המלצות להתקנת מצלמות אבטחה בעסקים

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

המלצות התקנת מצלמות אבטחה לעסקים

להלן כמה המלצות להתקנת מצלמות אבטחה בעסק שלך

העסק שלכם חשוב לכם, ואתם רק רוצים לראות אותו מתחזק יותר ויותר. תפקוד חלק של תפעול המשרד הינו דבר חיוני להצלחת העסק.

אף על פי שאתם לא יכולים להסתובב ולפקח על כל האזורים של שטח משרדכם, אתם יכולים לנצל את כוחה של הטכנולוגיה המודרנית בכדי לעקוב אחרי כל המתרחש בחברתכם.

חברות רבות פונות לרעיון של התקנת מצלמות אבטחה בשטחן. המגמה הזאת תופסת תאוצה כאשר היא מאפשרת לבעלי עסקים להגן על עצמם מפני המתרחש, במיוחד כאשר הם לא נמצאים בסביבה.

בסקר שנערך לאחרונה על-ידי האיגוד האמריקאי לניהול, נמצא כי 48% מהמעסיקים משתמשים במערכות מעקב וידאו בכדי לפקח על פעילויות במקום העבודה. כאשר מקרים של הונאות במשרד וגניבות של עובדים נמצאים בעלייה, ייתכן שזה רעיון טוב להפוך את מצלמות האבטחה לחלק ממערכת האבטחה הארגונית שלכם.

כתבות מומלצות:

להלן סיבות שונות לכך שיותר ויותר בעלי עסקים בוחרים במערכות האלה

  • הגברת בטיחות ואבטחה במשרד.
  • מניעת גניבות של עובדים, פשעים פנימיים ואלימות.
  • שיפור ביצועים ופרודוקטיביות של העובדים.
  • פתרון מחלוקות בין עובדים.
  • מעקב אחר מבקרים בלתי מוכרים.
  • הגנה על האינטרסים של העסק באמצעות תחכום טכנולוגי.
  • שתי המטרות העיקריות עבורן חברות פונות למצלמות אבטחה הן מניעה וחקירה.

המצלמות הללו מקליטות ושומרות את כל המתרחש במשרדכם, כאשר ניתן לצפות בזה לאחר מכן בכל עת, והן יעילות במיוחד בסקירת אירוע או פשע בכדי לגלות מה באמת התרחש. כמו כן, זה יכול לשמש כהוכחה ממשית לפתרון סוגיות משפטיות.

המצלמות יעילות מאחר ויש להן השפעה מונעת על אנשים שמודעים לכך שהם נמצאים תחת פיקוח, מה שגורם להם לעסוק יותר בעבודה ופחות בהתנהגות בלתי רצויה מהפחד שהם ייתפסו בשעת מעשה.

עם זאת, כדי לקבל את התוצאות המרביות מהמצלמות שלכם, עליכם להתקין אותן במקומות אסטרטגיים וספציפיים. יותר על כך בהמשך.

אבטחת הכניסות / היציאות

אומרים שצרות לעולם לא מגיעות באמצעות דפיקה בדלת, הן פשוט נכנסות בלי רשות. לכן, אתם יכולים ליישם את זה גם על החברה שלכם. התקנת מצלמות אבטחה בדיוק בדלת הכניסה או היציאה מאפשרת לכם לעקוב אחרי כל מי שנכנס ויוצא מהשטח, ולבדוק אם הכניסה שלהם מאושרת או שמא הם הסיגו את הגבול.

מלבד זאת, זהו גם הסיכוי הטוב ביותר שלכם לצלם כמה תמונות של פני האנשים, מה שיהיה מאוד יעיל למטרות זיהוי שונות, אם הם יצרו בעיות. עם זאת, אתם צריכים לזכור מספר דברים כאשר אתם מתקינים מצלמות באזורים האלה.

במהלך שעות היום, ייתכן שיהיה שינוי באור בכל פעם שהדלת תיפתח. זה עשוי להביא לתמונות מטושטשות או מושחרות של האדם הפונה אל המצלמה. במקרים כאלה, יהיה הגיוני להתקין את המצלמה שלכם כך שהיא תפנה פנימה ותתרחק מהאור שבחוץ, בניגוד להכוונתה אל הדלת.

רעיון נוסף שמשמש כגורם מרתיע מצוין הוא התקנת צגים בקרבת הכניסה. זה יגרום למבקרים להיות מודעים לעובדה שהם נמצאים תחת פיקוח החל מהרגע שבו הם נכנסים לארגונכם. יתרה מזאת, אם אתם מציבים את המצלמה בקרבת הצג, אתם ככל הנראה תקבלו תמונה טובה יותר של הפנים כאשר המבקר יתבונן בתמונות על הצג.

אבטחת אזור קבלה

אזור הקבלה הוא מקום בעל תנועה רבה ולכן חשוב לכסות אותו. זהו האזור הראשון אליו העובדים שלכם ואנשים מבחוץ נכנסים כאשר הם מגיעים למשרדכם. אם אתם לא רוצים להיות בוטים מדי בנוגע לכך שיש לכם מצלמה באזור, אתם יכולים לשקול לכסות את המצלמה כך שתוכל להשתלב בתפאורת המשרד.

מספר דוגמאות למיקומים כאלה כוללים מצלמות נסתרות בשעונים, מסגרות של תמונות, ידיות דלת, פסלונים, גלאי עשן, ראשי מתזים, וכן הלאה.

שימוש במצלמות נסתרות עשוי להעלות סוגיות משפטיות מסוימות. לכן, מומלץ להכיר את החוקים במדינה שלכם לפני השימוש במצלמות שכאלה.

אבטחת אזורי העבודה

בכך, אני מתכוון לאזור המשרד עצמו, היכן שמתרחש כל האקשן. אם אתם רוצים לפקח על העובדים והרגלי העבודה שלהם, יהיה הגיוני להציב מצלמות אבטחה באזור זה. זה יקל עליכם במעקב על פעילויות והתנהגות העובדים.

בין אם אתם מחפשים מקרים של התבטלות, הטרדה במקום העבודה, צורה אחרת של הטרדה והתנהגות לא ראויה, אתם יכולים לקבל את כל התצלומים להם אתם זקוקים כדי לחקור מקרים כאלה ולהביא לסיומם.

אבטחת חדר מחסן וציוד משרדי

לכל משרד יש סודות. ייתכן שתרצו לשקול להשתיל מצלמות באזורים בהם אתם מאחסנים את המסמכים הרגישים שלכם בצורה פיזית או אלקטרונית. הדבר מאוד יעזור לכם לפקח על אזורים בעלי גישה מוגבלת ותוכלו לראות מי ניגש לקבצים סודיים ורישומים ללא אישור.

מלבד זאת, ייתכן שתרצו לשקול התקנת מצלמות סביב מחסנים וחדרי ציוד משרדי. זה יאפשר לכם להיזהר מפני עובדים שאולי גונבים מכם או משתמשים בציוד משרדי לשימוש אישי.

אבטחת נקודות אינטראקציה עם לקוחות

אלה הן נקודות מאוד רגישות ומצלמות אבטחה הן חובה במקומות האלה, במיוחד אם אתם בעסק שכרוך בעסקאות כספיות עם לקוחותיכם (כמו בנק). זה כולל אזורים בהם יש לכם קופות ונקודות אחרות בהן מתבצעות עסקאות.

אך אל תתלו את המצלמות גבוה מדי. אתם רוצים ללכוד את פניהם של האנשים ולא את קודקודי ראשיהם.

אבטחת מחסנים

המחסן שלכם זהו המקום בו אתם שומרים מלאי בשווי של מיליוני דולרים, ולכן הוא יכול להפוך ליעד ראשוני לגניבה ופשעים אחרים. עליכם מוטלת החובה להגן עליו. אתם יכולים לעשות זאת על-ידי הרכבת מצלמות במיקומים רבים בתוך המחסן ומחוצה לו.

כמו כן, אתם צריכים להבטיח שהמחסן שלכם מואר היטב בכל עת כדי לקבל הקלטות ותמונות ברורות. נוכחות של מצלמות כאלה תשמש כגורם מרתיע, ואפילו אם תתרחש גניבה או הונאה, יהיה לכם קל לזהות את העבריין (עבריינים).

אבטחת רציפי פריקה וטעינה

רציפי פריקה / טעינה הם מטרות ברורות נוספות לביצוע שוד. לכן, חשוב שתתקינו מצלמות אבטחה בקרבת רציפי פריקה וטעינה בכדי לפקח על המשלוחים והסחורה היוצאת. לא רק שזה ימנע גניבה, אלא גם יגן על העסק שלכם מפני הפסדים כתוצאה מתביעות פיצויים כוזבות מצד עובדים.

כמו כן, הכרחי שתשמרו על הרצפים האלה מוארים היטב בעזרת אורות הצפה כדי לקבל תצלומים ברורים.

ניטור אזורים מבודדים

חניות, סמטאות אחוריות, ופחי אשפה גדולים אלה מקומות אסטרטגיים חשובים להתקנת מצלמות אבטחה. האזורים האלה ידועים לשמצה עבור מקרי אלימות וונדליזם.

אל תמעיטו בערכו של פוטנציאל פח האשפה שלכם לסייע בגניבה. נמצא כי עובדים גונבים על-ידי זריקת פריטים שונים לפח האשפה והוצאתם מאוחר יותר במהלך היום.

מומלץ להתקין אורות הצפה ומצלמות אבטחה במקומות הללו. יתכן שפושעים ייאלצו לחשוב פעמיים לפני ביצוע הפשע, ואפילו אם יבצעו אותו, תפיסתם על-ידי רשויות החוק לא תהיה משימה קשה מדי.

מסקנה: הידיעה שהעסק שלכם מוגן ומאובטח היטב צריכה להביא לכם שלוות נפש. בעלי עסקים רבים ממעיטים ביעילות של התקנת מצלמות אבטחה ובסופו של דבר מוכים בהלם קשה. אל תהיו קורבן, תהיו גורם מרתיע. אני מקווה שהעצות לעיל יעזרו לכם להגן על הנכסים שלכם באופן הטוב ביותר.

צוות אלסק מערכות אבטחה מפעיל מתקיני מערכות אבטחה מקצועיות. פנה אלינו עוד היום לתיאום פגישה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ