מערכת מצלמות אבטחה לעסק – קווית או אלחוטית?

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה איכותיות

מערכת מצלמות אבטחה לעסק – קווית או אלחוטית?

הבט סביבך, בטח שמת לב לכך שחיבורים קוויים הופכים לחיבורים אלחוטיים. בדרך כלל נחשב שחיבור אלחוטי הוא טוב יותר ופחות יקר, דבר שנכון רק בחלק מהמקרים.

בחירה בחיבור אלחוטי כרוכה בוויתור על מידה מסוימת של נוחות, אך זה לא בהכרח נכון שכל הגאדג'טים האלחוטיים הם כה פשוטים ונוחים כפי שאתה עשוי לחשוב. עם זאת, במאמר הזה אתה תגלה מספר דברים טובים על מצלמות אבטחה אלחוטיות וקוויות.

בעל עסק? חושב לרכוש מצלמת אבטחה אלחוטית?

ידוע שחיבורים אלחוטיים נראים כה מושכים עד כי לעתים אתה כלל לא בודק את הדרישות הטכניות וישר קונה מצלמות אבטחה אלחוטיות. הפזיזות הזאת יכולה לגבות מחיר כבד. ברגע שתקנה אותן, יהיה לך קל להתקין אותן, אתה לא תצטרך לעבוד עם סבכי חוטים או לדאוג לחיבורים הנכונים, אבל חכה רגע, האם איכות הוידאו היא כפי שרצית?

במקרה חירום או בעת שוד, האם הוידאו יצליח לספק כל פרט קטן שיוכל לעזור לך לזהות את  השודדים? עליך לקחת בחשבון את הדברים האלה כאשר אתה בוחר במצלמת אבטחה אלחוטית. להלן מספר עצות:

1. האם אתה מוכן להתפשר על עיכובים בקבלת נתונים?

עבור צילום בזמן אמת, עיכובים בהעברת נתונים יכולים לגבות מחיר כבד למדי. לעתים קרובות, מערכת אלחוטית סובלת מעיכובים בשל פרוטוקול "לחיצת יד". בהתחשב במקום שבו אתה רוצה להשתמש במערכת, עליך לבדוק את כמות הנתונים שהיא יכולה להעביר אל המקלט והאם היא תבצע העברה רציפה או לא.

2. טווח השידור

הטווח מוגדר בתור המרחק בין המשדר למקלט. חשוב שהם יהיו ממוקמים בתוך הטווח הזה. הטווח הזה יכול להשתנות בהתחשב בתנאים הסביבתיים כמו בניינים, קירות, עצים, ועוד עצמים שנמצאים בדרך ועשויים להשפיע באופן משמעותי על ביצועיהם.

3. האם המערכת שלך אמינה?

תמיד קיימות בעיות אמינות, הן במערכות אלחוטיות והן בקוויות. כאשר מדובר במערכת אלחוטית, העברת הנתונים יכולה להשתבש אם מותקנים בקרבת מקום מחסומים לשידור גלי רדיו. המחסומים האלה יכולים להיות כל מכשיר אלחוטי אחר כמו מכשירי טלפון ניידים וקוויים, מודמים של אינטרנט וכן הלאה. אין זה הכרחי ששני המכשירים האלחוטיים יפעלו בתדר זהה בכדי שיפריעו אחד לשני. אפילו תדרים שונים משפיעים במידה מסוימת על ביצועים האחד של השני.

4. צורך במתקין \ טכנאי

לא קל להבין חיבורים אלחוטיים. אם בנקודה מסוימת אבד לך החיבור, סביר להניח שתצטרך להתקשר למישהו כדי שיגדיר עבורך את החיבור מחדש, דבר שלא רק מחייב בתשלום מסוים עבור החזרת המערכת לפעולה, אך גם מבזבז את זמנך. כאשר מדובר במצלמות קוויות, עליך פשוט לדעת היכן לחבר את החוטים וזה זה. אתה אף פעם לא צריך לדאוג לגבי אובדן חיבור, אלא אם החוט נקרע במקום מסוים. קרא עוד: התקנת מצלמות אבטחה

5. דרישות הספק

לא משנה מהי מידת האלחוטיות שבה תבחר, אתה בכל זאת תזדקק למקור חשמל עבור המכשיר שלך. בין אם בצורה של סוללה או חשמל משקע, אלא אם תשתמש בסוללות סולאריות.

השורה התחתונה היא שאתה לא יכול להחליף חיבור קווי בחיבור אלחוטי בכל מקום. חיבור אלחוטי עובד נהדר במקומות מסוימים שבהם חיבורים קוויים יכולים להוות מטרד גדול. עם זאת, חיבורים קוויים מבטיחים שידור רציף של נתונים בזמן אמת. מילות המפתח הן "שימוש" ו"מיקום". עליך לחשוב על כל פרט קטן לפני הבחירה באחד מהם.

כתבות מומלצות

  1. מצלמות אבטחה לעסק – מאמר מקיף
  2. מונחים במערכות אבטחה
  3. מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מערכת אזעקה לעסק?

להצעות מחיר וייעוץ ללא תשלום, פנו אל המומחים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ