מערכת מצלמות אבטחה

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

cctv פורטל מצלמות אבטחה

מחפש להתקין מצלמות אבטחה בעסק או בבית באופן מקצועי?

להלן רשימת משווקים ומתקינים של מצלמות אבטחה ומערכות מתח נמוך.

מערכת מצלמות אבטחה לעסק ולבית

מצלמות אבטחה לבית

אבטח את ביתך והגן על משפחת ורכושך עוד היום. בכתבה הבאה תמצא טיפים שימושיים וכללי עשה – אל תעשה בסיסיים, בבחירת מערכת מצלמות אבטחה מומלצת לבית.

מצלמות אבטחה לעסק

אבטח והגן על בטחון ובטיחות עובדיך ורכושך. במאמר הבא, תמצא טיפים שימושיים לבחירת כמות המצלמות המומלצת להתקין עבור העסק שלך.

מערכת מצלמות אבטחה IP

מהי מצלמת IP (המכונה גם "מצלמת Webcam") והאם מצלמת ה- IP מתאימה לצרכיך? כל זאת בכתבה הבאה בלחיצה על הקישור.

איך מומלץ לבחור מערכת מצלמות אבטחה?

השאלה הראשונה שנשאל את עצמנו בעת בחירת סוג הצילום הנדרש, היא: "האם קיים צורך בהתקנת מצלמות נסתרות?" לאחר מכן נאלץ לשאול את השאלות הבאות: "האם נדרש צילום בתנאי חשכה?" , "האם על המצלמות להיות מוגנות מפני וונדליזם?", "האם על המצלמות להיות בעלות שליטה של הנעה, צידוד והגבהה?" ועוד..

מדוע חשוב להתאים את אמצעי ההקלטה לכמות המצלמות?

לאחר ששבחרנו את הטכנולוגיה שהמצלמות אמורות להתחבר אליה (מערכת DVR מבוססת מחשב או מערכת DVR עמצאית), את כמות מצלמות האבטחה הרצויה, כעת עלינו לבחור את DVR המתאים מבחינת קיבולת המצלמות. בישראל, כמו באירופה, שיטת שידור הוידיאו נקראת PAL, אשר קצב הפריימים בה הינו 25fps פריימים בשניה. ישנם מערכות DVR אשר יכולות לספק לנו כמות מצלמות מסויימת אך לא בהכרח כמות פריימים מתאימה, לכן חשוב מאוד לבדוק כי קצב הפריימים של מערכת -DVR מתחלקת בצורה טובה עבור כל ערוץ במערכת.

מצלמות אבטחה נסתרות

איך מומלץ לבחור את המצלמה הנסתרת הטובה ביותר וכיצד להתקין אותה כראוי במרחב הבית או העסק שלך? כל זאת בקישור הבא.

מה חשוב לדעת על מצלמות אבטחה בבניין המשותף?

השכנים החליטו לרשת את הלובי במצלמות אבטחה? אתם חשים שהפרטיות שלכם נפגעת ומרגישים לא נוח מתיעוד כל תנועה שלכם בבניין? האם זה חוקי?

ובכן, התקנת מצלמות עלולה להפר מספר חוקים המגנים על כבוד האדם וזכותו לפרטיות, לרבות חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, חוק הגנת הפרטיות וחוק האזנת סתר (במקרים מסויימים).  לפיכך, יש לוודא בשלב ראשון כי התכלית להצבת המצלמה ראויה ומטרתה להגן על אינטרסים קניינים של הדיירים כגון: פריצות, השחתת רכוש או כל פגיעה אחרת ברכוש המשותף.

מה לגבי מצלמת אבטחה במעלית?

כאן המקום לציין כי כל דייר רשאי להשתמש ברכוש המשותף שימוש סביר, ויכול להציב מצלמה מעל דלת דירתו המצלמת את הכניסה לביתו בלבד גם ללא הסכמת בעלי הדירות, בתנאי שלא יפר את הכללים המפורטים בהמשך. כדי להתקין מצלמה בבניין משותף מיותר לציין כי יש לקבל החלטה כדין במסגרת אסיפת דיירים. אמנם חוק המקרקעין אינו מתייחס לרוב הנדרש בהחלטה מסוג זה, על מנת לא להיגרר למחלוקת אני ממליץ לקבל הסכמה של כלל הדיירים למהלך או לפחות לרוב מוחלט של הדיירים.

חלקו את עלות התקנת מצלמות האבטחה

כמובן שאת עלות ההתקנה ניתן לחלק בין כלל דיירי הבית מאחר שהתקנתה נועדה לשמירה על הרכוש המשותף ולשרת אינטרסים של כלל הדיירים. מומלץ להקפיד לכתוב נוהל ברור לצפייה בתמונות, על ידי ועד הבית. קביעת נוהל כתוב שכזה ימנע טענת שווא על פיה המצלמות משמשות למעקב אחר הדיירים והשימוש בתמונות יעשה אך ורק במקרים קיצוניים בהם נגרם נזק לרכוש.

לכתבה המלאה: חיים בסרט: על מצלמות אבטחה בבניין המשותף – הכתבה אינה תחליף לייעוץ משפטי אלא כללית בלבד. בכל הליך משפטי או אחר מומלץ לפנות לעו"ד להתייעצות ולהמשך הטיפול.

מצלמות אבטחה נדרשות במקומות רבים, כגון: עסקים, בתים פרטים וביניינים רבי קומות בלובי ובחניון, רשתות קמעוניות ומרכזי מסחר, רשתות מזון ומסעדות, ארגונים גדולים ומפעלים, שירות המדינה (מוסדות ציבוריים ושטחים ציבוריים), בתי ספר וגני ילדים, מעקב על מטפלת בתינוק או בקשיש ועוד. לצערנו, לעיתים קרובות מאוד, עבריינים מצליחים במזימתם ולא נתפסים, גם אם ידה של המשטרה מונחת עליהם, הם מצליחים לצאת ללא הרשעה פעמים רבות עקב חוסר בהוכחות. התקנת מצלמות אבטחה למעקב על ביתנו, בחצר, בעסק שלנו וגם במקומות ציבוריים הינו הפתרון הטוב ביותר לשמירה על ביטחוננו ורכושנו. מצלמות אבטחה מהוות הרתעה אמיתית, הקלטות האירועים ותיעודם משמשים כהוכחות בבתי המשפט ועוזרים מאוד למשטרה לפענח פשעים. כאשר מחליטים להתקין מצלמות אבטחה מומלץ מאד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום. קיימים אין ספור דגמים של מצלמות אבטחה, בחירת המצלמה נעשית בהתאם לדרישה, למיקום ולתנאי הסביבה, כגון מרחק, תנאי תאורה ועוד…

כאשר אנו עמודים בפני בחירת מערכת מצלמות אבטחה ישנם מספר פרמטרים שיגדירו ויאפיינו עבורנו את מערכת האבטחה הנדרשת לצרכינו. בחירת מערכת מצלמות אבטחה מחולקת לשני חלקים עיקריים – בחירת אמצעי תיעוד אירועי הוידיאו והתשתית שלו ובחירת מצלמות האבטחה. שני חלקים אלו תלויים אחד בשני ולבסוף משפיעים על חווית הצפייה שלנו באירועים השונים שנלכדו בעין מצלמת האבטחה.

בחירת אמצעי אחסון:

  • DVR – Digital Video Recorder
  • NVR – Network Video Recorder (עבור מצלמות IP רשת – Network Video Recorder)

עד לא מזמן היו מצלמות האבטחה אמצעי שהיה שמור בעיקר למגזר הארגוני והמוסדי. בבנקים, בארגונים בטחוניים ובתעשיות רגישות השתמשו בהן באופן נרחב כבר בשנות השבעים. מצלמות אבטחה אמורות להעניק בטחון בראש ובראשונה. פריצות לבית או לעסק אינן נעימות ומלוות בתחושה של חוסר אונים ופלישה אלימה למרחבנו הפרטי. מאד חשוב לבחור את מצלמת האבטחה שמתאימה לצרכינו, כאן חברתנו נכנסת לתמונה. ייעוץ מקצועי ושירות אמין יבטיח לכם שאתם יכולים להיות בטוחים שיש על מי לסמוך. מצלמת אבטחה הן אמצעי פשוט לשימוש עבור מי שרוצה לדעת מה קורה בבית או בעסק כשהוא איננו במקום.

מה הם הקריטריונים לבחירת מצלמת אבטחה?

ישנם כמה קריטריונים לבחירת מצלמה מתאימה. האם המצלמות נחוצות לעסק או לבית? האם נדרשת מצלמה נסתרת שתעקוב אחרי המטפלת של הילד? האם  נחוצה מצלמה חיצונית עמידה במים ותנאי מזג אויר קשים? אם כן, היא צריכה להיות כזאת שתעמוד בפגעי טבע, ותהיה מוגנת היטב. האם חשוב לכם לצפות בזמן אמת במתרחש? אם כן, מצלמה שתתחבר למחשב או לטלפון ה- smart שלכם זו בדיוק המצלמה בשבילכם. ישנם לא מעט הקריטריונים, ובחירה לא נכונה של מצלמת אבטחה עלולה להיות בזבוז של כסף בנוסף ליעילה באופן חלקי בלבד. למה להסס? טלפן אלינו ונספק לך את כל הייעוץ המקצועי הנדרש על מנת שתוכל להרגיש בנוח ולישון בשקט.

האם המצלמות מיועדות רק להתראה נגד פריצות?

השימוש הפופולארי ביותר של מצלמות אבטחה הוא, כמובן, הגנה מפני פורצים, אבל ישנם שימושים נוספים שגם הם נועדו להעניק לנו בטחון ושקט. מצלמות אבטחה בגני ילדים מקנות שקט להורים, מצלמות נסתרות בבית למעקב אחרי המטפלת של הילד או המטפלת הסעודית לקשיש. כמו כן, בעלי עסקים נוטים להתקין מצלמה נסתרת לוודא שהעובדים לא מרמים וגונבים, או מצלמה גלויה שתשמש להרתעה.

איזה מענה עיקרי מספקות מצלמות אבטחה?

כשמתאימים פתרונות אבטחה, כדאי מאד להשתמש בשירות יעוץ של בעל מקצוע . לפני מקבלת החלטה, כדאי להבין טוב יותר את הצרכים – השטח שרוצים לכסות, רמת הפירוט והדיוק הדרושה בצילום, האם יש חשש לחבלה במצלמות האבטחה? האם ישנה דרישה לתמונה בזמן אמת או להקלטה? וכמה זמן אחורה ברצונכם לשמור הקלטות?

רוב מצלמות האבטחה של ימינו הן מצלמות מחווטות שמתחברות לכרטיס הקלטה מיוחד במחשב האישי. ישנן גם מצלמות אלחוטיות – מצלמות שמתחברות לכרטיס DVR, וכמובן – מצלמות עם כתובת IP, שניתן להתחבר אליהן מרחוק. פתרונות נטולי כרטיס מיוחד (נניח, כאלה שמבוססים על מצלמת רשת בממשק USB), הם לרוב מוגבלים מאד ביכולותם. בדיוק כשם שמצלמות אבטחה שמתבססות על סוללות, הן לעיתים קרובות זולות יותר אך לא הפתרון שיבחר מי שיכול להשקיע גם בחיווט חשמלי.

כיצד לבחור מערכת DVR?

בהקמת מערכת מצלמות אבטחה, המוצר הנפוץ ביותר כיום לתיעוד הצילום הוא שימוש במערכת עצמאית DVR. לפני בחירת DVR מתאים, חשוב לבחון מספר פרמטרים.

בבחירת מערכת DVR, מומלץ לבדוק את קצב הפריימים לשנייה ואת הרזולוציה שהמערכת מסוגלת להפיק עבור כל ערוץ. חשוב לזכור לבדוק לא רק את רזולוציית ההקרנה אלא גם את רזולוציית ההקלטה של המכשיר. מערכות רבות מספקות פרמטרים שונים כגון צפייה ברזולוציה D1 "4:2:2 Component Digital" או "4Cif – "Common Intermediate Format לעומת רזולוציית הקלטה של 4Cif חלקי או בכלל לא ושימוש רק ברזולוציית הקלטה Cif. לעיתים, איכות הצפייה מרשימה ביותר אולם בעת צפייה בהקלטות אנו מגלים כי התמונה באיכות ירודה. במידה ואיכות ההקלטה חשובה לך לא פחות מאיכות הצפייה, מומלץ לשים לב לתכונות אלו ו\או להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום.

מערכות מצלמות האבטחה מתחלקות ללא מעט קטגוריות. ישנן מערכות המאפשרות כיוונון בקצב הפריימים על מנת לאפשר הגדרות רזולוציה גבוהה יותר וישנם לקוחות שימצאו בפתרון זה עדיף גם על חשבון כמות הפריימים (העין האנושית לא כל כך מבחינה בהבדלים). בבחירת מצלמות IP, הבדיקות הנ"ל נחוצות גם כן, מצלמות אבטחה בעלות רזולוציה של 2, 3 ויותר מגה פיקסל מאפשרות את בחירת הרזולוציה, מצלמות אלו גם אינן מעניקות כמות פריימים מלאה בכל הבחירות, עובדה שלא באה על חשבון הפריימים.

כמו כן, מומלץ לבדוק את אפשרות ההרחבה מעבר לקיבולת הערוצים של המכשיר. בבחירת מערכת DVR, רצוי מאוד לבדוק את היכולת ואת האפשרות של תוכנת ניהול מצלמות במסך בודד. תוכנת ניהול לרוב מותקנת על מחשב ומאפשרת ניהול נוח של מספר מערכות בחלון אחד.

4.9/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ