מצלמות אבטחה לזיהוי בני אדם

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה לזיהוי בני אדם

בכל כמה דקות נפרצים בארץ דירות, משרדים או עסקים שונים. זוהי תופעה הגורמת לכך שנעשה הכל כדי להגן על המקום והרכוש שלנו.

מצלמות אבטחה הוכחו כדרך הכי יעילה הן כהרתעה והן כעדות למי שמצליח לעקוף אותן.

לא תמיד יודעים הפורצים לנטרל את כל המצלמות, לעתים גם המצלמות מהרחוב או מהמרכול מכילות עדות מרשיעה ולכן הן משמשות כהוכחה חד משמעית נגד מבצעי העבירות וקבילות בבית המשפט.

מצלמות אבטחה לזיהוי בני אדם, הן מצלמות אשר מסוגלות לקלוט תמונה ברורה של פנים, ולכן גם עשויות לשמש עדות מכרעת לזיהוי בעת הצורך.

הן פועלות במשך 24 שעות ביממה, ומציגות את השטח שהן מכסות בצורה הכי יעילה וברורה, משדרות ומאחסנות אותו לכל שימוש עתידי.

מצלמות אבטחה לזיהוי בני אדם – 100% הרתעה!

הצבתן של מצלמות אבטחה, מהווה אלמנט מרתיע.

יהיו פורצים שיחשבו פעמיים לפני שהם פורצים למשרד, בית או חנות שיש בה מצלמות אבטחה, במיוחד אם הם לא יודעים כמה יש והאם יש נוספות בקרבת מקום.

הם חוששים מחשיפת פניהם, משום שכאשר מצלמות אבטחה לזיהוי בני אדם קולטות תמונות ברורות, אין להם שום סיכוי להתווכח על זה בבית המשפט. זה מהווה הוכחה ניצחת.

כדי שיתקבלו תמונות ברורות, צריך לדעת לבחור בסוג מצלמות בעלות רזולוציה טובה אשר יתרונן הברור הוא בתיעוד פנים בצורה מדויקת ולא חסרות היום מצלמות עם השכלולים והטכנולוגיות הללו.

מאז מצלמות האבטחה הראשונות, עבר התחום הזה שינויים פורצי דרך ומרחיקי לכת ויש היום סוגים שונים ומגוונים עם יתרונות שונים לכל קטגוריה של מצלמות אבטחה אם זה לזיהוי בני אדם, לכיסוי שטח גדול, הקלטה מצוינת ועוד.

יש המתקינים אותם בביתם, יש המתקינים מצלמות במשרדיהם. הם מקנים ביטחון ומבטיחים כי כל פעילות שלילית או עבריינית יכולה להימנע, ובמקרה הגרוע היא תתועד.

אילו מצלמות אבטחה קיימות?

החלוקה של מצלמות האבטחה נעשית עפ"י אופן השידור שלהן. יש מצלמות אבטחה "רגילות" המשדרות על תדר של טלוויזיה כמו מצלמות אבטחה לזיהוי בני אדם, ואפשר להביט בצילום שלהן באמצעות מקלט בכל רגע נתון. כדי לאחסן ולשמור את התמונות צריך לחבר אותן למקלט DVR ולמחשב.

סוג נוסף של מצלמות הן מצלמות IP. אלה יכולות להיות מחוברות לאינטרנט בצורה אלחוטית או קווית. הן משדרות את התמונות בשפת מחשב, והסרט מאוחסן במצלמות או מועבר לכונן גם מרוחק, ואין צורך במקודדים.

קטגוריה נוספת של מצלמות אבטחה הן מצלמות הנקראות מצלמות הכיפה – הן בעלות כיסוי שטח גדול יותר מאחות ומתאימות לצילום זוויות חדות ולשטח בחוץ.

יש מצלמות סטטיות שאין להן יכולת לנוע לא באמצעות העדשה ולא כדי לקלוט זוויות ולכן הן נקראות סטטיות.

לעומתן יש מצלמות זום, אשר מסוגלות להתמקד עם אובייקטים ומאפשרות שליטה על הזום.

מצלמות לילה הן קטגוריה נוספת. הן פועלות באמצעות אינפרא אדום ויש להן תמונות איכותיות, גם בחושך.

המלצתנו היא לרכוש מצלמות אבטחה מכל סוג, רק לאחר ייעוץ מקצועי והבנת הצרכים והמטרות שלהן.

תמונה אחת שווה אלף מילים!

אין היום כמעט עסק שאין בו מצלמות אבטחה לזיהוי בני אדם, אלה שגונבים, פורצים ומכייסים אנשים גם בחנויות.

מדי יום אנו רואים ברשת האינטרנט סרטונים שמעלים אנשים שנפגעו בעת ששהו בקניון, בית קפה או חנות מסוימת ונפלו קורבן לגניבה של תיק או פלפון. העלאת הסרטונים הרבה פעמים מסייעת בידי הקורבנות להגיע אל הפורצים וכאשר יש מידע עליהם, נכנסת המשטרה לפעולה.

יש היום הרבה תיקי פריצה שנפתרים בצורה הזו בבתי המשפט. תמונה אחת שווה אלף מילים. כאשר עבריין נקלט במצלמה, אין לו יכולת להכחיש ובדרך כלל הצילום גם מתעד את מעשה העבריינות. רואים אותו גונב תיק למוכרת בחנות, את הפלאפון, שודד חנות.

רק במקרה אחד המצלמות הללו לא יכולות לסייע – במקרה שהשודדים חובשים מסיכות או כובעי גרב ולא ניתן לזהות אותם. אז יכולים לתפוס אותם רק אם מתקבל עליהם מידע או באמצעות טביעות אצבעות.

על ראש הגנב בוערת המצלמה…

יש מצלמות אבטחה לזיהוי בני אדם שאינן גלויות. הן יכולות "להתחפש" לעט, לדובי, לצעצוע אבל בתוכן יש לב של מצלמה המתעדת הכל.

כך אם למשל העסקתם מטפלת לקשישה שלכם, והחלטתם להניח שעון-מצלמה בחדר והיא אינה מודעת לכך, תוכלו לתפוס אותה על חם באמצעות צילום לא רק אם חלילה היא לא תתנהג יפה לקשישה שלכם, אלא אם היא תחטט לה בארנק, תגנוב לה כסף, תגנוב לה תכשיטים מהמגירות. הכל יהיה מתועד ואתם תוכלו לעקוב אחרי ההתנהגות שלה.

בדרך כלל נוהגים בני משפחה של קשישים וגם הוריהם של תינוקות המעסיקים מטפלת (גם אם הם מכירים אותה, למעט אם היא הסבתא בכבודה ובעצמה) להציב מצלמות סמויות.

כל מה ששמענו עד כה על התעללות מחרידה במעונות של תינוקות, תועד במצלמות האלה. אם הן לא היו קיימות, אי אפשר היה לדעת שמאחורי הדלתות הוורודות התמימות של הפעוטון "הנהדר" מתרחשת יום יום זוועה בלתי נתפסת.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ