מצלמות אבטחה אלחוטיות

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה אלחוטיות

חושבים להתקין מצלמת אבטחה? לפניכם המדריך המלא למצלמות אבטחה איכותיות ומצלמות נוספות.

אם אתם מעוניינים לאבטח את המשרד והבית אבל לא רוצים לחווט את המצלמות ולכער את עיצוב החלל, הפתרון האולטימטיבי עבורכם הוא מצלמות אבטחה אלחוטיות. מצלמות אלה מתחברות בצורה אלחוטית לחיבור האינטרנט שלכם ומסוגלות להעביר את הווידאו בזמן אמת או להעלות אותו לענן להקלטה ללא הגבלת מקום.

מצלמות אבטחה – גם לשטחי החוץ שלכם

תוכלו לבחור גם מצלמות אבטחה שיסייעו לשמור על הבטחון בשטחי החוץ השייכים לבית. כמו הגינה הקדמית שלכם, החצר האחורי או החנייה. מצלמת אבטחה לחניה משותפת יכולה להעניק את הבטחון לכל דיירי הבניין הנמים את שנתם. את המצלמות אפשר להתקין על הבניין עצמו, על עמוד המיועד לכך או להטמינם מאחורי עציץ על המרפסות. אם בחרתם מצלמת אבטחת אלחוטית Wifi, תוכלו להיכנס לתכנים המצולמים בזמן אמת מתוך הטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב ולראות מה קורה בחנייה בזמן אמת.

מה עם שעות החשכה?

בשעות החשכה, כאשר התאורה עמומה בחוץ אתם יכולים להתקין גרסה מיוחדת של מצלמה – מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית עם ראיית לילה. מצלמה זו כוללת עדשה רגישה בטכנולוגיה דומה למשקפות המשמשות לראיית לילה ומסוגלת להעביר תכני ווידאו באיכות גבוהה גם בתנאי תאורה לא אופטימליים. התכנים מוקלטים ויכולים לשמש בזמן אמת או בדיעבד כדי לזהות מי נמצא מחוץ לבניין.

מצלמות עם ראיית לילה קיימות כבר שני עשורים אך הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת קבלת איכות תמונה טובה יותר וכן מחיר נמוך משמעותית ממחיר המצלמות הללו בעבר. אם אתם מתקינים מצלמות בחוץ זו האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

מלבד זאת, ניתן להשתמש במצלמה זו גם לשטחי פנים במהלך שעות הערב, כאשר התאורה אינה דולקת. אם מישהו פתח את דלת הבניין, הוא ימשיך להיות מתועד היטב על ידי המצלמה בחדר המדרגות גם אם האור לא הודלק. כך, תוכלו לעקוב אחר צעדיו ולדעת האם הוא אדם מורשה בעל אישור לשהות במקום או שמדובר באדם שנמצא בבניין על מנת לפרוץ לדירה.

מצלמות אבטחה אלחוטיות למשרד

מעוניינים לדעת מה עושים העובדים כאשר אתם עוזבים את המשרד לכמה שעות או לימים? התקינו מצלמת אבטחה עם מסך. מצלמה זו מאפשרת לכם לראות את ההקלטות של פעילות העובדים שלכם בתוך העסק. עד היום מצלמות אבטחה שימשו לא רק לאיתור מעילות או גניבות של ציוד במשרד אלא גם על מנת לגלות מי העובדים שאינם עושים את המשימות שלהם לאורך היום ונמצאים על הטלפון הנייד ומי העובדים החרוצים שלכם.

חלק בלתי נפרד מהגברת היעילות בעסק מבוסס על העובדה כי העובדים שלכם יודעים שיש מצלמות אבטחה וגם כאשר אתם לא נמצאים פיזית במשרד אתם יכולים לראות מה קורה. אתם יכולים להתקין מצלמת אינטרנט Wifi פשוטה, איכותית ובמחיר לא גבוה ולקבל שליטה גבוהה יותר בעסק שבניתם בשתי ידיים.

איך מתקינים את מצלמות האבטחה?

אפשר לרכוש מצלמות אבטחה להתקנה עצמית ולחבר אותם בעצמכם לרשת האינטרנט. המצלמות מותקנות בקלות באמצעות ברגים ומתחברות לקיר, לתקרה או לארון. אפשר גם להתקין מצלמות חוץ על עמודים מיוחדים המיועדים לכך או להשתמש בעמודים קיימים ובמשטחי חוץ יציבים. כמובן שאם אתם רוכשים את המצלמות ברשת מחברה מקצועית ובעלת מוניטין תוכלו להשתמש גם בשירותי ההתקנה המקצועיים שהיא מציעה.

אם אתם מתקינים מצלמות במעגל סגור, תצטרכו בדרך כלל להיעזר במתקין מומחה שיגדיר את רשת המצלמות. ההתקנה עצמה של כל מצלמה אינה מורכבת אך הקישור ביניהם לבין המסך ולמערכת ההקלטה דורש היכרות עם הדרך בה בנויה כל מצלמה.

איך אפשר לדעת איזו מצלמת אבטחה הכי מתאימה לכם?

קיימים סוגים רבים של מצלמות אבטחה שכל אחת מהם מתאימה לסוג מסוים של עסק או מבנה. חלק מהמצלמות מתאימות יותר למתחמי החוץ אחרות למתחמי פנים. חלק לתאורה גבוהה ואחרות למקומות חשוכים יחסים. מצלמות רבות מתעדות את הנעשה ומעלות את התכנים לרשת האינטרנט (לאתר מאובטח המאפשר לכם לראות את הנעשה במקום) ואחרות מתעדות על גבי כונן קשיח את הנתונים לצפייה מאוחרת.

על מנת לדעת מהי מצלמת האבטחה המתאימה לכם ביותר? כדאי להיוועץ עם חברה מקצועית המשווקת את מצלמות האבטחה ומכירה את הצרכים השונים של כל אחד מהלקוחות. כדאי לנסות ולבחון אפשרות של הוספת יותר ממצלמה אחת לעסק או לבית על מנת לכסות שטח גדול יותר ולא להשאיר פינות חשובות ללא הגנה מספקת.

היכן כדאי להתקין את מצלמות האבטחה?

מצלמות האבטחה מותקנות בדרך כלל מעל קופות רושמות או כניסות ויציאות לחללים שונים. למשל, אם יש לכם מחסן, כדאי למקם מצלמה בתוכו וכן מצלמות נוספות הפונות לעבר הדלת ומתעדות את פניהם של האנשים הנכנסים למחסן. אם אתם מפעילים חניון, חשוב להתקין מצלמות שיוכלו לקלוט הן את מספרי הרישוי של הרכבים הנכנסים והן את פניהם של נהגי המכוניות.

בבית, חשוב להתקין מצלמות גלויות ונסתרות בנקודות שונות בבית. אתם יכולים, למשל, לתעד את החדר של הילדים – במיוחד אם אתם מעסיקים שמרטף באופן קבוע וכן לתעד את המתרחש בסלון הבית.

חוקים הנוגעים למצלמות האבטחה

חשוב לציין כי בשטחים ציבוריים יש להציב שלטים המיידעים את העוברים והשבים כי הם מצולמים. למשל, ליד מעלית או בכניסה לחדר המדרגות, אנשים רבים אינם מודעים לכך שהם מצולמים ועשויים לגלות זאת בדיעבד. בתוך המשרד, אם יש חדר מיוחד לעובד מסוים חשוב לדעת כי את מצלמת האבטחה יש להתקין רק לאחר הסכמתו. רצוי לתעד את ההסכמה הזו בכתב ולהחתימו על טופס בו הוא מציין כי הוא מודע לנוכחותה של המצלמה.

לסיכום, מצלמות אבטחה איכותיות הופכות את החללים הביתיים והמשרדים שלכם לבטוחים יותר. מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית היכן כדאי למקם את המצלמות? ולבחור את המתאימות ביותר לצרכים שלכם.

מצלמות אבטחה אלחוטיות – שאלות ותשובות

כמה עולות מצלמות אבטחה אלחוטיות?

התשובה כמובן תלויה בהמון משתנים כמו איכות המצלמות, היצרן, כמות, אופן התקנה רצוי ועוד. באתר אלסק ניתן למצוא סטים של מצלמות אבטחה החל מ- 2490 שח בלבד. הסט כולל 4 מצלמות אינפרא 5 מגה פיקסלים, DVR מערכת הקלטה 8 ערוצים ברמה FULL-HD היברידית 5 מגה פיקסל, חווט ועבודה והדרכה ללקוח, אפליקציה איכותית לצפייה במצלמות מרחוק.

האם מומלץ לקנות מצלמות IP אלחוטיות?

כמו בכל מוצר, למצלמות אלחוטיות יתרונות וחסרונות משלהן. קשה לספק תשובה חד משמעית לשאלה זו אם אין לנו פרמטרים חיוניים כמו היצרן, מקום ההתקנה הרצוי ועוד. כפי שאנו ממליצים תמיד, אם אינכם מיומנים בתחום ורוצים בטחון ושקט נפשי, פנו למתקין מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה מקצועי.

איך למקם את המצלמות?

מיקום מצלמות האבטחה הינו הפרמטר החשוב ביותר, ולרוב, הוא שיקבע אם ההתקנה בוצעה בצורה האופטימלית ביותר תוך ניצול תפוקה מלאה של המערכת, או ניצול חלקי ובכך בזבוז מיותר של כסף. אנא צרו איתנו קשר ויחד נוכל לפענח את אופן ההתקנה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

האם אתם גם מתקינים מצלמות?

בהחלט. חלק מהשירותים שאנו מספקים כולל התקנה מקצועית של מצלמות, אזעקות ואינטרקום, בין אם ההתקנה נדרשת בבית פרטי, בניין משותף, משרד קטן, בית עסק או בניין משרדים גדול. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום טכנאי.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ