מצלמות אבטחה מוסלקות

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה מוסלקות

אם אתם מהאנשים המעודכנים בכל חידושי הטכנולוגיה המציפים אותנו חדשות לבקרים וודאי מעניין ומסקרן גם אתכם לדעת איך ייראו חיינו בעולם העתידני שיפציע בעוד מספר שנים.

לבטח לא נטעה אם נשער כי נהיה מאובזרים במוצרים טכנולוגיים ברמה גבוה מאוד, שיעזרו לנו לתפקד ולייעל תחומים שונים בחיינו, דוגמא טובה לכך הוא המוצר הידוע שהפציע בחיינו במאה הקודמת והיום כבר אומץ על ידי רוב האנשים ברחבי העולם.

היום אין איש וילד, שאין לו טלפון סלולרי בכיס. אל הסלולארי אנחנו צמודים רוב שעות היום והוא מתפקד כמוח שני לנו ביעילות ובמהירות גבוהה בהרבה מהיכולת השכלית שלנו.

איך משרתת אותנו היום הטכנולוגיה המתקדמת של מצלמות?

האביזר המשמעותי והחיוני הנוסף הקיים בטלפון הנייד שלנו עימו אנו עושים שימוש מדי יום, הוא המצלמה. המצלמה המותקנת בנייד משמשת אותנו למגוון רחב של שימושים. הן בתיעוד הרגעים היפים בחיים, אבל גם בתיעוד רגעים עליהם אנו רוצים להתריע וגם להרתיע.

המצלמה הפכה היום לאביזר הכרחי וחיוני בתחומים רבים בחיינו והטכנולוגיה המפותחת המאפשרת שידור ישיר של צילום מכל מקום לנייד שלנו, הפכה את המצלמה לאביזר מבוקש עוד יותר. והכוונה כמובן למצלמות אבטחה.

היכן נדרשות מצלמות אבטחה?

לא לחינם הפכו מצלמות אבטחה למבוקשות ביותר היום בקרב האוכלוסיה. תוכלו לראות מצלמות אבטחה מותקנות בכל מקום ציבורי החל מקניונים מסחריים, בתי מלון, מסעדות, חניונים, בתי תרבות, גנים ובתי ספר, בתי אבות, ומבנים ציבוריים שונים.

ברחבי הערים הגדולות עושים שימוש מושכל במצלמות אבטחה וכבר הותקנו מצלמות אבטחה בצמתי רחובות סואנים וגם בפארקים ובחופי הים.

אנשים רבים מתקינים מצלמות אבטחה בבתיהם הפרטיים, בדירות ובעסקים, וגם במחסני סחורה ובעצם בכל מקום הזקוק לאבטחה ולשמירה מפני גנבים ופורצים.

 האם כדאי להתקין מצלמות נסתרות או גלויות?

בכל בית, חנות או עסק המתקין מצלמות אבטחה, כדאי לשאול שאלה פשוטה, האם אתם זקוקים יותר להרתעה או למידע עדכני בכל עת. כמובן שהתשובה יכולה להיות משולבת, ישנם מקומות שההרתעה עושה את העבודה וישנם מקומות בהם תעדיפו תיעוד סמוי של המצב בשטח המספק גם הוכחות קבילות במקרה הצורך בבית המשפט.

התקנתן של מצלמות גלויות משדרת לגנבים כי המקום מאובטח וניתן לשער שרובם יבחרו למצוא מקום אחר ולא להצטלם ביודעין בעת פעולה.

ישנם מקומות בהם עדיף להתקין מצלמות מוסלקות, שיעבירו את המידע לבעלי העסק ללא ידיעת המצולם. דוגמא טובה היא למשל בבתי אבות בחדר ההורה שהינו חסר ישע ונתון לחסדי המטפלת. כך תוכלו לקבל את המידע הוויזואלי הנכון והעדכני לגבי אופי הטיפול בו. גם בגנים ומוסדות חינוך לאנשים חסרי ישע, התקנת מצלמות מוסלקות היא הדרך הנבונה להיות בשליטה על המצב.

מי צריך מצלמות מוסלקות בעסק?

אם אתם בעלי עסק גדול ומעסיקים עובדים רבים והתחלופה גדולה, יתכן וכדאי לכם לשקול התקנת מצלמות מוסלקות במקומות אסטרטגיים כגון מחסני ציוד וסחורה אליהם יש גישה לרוב העובדים, וגם בחדר המנכל או בחדר בו מותקנת כספת או כל ציוד יקר. גם אם אתם בעלי עסק קטן או חנות ואתם נוהגים להיעדר מהמקום שעות רבות, טוב יהיה אם תהיה לכם גישה דרך הנייד לראות את העסק בפעולה כאשר אינכם נמצאים. כך תוכלו להישאר בשליטה על העסק ולהיות רגועים גם אם אתם נעדרים לזמן ארוך.

מה היתרונות בהתקנת מצלמות מוסלקות?

מצלמות מוסלקות הן מצלמות נסתרות, שאיש לא צריך לדעת על קיומן פרט למזמין המצלמות או לבעלים של העסק.

מצלמות מוסלקות, מוסתרות היטב ולא ניתן לאתר אותן בעין רגילה. אדם הנכנס לעסק או למקום המצולם יקבל את הרושם כי אין בעסק מצלמות אבטחה ואז יתנהג בטבעיות ללא חשש ומידע כי מישהו צופה עליו.

אתם תוכלו לקבל מידע עדכני בכל עת על מצב המקום המאובטח במצלמות אבטחה ולהיות בטוחים ורגועים כי בידיכם השליטה המרבית וגם הוכחות במקרה הצורך לאי סדרים המצריכים חקירה או תביעה.

איך מתקינים מצלמות מוסלקות בעסק?

כשאתם מתעניינים בהתקנת מצלמות אבטחה מוסלקות בעסק, בבית או בכל מקום אותו תרצו לאבטח באופן סמוי, כל שנדרש הוא להיכנס לאתר חברה המתמחה בשיווק והתקנה של מצלמות אבטחה.

באתר החברה תוכלו להתעדכן ולהתרשם מקטלוג תמונות מפורט של כל סוגי מצלמות האבטחה, היום ניתן למצוא מבחר גדול של מצלמות אבטחה עם יכולות חדשניות כמו תנועה סיבובית לצילום וכיסוי של שטחים נרחבים במיוחד, כמו מצלמות אינפרא רד, המסוגלות לראיית לילה ומתאימות למקומות חשוכים במיוחד וגם לשעות הלילה ועוד.

התקנת מצלמות אבטחה סמויות היא עבודה למקצוענים, אלה הם אנשים בעלי וותק וניסיון רב שנים עם הבנה בטכנולוגיה וביכולות של מצלמות אבטחה ורתימתן  לדרישות וצרכי הלקוח.

על כן מומלץ וכדאי להיעזר באנשי המקצוע של חברה המשווקת מצלמות אבטחה. הם יוכלו לתת לכם ייעוץ מקצועי ויעיל גם בסוגי המצלמות הנדרשות לכם וגם במיקומים אותם כדאי להסתיר את המצלמות כך שיהיו סמויות מן העין ועדיין מצלמות את השטח באופן רציף ומקצועי.

כדאי לבדוק המלצות באתר החברה המשווקת ומתקינה מצלמות אבטחה ולאחר שתהיו מרוצים, תוכלו להתקשר, להתייעץ, להזמין את מערכת המצלמות המתאימה לכם ביותר על מנת לספק את האבטחה הראויה לה אתם זקוקים וגם תוכלו להזמין את אנשי המקצוע להתקין את המצלמות כך שיהיו באמת נסתרות מן העין.

סוגי מצלמות אבטחה

ניתן היום לבחור ממגוון עצום של מצלמות אבטחה, קיימות בשוק מצלמות WIFI מעולות, אשר בעבר עלותן היתה גבוה במיוחד והיום ניתן להשיג במחירים סבירים ונמוכים יותר איתן תוכלו לצפות בזמן אמת בשידור חי מהטלפון הנייד שלכם.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ