מצלמות אבטחה hikvision

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה הייקויז'ון - hikvision

מצלמות אבטחה Hikvision © אלסק מערכות

Hikvision היא אחת מהיצרניות הגדולות ביותר של מצלמות אבטחה במעגל סגור. מצלמות ה- IP שלה מאופיינות ברזולוציית מגה-פיקסל, טווח דינמי רחב וזום רחוק ועדשה עם יכולת מיקוד אוטומטית.

יש לה מבחר מאוד גדול של מצלמות אבטחה IP מגה-פיקסל, החל ממצלמות כיפה IP חסכוניות וכלה במצלמות PTZ בעלות ביצועים גבוהים. הרזולוציה של מצלמות מסוג כיפה, צינור וקופסה נעה בין 1.3 מגה-פיקסל ל- 8.85 מגה-פיקסל (4K). טווח דינמי רחב (WDR) זמין בהרבה ממצלמות המגה-פיקסל שלה.

מדוע לרכוש מ- Alsec? בגלל שאנחנו לא רק מספקים מחירים נהדרים, אנחנו גם מעניקים ייעוץ מצוין ונותנים עצה כדי לוודא שאתם רוכשים מערכת אבטחת IP הנכונה.

כאשר משווים את Hikvision ל- Axis ולמותגים גדולים אחרים, הכף נוטה לזכותה של Hikvision. לדוגמה, מצלמות קופסה מאופיינות ברגישות מאוד נמוכה לאור. מצלמת קופסה של 1.3 מגה-פיקסל יכולה לראות בתאורה נמוכה של 0.01 lx בצבע ו- 0.001 lx בשחור לבן. בהשוואה ל- Axis P1354 שגם לה יש רגישות נמוכה לאור של ב- 0.1 lx בצבע ו- 0.02 lx בשחור לבן.

מצלמות אבטחה הייקויז'ון

סקירה של דגמי מצלמות של Hikvision

  • מצלמות כיפה לשימוש פנימי וחיצוני.
  • מצלמות כיפה זעירות, מצלמות כיפה קטנות חסכוניות.
  • מצלמות קופסה גמישות להרבה שימושים שונים.
  • מצלמות צינור לשימוש חיצוני פשוט.
  • מצלמות PTZ זמינות לשימוש פנימי וחיצוני.

מצלמות כיפה IP לשימוש פנימי וחיצוני

מצלמות כיפה IP זמינות לשימוש פנימי וחיצוני. באפשרותכם לבחור רזולוציה של מצלמה, תאורה תת-אדומה, טווח דינמי רחב וזום רחוק ועדשת מיקוד אוטומטית.

זום רחוק ועדשת המיקוד הופכים את ההתקנה להרבה יותר קלה. אתם פשוט מכוונים את המצלמה באופן ידני ולאחר מכן משתמשים במחשב שלכם כדי להתקרב ולמקד את העדשה. זאת תכונה שחוסכת זמן רב.

ישנם שני סוגים של מצלמות כיפה, סדרת Pro וסדרת Value. סדרת ה- Value כוללת אך ורק מצלמות של 1.3 ו- 3.0 מגה-פיקסל, בעוד שסדרת Pro מספקת רזולוציה של 1.2, 2.0, 3.0, ו- 5.0 מגה-פיקסל, עם זום רחוק ועדשת מיקוד, כמו גם טווח דינמי רחב.

מתי כדאי לכם לבחור במצלמה עם טווח דינמי רחב?

טווח דינמי רחב מאפשר לכם לראות וידאו בתנאי תאורה רבים. דגמה אחת היא כאשר אתם מתבוננים על רציף פריקה עם אור שמש בצדו האחד של אזור הרצפה. דוגמה נוספת היא כשאנשים נמצאים אל מול חלון גדול או דלת זכוכית גדולה ואתם רוצים לראות את האנשים שנמצאים הן בפנים והן בחוץ. טווח דינמי רחב בדרך כלל מתקבל על ידי צילום תמונות רבות בהגדרות שבח שונות ולאחר מכן חיבור התצלומים לתמונה מורכבת אחת. רוב המצלמות בעלות טווח דינמי רחב מספקות ניגודיות של 60 dB לפחות.

מצלמות כיפה זעירה IP

מצלמות כיפה זעירות אלה, בעלות דירוג IP66, אשר מוכנות לשימוש חיצוני הן מצלמות כיפה חסכוניות עם עדשות קבועות. גודלן הקטן הופך אותן לבלתי נראות וניתן להפעילן על ידי שימוש ב- PoE. כולן תומכות בהזרמת וידאו דואלית  עם דחיסה של H.264 כמו גם MPEG4 ו- MJPEG. סביבת העבודה היא -10°C ~ 60°C (14°F ~ 140°F).

מצלמות כיפה IP אלה זמינות ברזולוציה של 1.3 – 3.0 מגה-פיקסל. כמו כן, אתם יכולים לבחור עדשות קבועות שונות בהתחשב בשדה הראיה הדרוש. אף על פי שאלה מצלמות חסכוניות, הן כן כוללות מסנני יום/לילה וכוללות תאורה תת אדומה לפעולה ב- 0 lx.

מצלמות קופסא IP

מצלמות קופסה מתאימות בצורה נהדרת למגוון רחב של שימושים. נעשה בהן שימוש כאשר ישנו צורך בעדשה מיוחדת או בתיבה. הן זמינות ברזולוציה של 1.3 מגביט עד 5.0 מגביט.

באפשרותכם לבחור מתוך מגוון רחב של עדשות. לדוגמה, אתם יכולים לבחור עדשת עין הדג בזווית מאוד רחבה או בעדשות עם מגה-פיקסל משתנה הנעות מ- 25 עד 135 מ"מ ומאפשרות לכם לזהות פנים של אדם ממרחק הגדול מ- 30 מטרים.

במצלמות אלה ניתן להשתמש במגוון תיבות לשימוש חיצוני. באפשרותכם לבחור בתיבות המופעלות על ידי PoE, או תיבות מפלדת אל חלד עבור סביבות נוקשות, או אפילו תיבות עמידות בפני פצצות.

מצלמות צינור IP

מצלמות צינור אלה, בעלות דירוג של IP66, אשר מוכנות לשימוש חיצוני, כוללות תאורה תת אדומה (מרחק של 20 מ' עד 30 מ') וזום רחוק ועדשת מיקוד. הזום הרחוק ועדשת המיקוד האוטומטית הופכים את המצלמות האלה למאוד קלות להתקנה. כמו כן, באפשרותכם לבחור מצלמות IP עם טווח דינמי רחב של 120 dB (אפשרות "-WD").

כולן תומכות בהזרמת וידאו דואלית עם דחיסה של H.264 כמו גם MPEG4 ו- MJPEG. סביבת העבודה היא -10°C ~ 60°C (14°F ~ 140°F), 90% לחות או פחות (ללא התעבות). ניתן להפעילן על ידי שימוש ב- 12 VDC או PoE.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ