התקנת מצלמות אבטחה חיצוניות

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

התקנת מצלמות אבטחה חיצוניות

התקנת מצלמות אבטחה חיצוניות

אחד מאמצעי האבטחה המצוינים שהפכו לנפוצים ביותר בחיינו, בבתינו ומחוץ להם, הן מצלמות אבטחה. מספיק להרים ראש היום כדי להבחין ללא קושי במצלמות אבטחה פזורות בכל מקום כגון הסביבה בה אנו עובדים, בין אם זה המשרד, המפעל או חנות גדולה ועוד, גם הסביבה בה אנו מבלים בין אם במסעי קניות בקניון, בבתי קפה, מסעדות, בתי קולנוע וגם בארים ומועדונים כולם מרושתים במצלמות אבטחה.

בערים גדולות אף החלו ברישות צמתים רחובות ופארקים ציבוריים במצלמות אבטחה המספקות תחושת הגנה ראויה לתושבים.

אילו מצלמות אבטחה מומלצות?

חידושי הטכנולוגיה מייצרים היום סוגים רבים של מצלמות אבטחה וניתן למצוא חדשות לבקרים מצלמות מתוחכמות ,מצלמות זעירות, מצלמות אלחוטיות המשדרות תמונות חדה ואיכותית של המקום אליו הן צופות. במרבית מערכי האבטחה נפוץ ופופולארי היום השימוש במצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות שלהן יתרונות חשובים ורבים.

מהן מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות?

מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות הן מצלמות שהתקנתן מתבצעת ללא חיווט של חוטי חשמל,הן הן עובדות באופן אלחוטי, על ידי חיבור מצלמות אבטחה לרשת האינטרנט למחשב או לאפליקציה ייעודית הניתנת להתקנה בטלפונים הסלולרים. כך ניתן לצפות בכל עת בתמונה המשודרת מהמצלמה ישירות לצג הנייד או המחשב.

אלה הן מצלמות איכותיות מומלצות ביותר המתפקדות באופן מקצועי ויעיל וניתן להתקין אותן במהירות בחדרי הבית, במשרדים, בגנים, בתי ספר ובכל מקום נדרש.

היכן ניתן להשיג מצלמות אבטחה אלחוטיות?

אין צורך לרוץ בין חנויות רבות, היום ניתן בקלות להזמין מצלמות אבטחה כולל התקנה, באתר האינטרנט של חברה המתמחה בשיווק והתקנה של מצלמות אבטחה.

כל שנדרש לכם הוא להיכנס לאתר האינטרנט ולהתעדכן ולהתרשם ממגוון סוגי מצלמות האבטחה ולבחור את המצלמות המתאימות ביותר למטרות שלכם ולהזמינן. ניתן לברר פרטים רבים באתר כולל מחיר התקנת מצלמות אבטחה ואם אתם זקוקים להזמנת מספר גדול של מצלמות לצורך אבטחתו של שטח גדול, ניתן לקבל גם הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה רבות ככל שנדרש.

מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון

היכן מומלץ להתקין מצלמות אבטחה?

אחת ההחלטות החשובות שנדרשות היא היכן להתקין את המצלמות, האם להתקין מצלמות אבטחה במקום גלוי? או אולי במקום נסתר?

דגש חשוב נוסף שיש לתת הוא מיקומן של המצלמות באזור המאפשר חשיפת שטח רחב ככל האפשר עבור העדשה, כך שתקבלו תמונה של שדה ראייה רחב כלל האפשר של האזור המאובטח.

בחניית הבית לדוגמא, עדיף להתקין את המצלמה גלויה על מנת להבריח את הגנבים עוד לפני שיתקרבו אל הרכב.

המצלמות הגלויות משדרות אזהרה ברורה וזוהי אחת הסיבות לכך שבבתים ומרחבים רבים ניתן להבחין במצלמות האבטחה. חלק גדול מהעבודה של אבטחת האזור נעשית כבר כשהמצלמות במצב גלוי.

מצלמות סמויות משמשות בדרך כלל במקומות בהם לא אמורים להיות אנשים או רק אנשים מסוימים. מקומות כמו בנקים, או כספות, חדרי מנכל במפעלים, ועוד. במצב זה מצלמות האבטחה משמשות כעדות מצולמת ומפלילה בבית המשפט בעת הצורך.

איך עובדות מצלמות אבטחה אלחוטיות?

מצלמות אבטחה אלחוטיות הן כאמור מצלמות IP אלחוטיות המחוברות לרשת האינטרנט,הן משדרות תמונה אך אינן מקליטות סאונד בדרך כלל, אם כי ניתן היום להשיג גם מצלמות המקליטות סאונד בעת הצורך.

לצורך הצפייה בשידור המתקבל במצלמות, ניתן באמצעות ראוטר ואינטרנט אלחוטי לראות את התמונות שמפיקות המצלמות על גבי כל מסך מחשב, או באפליקציה על צג הטלפון הנייד. כך תוכלו להרגיש בטוחים ורגועים בכל שעות היממה, וגם לשלוט מרחוק במרחב המאובטח באופן יעיל וזמין המאפשר תגובה מהירה.

מי זקוק למצלמות אבטחה?

היום לשאלה מי זקוק למצלמות אבטחה התווספו תשובות רבות יותר מבעבר.

מי לא זקוק למצלמות אבטחה היא שאלה רלוונטית יותר היום. היום זקוק כל עסק ,כל חנות, כל חברה, וכל מפעל בו יש ציוד יקר, או מספר גדול של עובדים וגם קהל לקוחות רב למצלמות אבטחה בכל חללי התצוגה, חללי המכירה והשירות ועוד.

היום בתים רבים זקוקים למצלמות אבטחה וגם דירות בקומות גבוהות בבנייני דירות אינן מוגנות מפני פורצים חכמים.

אספק נוסף שכדאי לכם לשקול כשאתם מתלבטים על רכישת מצלמות אבטחה הוא תחושת הביטחון לילדים הנמצאים לבד בבית בשעות הצהריים לדוגמא ? וכמובן תחושת הביטחון שאתם תקבלו כאשר תוכלו בכל עת שתחפצו, לראות את ילדיכם בבית , תוך כדי העבודה במשרד.וללא הצורך להרים טלפון ולהפריע להם ולהפסיק את פעילותם.

איזו מצלמת אבטחה מומלץ להתקין?

בעולם מצלמות האבטחה קיים מבחר גדול ורחב של סוגי מצלמות, המספקות סוגי ביצועים שונים וגם המחירים משתנים בהתאם. נדרש תקציב לא גדול על מנת לרשת עסק בינוני ובכל מקרה כדאי להחליט מה הן הדרישות העיקריות שלכם ממצלמות האבטחה וכמה תרצו להשקיע ולבחור בהתאם את סוג המצלמות המתאים לכם ביותר.

מי מתקין מצלמות אבטחה?

כאשר אתם מתכוונים לרכוש מצלמות אבטחה כדאי להתעניין במחיר המצלמות כולל מחיר ההתקנה. אין ספק כי מתקין מקצועי מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצלמות אבטחה יספק לכם את ההתקנה היעילה והאיכותית ביותר.

מתקין מקצועי יגיע אליכם ,יסרוק את החלל ויוכל להמליץ לכם על מקומות ההתקנה העדיפים על מנת לספק את שדה הראייה הרחב ביותר במקומות החשופים ובנקודות התורפה של העסק או הבית או החנות. מתקין מקצועי המגיע מטעם חברת שיווק והתקנת המצלמות הוא איש אמין, אחראי ובעל וותק וניסיון רב שנים, הוא זה שימצא עבורכם את מקומות המסתור היעילים ביותר באם אתם זקוקים למצלמות נסתרות.

הוא זה שיוכל להתקין את מצלמות האבטחה באחריות ובבטחה לשביעות רצונכם המלאה.

מחפשים מצלמות אבטחה ביתיות כולל התקנה במחיר לכל כיס? הגעתם למקום הנכון.

מצלמות אבטחה חיצוניות – שאלות ותשובות

כמה עולות מצלמות אבטחה?

התשובה כמובן תלויה בהמון משתנים כמו איכות המצלמות, היצרן, כמות, אופן התקנה רצוי ועוד. באתר אלסק ניתן למצוא סטים של מצלמות אבטחה החל מ- 2490 שח בלבד. הסט כולל 4 מצלמות אינפרא 5 מגה פיקסלים, DVR מערכת הקלטה 8 ערוצים ברמה FULL-HD היברידית 5 מגה פיקסל, חווט ועבודה והדרכה ללקוח, אפליקציה איכותית לצפייה במצלמות מרחוק.

האם מומלץ לקנות מצלמות IP אלחוטיות?

כמו בכל מוצר, למצלמות אלחוטיות יתרונות וחסרונות משלהן. קשה לספק תשובה חד משמעית לשאלה זו אם אין לנו פרמטרים חיוניים כמו היצרן, מקום ההתקנה הרצוי ועוד. כפי שאנו ממליצים תמיד, אם אינכם מיומנים בתחום ורוצים בטחון ושקט נפשי, פנו למתקין מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה מקצועי.

איך למקם את המצלמות?

מיקום מצלמות האבטחה הינו הפרמטר החשוב ביותר, ולרוב, הוא שיקבע אם ההתקנה בוצעה בצורה האופטימלית ביותר תוך ניצול תפוקה מלאה של המערכת, או ניצול חלקי ובכך בזבוז מיותר של כסף. אנא צרו איתנו קשר ויחד נוכל לפענח את אופן ההתקנה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

האם אתם גם מתקינים מצלמות?

בהחלט. חלק מהשירותים שאנו מספקים כולל התקנה מקצועית של מצלמות, אזעקות ואינטרקום, בין אם ההתקנה נדרשת בבית פרטי, בניין משותף, משרד קטן, בית עסק או בניין משרדים גדול. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום טכנאי.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ