התקנת מצלמות אבטחה עם ראיית לילה

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה עם ראיית לילה לעסק

מעקב וידאו IP מוגדר כשידור וידאו המשתמש בתקנים ופרוטוקול אינטרנט פתוח (IP) למטרת צילום וניטור. מעקב וידאו מהווה כלי עסקי חשוב שמאפשר לך לדעת מה מתרחש בתוך העסק שלך ומחוצה לו. פריסה של מצלמות אבטחה בלילה תאפשר לך לנטר את הפעילות בזמן אמת, לצפות במידע מוקלט ובאופן פוטנציאלי למנוע התרחשות של מקרי פשיעה.

בוא נחקור את הסיבות שבזכותן העסק יכול להרוויח ממצלמות אבטחה עם ראיית לילה ונסקור את הפרטים אותם עליך לקחת בחשבון בעת פריסת מצלמות אבטחה ובחירת מערכת.

יתרונות של מצלמות אבטחה עם ראיית לילה

  • ניטור כניסות, חניונים, היקף הבניין, לרבות גדרות ושערים.
  • ניטור מקומות בהם נדרשת השגחה אך אין כוח אדם זמין. לדוגמה, אזור עם כניסה מוגבלת.
  • ניטור ציוד ואזורי אחסון.
  • מניעת פשיעה וגישה מורשית.
  • מידע מוקלט עשוי לספק ראיות חשובות או אימות במקרה של התרחשות פשע או גישה בלתי מורשית.
  • סיוע בשמירה את ביטחון העובדים.
  • מתן התראות לסיוע בקבלת החלטות על נקיטת פעולה מתאימה.
  • לאחר שזיהית את הפונקציות המרכזיות של הפלטפורמה, תחשוב על פריסת מצלמות ה- IP. היבטים כמו תאורה, גילוי תנועה, מיקום המצלמה, הגנה על המצלמה מפני מפגעי מזג האוויר וחסינות מפני וונדליזם מהווים שיקולים חשובים.

תאורה

ישנה אפשרות לצפות בהקלטות או בתמונות בזמן אמת בסביבות עם תאורה נמוכה או סביבות חשוכות. מצלמות זקוקות לאור בכדי לצלם וידאו, לכן שעות הערב יכולות להוות אתגר ללא התאורה המתאימה. העין האנושית אינה מסוגלת להבחין באור תת-אדום, אך האור מספיק בהיר לשימוש המצלמה. מצלמות יום/לילה נאמנות למציאות יכולות לצלם תמונות צבעוניות במהלך היום ותמונות בצבע שחור ולבן במהלך שעות החשיכה. הדבר מפחית את הרעש ומשפר את איכות התמונה.

פתרון נוסף לשעות הערב הוא מצלמות דימות תרמי שמתפקדות בסביבות ללא תאורה, סביבות עם תאורה נמוכה, ערפל או עשן. תמונות והתראות מתקבלות על בסיס האנרגיה שמקרינה מהאובייקט או האדם. מצלמות דימות תרמי עובדות בצורה שונה ממצלמות אבטחה עם ראיית לילה. ראיית לילה עובדת אך ורק בלילה בעוד שדימות תרמי מתפקד הן באור והן בחושך.

גילוי תנועה

בעזרת שימוש בגלאי תנועה או שילוב חיישני תנועה, ניתן לקבל התראות בזמן אמת, להפעיל אורות ולזהות פושע כדי להחליט על דרך פעולה.

לוחות זמנים מאפשרים תנועה בתוך האזור במהלך שעות עבודה סדירות, אך אם התנועה מתגלה לאחר שעות העבודה הסדירות, יכולה להישלח התראה באמצעות דוא"ל, הפעלת אזעקה, הפעלת אורות וכדומה. בנוסף, מצלמות שמופעלות כאשר מתגלה תנועה חוסכות שטח אחסון בכונן הקשיח ומקלות על צפייה בהקלטות.

מיקום המצלמה

בחירת המקום הטוב ביותר עבור המצלמה, הימנעות מנקודות עיוורות והבטחת כמות נכונה של מצלמות הם דברים הכרחיים. מתקין מצלמות אבטחה מנוסה ייתן המלצות בנוגע למיקום המצלמה ויאפשר לך לצפות בטווח ושטח הכיסוי של המצלמה במהלך ההתקנה.

מצלמה או תיבה חסינה מפגעי מזג האוויר

בלילה, מיקום המצלמה מחוץ למבנה דורש הגנה מסוימת מפני מפגעי מזג האוויר, טמפרטורות, לחות, אבק ולכלוך. טמפרטורת הפעולה המקובלת של מצלמה חסינה מפגעי מזג האוויר היא 0-120 מעלות. בתנאי מזג אוויר קיצוניים כדאי לשקול שימוש בתיבות או מצלמות שמיועדות במיוחד לפעולה בטמפרטורות קיצוניות. תיבות או ארונות יכולים לספק קירור או חימום.

חסינות מפני וונדליזם

לאחר שהחלטת להתקין מצלמה, זכור שהיא עלולה להפוך למטרה בעיני הוונדלים. מיקום מצלמה מחוץ להישג יד יכול להיות דבר מועיל ולספק חסינות מפני וונדליזם. ארון קשיח יכול להפכה לחסינה במיוחד מפני פגיעה. בינה חסינה מפני חבלות יכולה לשלוח התראה כאשר מתרחשת חבלה. היבט נוסף של חסינות מפני וונדליזם הוא תחזוקת כבלים. הרכבה על פני משטח, שימוש בתעלות או סוגר הרכבה מתאים להגנה על הכבלים ימנעו חבלות.

ניטור וצפייה בהקלטות

היתרונות המרכזיים של מערכת מצלמות אבטחה IP בלילה הם ניטור מרחוק על ידי מצלמות מרובות בו זמנית, בקרת הגדרות PTZ (סיבוב, הטיה, זום – מצלמות אבטחה PTZ), צפייה בהקלטות והיכולת לחפש הקלטות בארכיון. התקדמויות טכנולוגיות הפכו לאפשריים את ניטור הפעילות וצפייה בוידאו בזמן אמת מכל מחשב או סמארטפון עם חיבור לאינטרנט. (קרא עוד על אפליקצייה למצלמות אבטחה)

כאשר אתה שוקל להשתמש במצלמת אבטחה לעסק שלך במהלך שעות היום או הלילה, חשוב לדעת גם את החוקים והתקנות.

בחירה בציוד המתאים, מיקום מתאים והתקנה טובה של ציוד יחד עם הכשרה ותמיכה הם המרכיבים המרכזיים של הטמעה מוצלחת של מצלמות אבטחה.

3.9/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ