת האינטרנט ,למחשב או לאפליקציה שאותה ניתן להתקין בטלפונים סלולרים. מצלמת אבטחה עם סוללה מחזיקה זמן רב ביותר ולכן היא מומלצת בשימוש. מצלמת אבטחה ממונעת יכולה לנוע לצדדים וכך להגדיל את השטח אותו היא סורקת ומאבטחת, אי לכך כדאי לרכוש מצלמות אבטחה ממונעות כאשר מדובר באבטחה של שטח חיצוני גדול, כך תוכלו עם מספר קטן יותר של מצלמות לסרוק את כל השטח הנדרש לאבטחה.

היכן ניתן להשיג מצלמות אבטחה

כאשר אתם זקוקים למצלמות אבטחה, אינכם צריכים להתרוצץ בין חנויות רבות. ניתן היום בקלות וביעילות להזמין מצלמות אבטחה כולל התקנה, באתר האינטרנטי של החברה המתמחה בשיווק והתקנת מצלמות אבטחה.

באתר החברה תוכלו להתעדכן בחידושים האחרונים ובסוגי המצלמות החדשניים ביותר הכוללים פיצ'רים נוספים שאולי אתם זקוקים להם.

בקטלוג צבעוני תוכלו לראות את סוגי המצלמות הקיימות ואת מפרט הפיצ'רים שלהן, וכך תוכלו להתאים עבור כל חלל את המצלמה או המערכת הנכונה לו . תוכלו לשלב מספר מערכות אבטחה לדוגמא, במשרדים ובפרוזדורים של משרדים וגם במעליות וחדרי מדרגות תוכלו לבחור במצלמות עם עדשה רחבה קבועה, ואילו לאתרים רגישים יותר ובעלי שטח נרחב יותר, החשופים במשך היום והלילה וזקוקים לאבטחה, ניתן להתקין מערכת מצלמות ממונעות חיצוניות, המתאימות יותר.

היכן כדאי להתקין את מצלמות האבטחה בבית?

אחת ההתלבטויות הנפוצות של לקוחות בתכנון התקנת מצלמות אבטחה היא האם כדאי להתקין אותן במקום גלוי לעין או במקום נסתר ובלתי נראה. התשובה לכך הינה ששתי השיטות יעילות ותלוי על איזה שטח מדובר ומהי המטרה אותה מקשים להשיג .

התקנת מצלמות אבטחה גלויות

מצלמות גלויות לעין משדרות אזהרה ברורה כי המקום מוגן ולכן במקומות רבים ניתן להבחין בקלות במצלמות האבטחה שאת מירב עבודתן הן עושות בכך שהן גלויות לעין הגנב.

מצלמות אבטחה גלויות כדאי להתקין, לדוגמא, בחניית הבית, בחצר הקדמית והאחורית, וגם בשער הכניסה לבית ובדלת הכניסה הראשית, הן יבריחו את הגנבים עוד לפני שיתקרבו אל השער, אל דלת הכניסה או אל הרכב שלכם.

התקנת מצלמות אבטחה סמויות

מצלמות אבטחה סמויות ובלתי נראות מתקינים בדרך כלל במקומות אשר בהן לא משרתים קהל לקוחות ,מקומות פרטיים בהם לא מסתובבים אנשים בדרך כלל, מקומות כמו בנקים, חדרי כספות, משרדו של מנכל חברה או כל בעל תפקיד רגיש אחר. במקומות אלו בהם אין כל סיבה למישהו להימצא ללא אישור, כדאי שהמצלמות יהיו סמויות.

על מנת להתקין מצלמות סמויות רצוי להתייעץ עם איש מקצוע אשר יסווה את המצלמות וידאג שיספקו תמונה חדה וברורה. כך תוכלו לתעד כל פולש ללא ידיעתו , והתמונות ישמשו עדות מצולמת בבית המשפט בעת הצורך או לחילופין יספקו יתרון ההפתעה, כך שתוכלו להפתיע את הפולש ולתפוס אותו על חם בעת מעשה.

מחפשים מצלמות אבטחה ביתיות כולל התקנה במחיר לכל כיס? הגעתם למקום הנכון. אלסק מציעה שלל מבצעים לרכישת מצלמות אבטחה לבית, לעסק, למוסד ולבניין המשותף.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ