מצלמות אבטחה כיפה

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

הסתרת מצלמות אבטחה כיפה

מצלמת כיפה לבית \ לעסק

יתרונות מול חסרונות וחשיבות התחזוקה השוטפת

מצלמת אבטחה בצורת כיפה היא ייעודית במיוחד עבור בעלי עסקים שמעוניינים ביכולות הרתעה. מצלמת הכיפה מגיעה עם מעטפת כהה במיוחד, שהופכת את זיהוי כיוון עדשת המצלמה לקשה מאוד לזיהוי. בכך, השוקל לבצע עבירה בדרך כלל חושב פעמיים.

מצלמת הכיפה זוכה לכינוי "כיפה" הודות לצורת המעטפת, או 'הבית', שבתוכה יושבת המצלמה עצמה. מעטפת המצלמה מעוצבת בצורת כיפה על מנת שהמצלמה תבלוט ולא תהיה סמויה או נסתרת.

* הימנע! בעלי עסקים ובתים רבים רוכשים מצלמות כיפה מדומות – אין אנו ממליצים זאת!

מצלמות כיפה משרתות מטרה כפולה: "הרעים" ידעו שהמבנה מנוטר, והבעלים ירגישו נינוחות בידיעה שהמתחם מאובטח. מצלמות הכיפה מסוג PTZ שמאפשרות את סיבוב העדשה במהירות, לעיתים מכונות גם "Speed domess" – או בעברית: "כיפה מהירה".

מצלמות כיפהמצלמות הכיפה נהדרות במיוחד עבור מי שמבקש לנטר אזור גדול, כגון חנות קמעונאית גדולה או שטח נרחב אחר. כיוון שלא ניתן להבחין בעדשת המצלמה שבתוך הכיפה העוטפת, קשה לנחש את כיוון עדשת המצלמה.

לכן, רוכשי מצלמות כיפה בדרך כלל מצליחים להרתיע פושעים מבלי להשקיע במערכות תיעוד מתוחכמות מידי. לעומת זאת, למי שמחפש מצלמות אבטחה לשימוש הביתי, יתכן שמצלמת כיפה לא תהיה הפיתרון האידיאלי משלל סיבות.

3 סיבות עיקריות לרכישת מצלמת כיפה

1. מבחר רחב

באופן כללי, מצלמות כיפה הן זולות יחסית וזמינות במגוון רחב של עיצובים, סגנונות ותכונות. אם הנכם מתעניינים ברכישת מצלמות כיפה לאבטחת הבית או העסק, מומלץ שתבחנו את מצלמות הכיפה שמוגנות מפני ונדליזם. מצלמות אלו דורשות כלים מיוחדים לצורך הסרת המצלמה. פושע עלול לשבור את הכיפה עצמה, אך לא סביר שיוכל להסיר את המצלמה.

מצלמות כיפה זמינות גם בצורת ip (מצלמת כיפה אלחוטית) שמעניקות למשתמש יכולות שליטה מרחוק בעזרת כל מכשיר טלפון חכם, או מחשב נייח\נייד, בהינתן והוא מחובר לרשת האינטרנט.

2. המצלמה גלויה לעין

בין אם הנך בעל עסק או בעל בית, אתה רוצה ליידע אנשים שהנכס שלך מכיל מצלמות אבטחה. הודות לגוון הכהה של רוב מצלמות כיפה, עוברי אורח יבחינו במצלמה בקלות.

אפילו אם תרכוש מצלמת כיפה בצבע לבן, הכיפה עצמה עדיין תהיה צבועה בצבע כהה. אם אנשים אינם מסוגלים להבחין במצלמות האבטחה שלך, סבירות גבוהה יותר שהפושעים הפוטנציאלים שביניהם יבצעו את הפשע כנגד הבית, העסק ויושביהם.

3. אנשים לא מבחינים בכיוון המצלמה

רוב מצלמות האבטחה הרגילות מסתובבות באופן שוטף או מכוונות לשטח ספציפי. אם מישהו מתכוון לבצע עבירה כנגד העסק, הבית או יושבי המקום, הוא פשוט ימתין לרגע שהמצלמה מצביעה לכיוון הנגדי על מנת לבצע את זממו.

הגוון הכהה של מצלמת כיפה מונע מאנשים לדעת לאיזה כיוון פונה העדשה. אם כי אנו לא ממליצים זאת, בעלי עסקים ובתים רבים רוכשים מצלמות כיפה מדומות במטרה להרתיע פושעים. פושעים מטבעם לוקחי סיכונים וחלקם עלולים לקחת יותר סיכון מאחרים.

אי לכך, אנחנו בהחלט מתנגדים לכל רעיון מצלמות הדמה שמסתובבות בשוק – בביטחון לא לוקחים סיכונים – הצטיידו במצלמות אבטחה איכותיות.

אם אתם מעוניינים לאבטח את העסק או הבית בלילה, תוכלו לרכוש מצלמות כיפה בעלות יכולות אינפרא אדום. מצלמות אלו נועדו לקלוט חום גוף. בהשוואה ליתר מצלמות האבטחה שיש לשוק להציע, לא תמצאו מגוון כל כך רחב של סוגים ותכונות כמו הזמינות שבמצלמות כיפה.

תחזוקת מצלמת כיפה

לכלוך ואבק שמצטבר על מצלמת כיפה PTZ [מהן מצלמות PTZ?] עלולים להשפיע על תפקוד הפוקוס האוטומטי של המצלמה, מה שכמובן יגרום לתמונה להיות מטושטשת.

אור ממקרן אינפרא אדום פנימי שבמצלמה (בדרך כלל טבעת נורות LED אינפרא אדומים) משתקף חזרה לחיישני המצלמה אפילו בהצטברות עדינה של לכלוך ואבק על בית הכיפה של המצלמה.

לפיכך, על כיפת המצלמה להיות נקיה מבפנים ומבחוץ, כיוון שאבק ולכלוך יפחיתו את חדות התמונה. הטיפים הבאים לניקוי תקפים גם עבור מצלמות אבטחה מקורות, למרות שהן בדרך כלל לא מתלכלכות באותה תכיפות כמו מצלמות שנועדו לשימוש חיצוני:

  1. אם ישנה כמות משמעותית של לכלוך או חול על המעטפת החיצונית של מצלמת הכיפה, תוכלו להשתמש במברשת רכה ויבשה ולהבריש אותה בעדינות. כמו כן, תוכלו להשתמש בתרסיס אוויר לריסוס המצלמה – הימנעו מריסוס קרוב מידי לכיפת המצלמה, כיוון שעוצמת התרסיס עלולה לגרום לגרגרי החול והאבק לשרוט את מעטפת הכיפה.
  2. הסירו את הכיפה (או פיתחו את "הבית") כדי לגשת לחלקו הפנימי של מצלמת הכיפה. השתמשו במטלית סיבי-מיקרו ("מטלית מיקרו-פייבר") כדי לנגב ולהסיר את הצטברות האבק.
  3. במידה וישנה כמות משמעותית של לכלוך ושמן על הכיפה, שטפו אותה במים חמים מסובנים, וייבשו אותה בעזרת מטלית "מיקרו-פייבר". הימנעו משימוש במגבות נייר שעלולות לשרוט את הכיפה.
  4. נקו את יתר המצלמה ובדקו מקרוב אם לא פספסתם קורי עכביש או ביצי חרקים למיניהם.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.9/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ