מצלמות אבטחה מומלצות לעסק

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה מומלצות לעסק

מדוע מצלמות אבטחה מומלצות לעסק שלך

האם אנחנו משלמים את המחיר על כך ששומרים על בתי העסק שלנו מוגנים ומאובטחים? האם יש לנו החזר השקעה טוב כשאנחנו מבזבזים את הכסף שעבורו עבדנו קשה על מערכת טלוויזיה במעל סגור (CCTV) עבור בתי העסק שלנו? עד כמה חשוב שהנכס שלנו יהיה מכוסה היטב על-ידי מערכת אבטחה מעוצבת היטב שהותקנה באופן מקצועי?

אחת הדרכים היעילות ביותר מבחינת עלות לסיפוק אבטחה במקום עבודה היא מערכת CCTV או מערכת מעקב וידאו. הטכנולוגיה המאוד מתקדמת של מצלמות אבטחה מודרניות מאפשרת לעסקים לצמצם את העלות והסיכון בכך שמגנה על הנכסים שלהם באמצעות מעקב קבוע ורציף אחר בתי העסק שלהם. המצלמות הללו, שהינן זולות יחסית, החליפו ברובן שומרים יקרים תוך כדי הגברת האמינות והאחריות כמעט ל- 100% כתוצאה מכך שהן מספקות מעקב וידאו בזמן אמת אשר ניתן לשליטה מרחוק.

להלן 7 סיבות לכך שמערכות CCTV הן מאוד חשובות וחיוניות לעסקים כיום:

1. הפחתת עלויות וסיכון

מערכות אבטחה CCTV מוכיחות עצמן כהשקעה הטובה ביותר ברגע שהן מותקנות. תצוגה מלאה של הנכס שלכם וצילום בזמן אמת, כמו גם גישה מקוונת מרחוק על-ידי הבעלים / המנהל מצמצמים את הסיכון ומונעים תקריות יקרות כמו פריצות, שריפה, וונדליזם, וכו'.

כתבה מומלצת: מניעות פריצות – טיפים חשובים

2. מניעה ובלימה של פשיעה

פושעים שמים להם כמטרה בניינים ומתקנים כאשר הם רואים שלא קיים במקום ניטור או כלב שמירה. נוכחות של מצלמות CCTV מותקנות מספיקה כדי לעצור פושעים פוטנציאליים ולמנוע את פעולתם מלכתחילה. בדומה, כאשר רואים מפגע בטיחותי, העובדים יכולים לנקוט בפעולות ההכרחיות כדי להפחית את הסיכון ולטפל במקור המפגע בזמן הקצר ביותר.

3. כיסוי חסין תקלות

תשתית מוגדרת היטב של CCTV היא כמעט בלתי חדירה ויכולה לספק כיסוי של 100%. מצלמות מרובות משגיחות על כתמים עיוורים האחת של האחרת בנוסף לכך שהן משגיחות על האזורים הרגישים ביותר בנכס, ניטור מלא אינו נפגע מטעויות אנוש, כמו שומר שעצם את עיניו או התעסק במשהו אחר. גישה מקוונת מרחוק כמו גם צילום מרחוק של אירועים מתעדים הכל, למקרה שהמשטרה או השופט יזדקקו לתצלומים האלה.

כתבה מומלצת: המלצות להתקנת מצלמות אבטחה בעסקים

4. שמירה על כנות העובדים שלכם

מצלמות CCTV חיצוניות מונעות פריצות של אנשים זרים, אך אם הן מותקנות בתוך המבנה כדי לעקוב אחר חומרים רגישים, טובין, וחפצים, כמו גם אחר אזורים רגישים בנכס, הן ימנעו מעשי עוול מצד עובדי החברה. גם אם משהו קורה, הוידאו המצולם ימנע האשמות שווא והעדר של אמון בקרב כלל עובדי הצוות.

קרא עוד על מצלמות צינור לשימוש חוץ

5. עידוד התנהגות טובה

מצלמות CCTV עוזרות ליצור משמעת בקרב עובדים ולקוחות כאחד. מצלמות CCTV מעודדות עובדים וקונים להתנהג בצורה הטובה ביותר. כמו כן, הן נותנות ללקוחות תחושה של ביטחון מאחר שהם יודעים שהם מוגנים וזה נותן להם את הביטחון לעשות עמכם עסקים.

6. מניעה של תקריות בטיחות

את מצלמות ה- CCTV ניתן להתקין באזורים בשטח בית העסק אשר נמצאים בסיכון גבוה. אזורים אלה, אשר נמצאים בסיכון גבוה ומועדים לתאונות, כוללים מקומות שבהם עלולות לפרוץ שריפות כמו גם מקומות שבהם קיימת סכנה פוטנציאלית לבניין ולצוות. מצלמות אשר נבחרו בקפידה יכולות למנוע גרימה של נזק פוטנציאלי, מאחר שעם מעקב קפדני ניתן יהיה לנקוט באופן מידי באמצעי הגנה.

7. סיוע לרשויות החוק

תצלומי CCTV של זירת הפשע מאפשרים לרשויות החוק להשתמש בתצלומים ולפרסם לציבור תמונות וסרטונים של הפושעים. תמונה או סרטון של החשוד יכולים לעשות הבדל משמעותי כאשר מדובר בביצוע מעצר וכליאה של פושעים מסוכנים.

זהו זה! אנחנו מקווים שלימדנו אתכם על חשיבותה של מערכת מצלמות אבטחה עבור העסק שלכם.

להתקנה מקצועית של מערכת מצלמות אבטחה בעסק שלך, פנה אלינו עוד היום, אלסק מיגון ואבטחה: 0723924594

4.3/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ