מניעות פריצות – טיפים חשובים

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מניעת פריצות

פריצות ופשעים דומים מתרחשים כל הזמן, כאשר מדובר בפריצות, בדרך כלל אנשים חושבים להשתמש במערכת מצלמות או במערכת אזעקה להגנה מפני פריצה. עם זאת, אלה לא אמצעים מספיקים להגנה על בתים מפני פריצות או שוד. כאן אנו שמחים לחלוק עמכם מספר אסטרטגיות להגנה על ביתכם מפני פריצות.

1. מניעת פריצות עם ציוד DIY (עשה זאת בעצמך) לשיפור האבטחה

מצלמות אבטחה

מאחר ומצלמות Wi-Fi (מצלמות אבטחה IP) הן מאוד נפוצות בשוק של ימינו, אנו ממליצים למשתמשים להתקין מספר מצלמות Wi-Fi HD לצורך הגנה על כל אחת מנקודות הכניסה העיקריות בביתכם. ישנם סוגים זמינים רבים של מצלמות Wi-Fi, אם משתמשים מעוניינים במערכת אזעקה להגנה מפני פריצה שהיא באמת יעילה, הם צרכים לבחור בכזו שיכולה לעבוד עם חיישני הגנה שונים. מערכות כאלה יכולות לא רק לאפשר לכם לצפות מרחוק בווידאו בכל עת, אלא גם להודיע לכם כאשר מתרחשים דברים לא צפויים.

אנו באלסק מערכות אבטחה מצוידים במצלמות Wi-Fi HD של 720P/1080P. בין המצלמות ניתן למצוא גם כאלה שעובדות עם עד 64 חיישנים שונים שביכולתם להתריע על פריצה, שריפה, שיטפון ועוד. החיישנים משתמשים ב- 433MHz כדי לתקשר אחד עם השני וכולם עובדים על סוללות ניתנות להחלפה, לכן ההתקנה קלה במיוחד, תומכת בהתקנת DIY, וללא חיווט.

קריאה מומלצת: שדרוג מצלמות קיימות למצלמות HD.

סוגים שונים של מצלמות אבטחה

מצלמות Wi-Fi: וידאו HD השומר על תמונה באיכות גבוהה, מחיר בר השגה וקלות להתקנה ושימוש לצורך אבטחת הבית, מאוד מומלצות.

מצלמות אנלוגיות HD: מצלמות אנלוגיות AHD/TVI/CVI, וידאו HD עם תמונה באיכות נמוכה, התקנה מורכבת ויחסית יקרה.

מצלמות PoE: מצלמות IP מאופיינות בווידאו HD עם תמונה באיכות גבוהה, התקנה מסוג "חבר והפעל", התקנה זולה, ויחד עם זאת הן מאוד מהימנות.

פנסים ותאורה

פורצים שונאים אורות, הבטחת תאורה מספקת סביב ביתכם זו הדרך הקלה ביותר להרתיע פורצים. בהשוואה לפנסים מסורתיים, משתמשים יכולים לבחור להשתמש בפנסים חכמים המבוססים על טכנולוגיות ZigBee/Z-Wave, בהם ניתן לשלוט מרחוק באמצעות הסמארטפון. הודות ליכולת זו, בעלי הבית יכולים ליצור אשליה שהם נמצאים בתוך הבית, כאשר בפועל הם לא בבית. אנו נתקלים באנשים המשתמשים בפנסים אשר מופעלים באמצעות חיישן PIR לאבטחת שטח החצר, החניון, והגינה שלהם.

מנעולים משודרגים

על בסיס מחקר שנערך על-ידי Master Locksmiths Association (MLA), לא ניתן לשכפל מפתחות נוספים עבור מנעולים ברמת אבטחה גבוהה (high security) ללא הסכמתם וידיעתם של הבעלים, המנעולים יכולים להבטיח שהבעלים או דיירי הבית הקודמים לא יקבלו גישה לבית או ייכנסו אליו. מלבד למנעולים רגילים לחלון ומנעולי "deadbolt", בעלי בית יכולים להתקין מנעולים משודרגים כדי לחזק את ההגנה על בתיהם – ציין ה- MLA.

אזעקות להגנה מפני פורצים

מערכת אזעקה להגנה מפני פריצה כבר הוכיחה עצמה כגורם הרתעה יעיל נגד פריצות וגניבות מאחר והיא לא רק מיידעת את בעלי הבית על התרחשות של פריצה, אלא היא גם פולטת צליל חודרני להזהרת מסיג הגבול או השכנים, אשר יגרום לפושע לברוח וימנע פריצה. ישנם שני סוגים עיקריים של אזעקות: אזעקת DIY יכולה ליידע את בעלי הבית באופן מידי על האירוע כאשר החיישן מופעל. אזעקה מבוקרת המשדרת את אות האזעקה למוקד אבטחה (ARC). במקרה של אזעקה, מוקד האבטחה יטפל בה כדי לקבוע אם זו אזעקת שווא או שמא מתבצעת פריצה לבית.

סוגים שונים של אזעקות

מערכות אזעקה Wi-Fi: עלות תפעול כמעט אפסית, קלה לשימוש ולהתקנה. מקפיצה הודעה ברגע שהאזעקה מתחילה לפעול. דורשת חיבור ל- Wi-Fi או לאינטרנט, פחות מהימנה מהסוג הסלולרי.

מערכת אזעקה GSM/4G: מסתמכת על השירות הסלולרי GSM, 3G, 4G להעברת אותות אזעקה, כך שהיא זקוקה לכרטיס SIM, ונדרש לשלם עמלה על שימוש בשירותי הסלולר, מאוד מהימנה, אינה רגישה להפסקות חשמל.

מערכת אזעקה קונבנציונלית: משתמשת בקו הטלפון להעברת אותות, מתקבלת שיחת טלפון ברגע שהאזעקה מתחילה לפעול.

מערכת אזעקה מקומית: מציעה גורם הרתעה חזותי וקולי להזהרת אנשים, מערכת אזעקה מקומית אשר לא משדרת אותות אזעקה החוצה.

למרות הסתמכות על ציוד אבטחה, ייתכן שתהיו מעוניינים בכמה טקטיקות להגנה על ביתכם מפני הפיכה לקורבן של פשע פריצה. פרופסור ריצ'רד ט. רייט ביצע מחקר מעמיק על פשעי פריצה, בספרו "פורצים בפעולה" הוא ציטט מספר דברים אותם מחפשים פושעים וגנבים כאשר הם מחפשים או מבחינים במטרה.

2. אסטרטגיות מומלצות להרתעת פורצים

השתמשו במערכת אבטחה, בעדיפות מערכת המשלבת מעקב וידאו וזיהוי פורצים, אשר לא רק תיידע אתכם על האירוע אלא גם תאפשר לבעל הבית או לקציני הביטחון לנקוט בפעולות מידיות כדי למנוע פריצה אפשרית.

הסתובבו סביב ביתכם ומצאו פרצות אפשריות אליהן לפורצים תהיה גישה נוחה, והגנו ככל האפשר על נקודות הכניסה.

זהו אזורים בהם יכולים להסתתר פולשים, למשל מאחורי שיחים סביב הבית. בעלי בתים צריכים לגזום את הצמחייה סביב בתיהם כדי לספק פחות מקומות מסתור לפולשים.

תאורה מספקת אשר יכולה להאיר על כל הבית והאזורים הסובבים, כמו גם אורות על בסיס גלאי תנועה להרתעת פורצים.

השתמשו במנעולים, סורגים או רשתות לחלונות כדי לסכל או לעכב את התקדמותם של הפורצים.

הימנעו מהצבה של פריטים יקרי ערך או פרטי אספנות במקומות בהם ניתן לראות אותם מהרחוב.

3. אסטרטגיות נפוצות בהן משתמשים פורצים

פולשים יכולים להבחין בדלתות פתוחות של חניונים ובחלונות פתוחים, כמו גם בערמת עיתונים בשביל הגישה אשר מעידה על כך שהבית פנוי – הזדמנויות וסימנים טובים לפריצה מוצלחת.

מכירים את המטרה שלהם בכך שמתחזים לגננים, מנקי שטיחים, שליחים או צבעים אשר נעים באופן חופשי סביב הבית וברחבי השכונה.

גנבים מקפידים על התנהגות טובה ומראה נאות כאשר מחפשים מטרה, כדי לא לעורר חשד אצל בעלי הבית.

נכנסים לבית היעד תחת מסווה של שיחת מכירה או בדיקת תחזוקה, הם יוצרים פתחים והזדמנויות להיכנס באופן דיסקרטי מבחוץ בתאריך מאוחר יותר, למשל מסירים מנעולים מהחלון או מהדלת האחורית.

בדרך כלל פורצים בוחנים את מערכות האבטחה של המטרה שלהם, כמו גם את הדברים שבאפשרותם לגנוב במהלך הפריצה, כמו מערכות משחקים, מכשירים קטנים, מכשירי חשמל ותכשיטים.

ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ