הכירו מקרוב את מכשיר ה- DVR

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

הכירו מקרוב את מכשיר ה- DVR

הכירו מקרוב את מכשיר ה- DVR

כיום רבים בוחרים להתקין מכשיר מסוג DVR (Digital Video Recorder) בעקבות שלל יתרונות הרבים. מכשיר זה מכיל הקלטה מקומית אשר מתחברת לתוך מצלמות האבטחה. ה- DVR כולל בתוכו דיסק קשיח פנימי, אליו מתועדים הצילומים מתוך המצלמות. ניתן לבחור כמה זמן תימשך ההקלטה, בין אם מדובר בחודש – חודשיים או הרבה יותר מכך, לפי הצורך.

בזכות מכשיר ה-DVR ניתן לצפות בהקלטות של המצלמה היישר דרך מסך המחשב או הטלוויזיה. בנוסף, ניתנת האפשרות של צפייה מרחוק דרך רשתות פנימיות או דרך האינטנרט בעזרת מחשבים נייחים או ניידים, מחשבי כף יד ואף מכשירי הסלולר השונים.

השימוש ב-DVR מתאים במיוחד לבעלי עסקים אשר רוצים להגן על עסקיהם הפרטיים מפני איומי הגניבות והפריצות למיניהם, או לצרכי תיעוד שונים. המכשיר מתאים גם לבעלי דירות ובתים פרטיים, תיעוד מספרי רכבים, צורכי פיקוח ושליטה, צורך קבלת תמונות מצב מרחוק בעת אזעקה, ריגול דיסקרטי ועוד.

סוגי מכשירי הDVR הינם שונים ומגוונים. למכשיר זה ישנה יכולת להכיל מספר כניסות המתחברות למצלמות האבטחה בהתאם לצורך ולדרישת הלקוח עצמו. מספרי הכניסות הינן: 4,8,16 או 32. גם איכויות ההקלטה של המכשיר הן שונות ומתחלקות לרמות. ביניהן: CIF, FULL D1, 960H, HALF D1. ישנן גם בעלות טכנולוגיות יותר מתקדמות המאפשרות איכות HD או HD FULL ברזולוציית 1080P.

מכשיר ההקלטה DVR מכיל בתוכו אפשרויות זיכרון רבים. ככל שגודלי הזיכרון גדולים יותר, כך זמן ההקלטה כמובן יוארך. הכול תלוי בצורך. אם מדובר בהקלטות משמעותיות לאורך זמן, ישנה אפשרות להגדלת נפח הזיכרון עד ל- 500G, 1T, T2 ועוד. יש לציין כי דקה אחת של וידאו באיכות גבוהה תתפוס לפחות כ-20 ,30 מגה. לכן רצוי לחשב מראש מהו הכונן הקשיח הרלוונטי לזמן ההקלטה הדרוש. הדיסק און קי ירגיש כנראה מקופח במקרים כאלה. אך אל תתנו לעניין הזיכרון להפחיד אתכם, משום שפורמט דחיסת וידאו כמו H.246 או MJPEG, MPEG4 תאפשר לחסוך במקום אחסון על ידי דחיסת קבצי הוידאו לפורמט הייעודי.

בנוסף לכל אלו, ישנה אפשרות לכוון את ההקלטה במכשיר ה-DVR למשל הזמן הרצוי. ניתן להגדיר את זמני ההקלטה שלו על פי הקריטריונים הבאים: הקלטה ללא הפסקה, הקלטה רק בזמן תנועה, הקלטה בשעות מסוימות או הקלטה משולבת. ניתן לצפות בהקלטות אלו בשליטה מלאה מרחוק, בזמן אמת או כשנוח ומתאפשר. האפשרויות לצפייה בהקלטות ניתנות בדרכים הבאות: בעזרת אפליקצייה, דפדן אינטנרט או בעזרת תוכנות ניהול וידאו (vms).

למרות כל יתרונותיו של מכשיר ה- DVR, רצוי לבדוק עליו לפני רכישתו. כדאי לרכוש אותו אצל יצרנים מוכרים ומקצועים בתחום זה. רק הם ידעו להמליץ על מכשיר איכותי באמת, כזה שכולל בתוכו מערכת הקלטה יציבה, חזקה ואמינה. ובקיצור, מכשיר שידע לבצע את העבודה בצורה חלקה וללא בעיות.

3.5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ