סקירת מצלמת אבטחה IPC-HDW4300C IP מבית Dahua

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה IPC-HDW4300C IP מבית Dahua

מצלמת אבטחה IPC-HDW4300C IP מבית Dahua

במהלך מספר השנים האחרונות, טכנולוגיות Dahua מהווה שחקן מרכזי בשוק מצלמות אבטחה IP, וקו המצלמות הנוכחי של החברה מציע הרבה דגמים מרשימים במחירים סבירים. מצלמות הצינור שלה לשימוש חיצוני הן פופולריות במיוחד, ולעתים קרובות אנחנו ממליצים עליהן ללקוחותינו.

תכונות המצלמה

ה- IPC-HDW4300C היא מצלמת כיפה קומפקטית לשימוש חיצוני. בעוד שישנו מספר עצום של מצלמות כיפה בשוק, המצלמה הזאת היא יוצאת דופן הודות למערך התכונות המקיף שלה, אשר כולל רזולוציה של 3 מגה פיקסל, PoE (Power over Ethernet), ראיית לילה עם קרינת תת-אדום ומיקרופון מובנה. נדיר לראות מצלמה לשימוש חיצוני אשר מצוידת במיקרופון מובנה, לכן התכונה הזאת בלבד הופכת את ה- IPC-HDW4300C למיוחדת. בנוסף, למצלמה הזאת יש רגישות מרשימה לתאורה נמוכה, של 0.01 לוקס בצילום צבעוני ו- 0.005 לוקס בצילום בשחור לבן. זה, בשילוב עם תאורת התת-אדום המובנית של המצלמה, הופך את המצלמה למתאימה עבור מקומות חיצוניים עם תאורה נמוכה.

איכות גוף המצלמה

הודות למבנה המתכתי של המצלמה, היא מרגישה מאוד קשיחה למגע וללא ספק תהיה מאוד עמידה. היא קומפקטית בגודל, כאשר אורך בסיסה קצת יותר גדול מ- 10 ס"מ, ומהבסיס עד הכיפה אורכה נמדד ב- 9 ס"מ.

התקנה

המצלמה מגיעה מצוידת מראש בכתובת IP קבועה של 192.168.1.108, אז אם הרשת שלכם משתמשת ברשת משנית אחרת (כלומר, שלוש האותיות הראשונות של כתובת ה- IP), אתם תצטרכו לעקוב אחר ההוראות שלנו להתקנת מצלמות רשת עם כתובת IP קבועה.

Dahua מספקת תוכנות מסוימות עבור Windows להגדרת IP, אך ב-  Mac OS X אתם תצטרכו לעשות זאת באופן ידני. למרבה המזל, זה לא קשה, וצריך להיעשות פעם אחת בלבד. בימינו, מרבית מצלמות הרשת משתמשות ב- DHCP בכדי להשיג כתובת IP באופן אוטומטי כאשר הן מתחברות לרשת בפעם הראשונה, מה שהופך את ההתקנה להרבה יותר קלה, אך יצרנים מסוימים כמו Dahua משתמשים בכתובות IP קבועות.

לאחר ההתקנה, ממשק האינטרנט הוא מקיף, קל לשימוש ועובד היטב בדפדפני האינטרנט של Mac OS X.

איכות תמונה

ישנה כמות מכובדת של פרטים הודות לחיישן של 3 מגה פיקסל, וישנן בקרות מקיפות כגון בהירות, ניגודיות ורוויה בכדי לבצע התאמות בתמונה, עם זאת, מעבר לכך האיכות מאכזבת. ישנו העדר משמעותי בחדות, באופן חלקי בשל העובדה שהאופטיקה אינה מתאימה לתצוגה של פרטים עדינים, ובאופן חלקי בשל עצמי דחיסה. התמונה עכורה וכל תצלום במרחק הגדול ממטר נראה בלתי ממוקד. קצב הנתונים H.264 המרבי שאותו המצלמה יכולה לייצר הוא 8192 Kbps, מה שזעום למדי עבור זרימת וידאו ברזולוציה של 3 מגה פיקסל ובקצב של 20 פריימים בשנייה (fps), והדבר מביא לדגרדציה משמעותית באיכות התמונה.

קיימות ארבע אפשרויות שונות עבור עדשת המצלמה הזאת: 2.8 מ"מ, 3.6 מ"מ, 6 מ"מ ו- 8 מ"מ – כאן אנחנו בודקים את האפשרות של 2.8 מ"מ, אשר מספקת את זווית הצפייה הרחבה ביותר, עם זאת, ישנו "עיוות חבית" ניכר, במיוחד לקראת פינות התצלום, מה שמביא לאפקט משמעותי של עין הדג. הדבר ללא ספק יהיה פחות חמור בעדשות עם מוקד ארוך יותר.

בהתחלה, נראתה בתמונה גם מידה מסוימת של עמימות. בעת בדיקה מקרוב, גילינו טביעות אצבע על חלקו הפנימי של החלון שמאפשר את כניסת האור אל תוך העדשה. בעוד שזה לא היווה מטרד, הדבר לא היה צריך לעבור בקרת איכות, לא היה קשה מדי לפתוח את התיבה ולנקות את החלון מבפנים, וזה אכן תיקן את העמימות. היינו מציעים למשתמשים לבחון מקרוב את חלון העדשה לפני תחילת השימוש במצלמה.

לסיכום

יתרונות:

  • מצלמה לא יקרה למדי.
  • גודל קומפקטי.
  • מערך תכונות טוב, לרבות ראיית לילה ומיקרופון מובנה.
  • ממשק אינטרנט מתוכנן היטב אשר מתאים לדפדפני האינטרנט של OS X.

חסרונות:

  • מגיעה מצוידת מראש בכתובת IP קבועה במקום שימוש ב- DHCP, מה שהופך את ההתקנה למסורבלת.
  • איכות התמונה ניזוקה מאופטיקה גרועה ואיכות דחיסה מוגבלת.
  • עצמים במרחק הגדול ממטר אחד אינם ממוקדים, ולא ניתן להתאים את המיקוד.

להצעות מחיר וייעוץ ללא תשלום, פנו אל המומחים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ