להשביח את הנכס עם מערכת אבטחה ביתית

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

להשביח נכס עם מערכת אבטחה ביתית

מערכת אבטחה ביתית יכולה להשביח את הנכס שלך

אם אתם שוקלים להשקיע באבטחת הבית, סביר להניח שאתם כבר יודעים הרבה על היתרונות הפוטנציאליים של בטיחות. אך האם ידעתם שאמצעי אבטחה רבים יכולים גם להשביח את ערך הנכס? עכשיו יותר מתמיד, זה מאוד פשוט ולא יקר להגדיל הן את הבטיחות והן את ערך הבית שלכם. להלן שלוש עצות לשיפור בטיחות שיכולים גם להשביח את הערך הכולל של הנכס.

שדרוג אמצעי אבטחה מסורתיים

אל תמעיטו בערכם של אמצעי אבטחה מסורתיים – השדרוגים לא צריכים להיות בטכנולוגיה מתקדמת כדי לספק אבטחה גדולה יותר. ובדיוק כמו עם מערכות אבטחה ובית חכם, ישנן כמה אפשרויות אבטחה פשוטות שבהן ניתן להשקיע, אשר ישתלמו במובנים של ערך הבית.

אפשרויות אבטחה מסורתיות בעלות ערך:

משמר שכונתי (אזרחי)

תכניות של משמר שכונתי יכולות לעזור להפחית פשיעה, שהיא בעלת קורלציה חזקה לערכי עוני גבוהים. וכפי שמציינים מנהלי משמר השכונה, התכנית לא הייתה מוצלחת כפי שהיא אם היא לא הייתה מעלה את ערך השכונה.

מיגון עסקים ובתים פרטיים

החלפת חלונות

חלונות ישנים לא רק מוציאים אנרגיה – הם יכולים גם להוות נקודות תורפה כאשר מדובר באקלים ופורצים. החלפה של חלונות ישנים בחלונות חדשים ומנעולים מחוזקים מהווה פרויקט פשוט עם רווחים פוטנציאליים גדולים.

כתבה מומלצת: טיפים לאבטחת חלונות הבית ומניעת פריצות

שדרוגי דלתות פלדה

החלפה או חיזוק של דלתות הכניסה יכולים לעזור להגדיל את האבטחה הכוללת של הבית. ובנוסף לבטיחות הנוספת, דלתות כניסה מפלדה לעתים קרובות מניבות החזר על השקעה שעולה על 100 אחוזים.

הקמת רשת של בית חכם

מערכת בית חכם זוכה לשבחים במובן של חיסכון באנרגיה. ובעוד שחסכונות החשמל האלה משתלמים, זהו לא היתרון היחיד של טכנולוגיית הבית החכם – מכשירי בית חכם מסוימים יכולים לספק יתרונות אבטחה ולהשביח את הנכס. למעשה, 72 אחוזים מהמשיבים לסקר של CNET אשר נערך לאחרונה, טענו שמכשירי בית חכם העניקו להם שלוות נפש במובנים של אבטחת הבית, ו- 81 אחוזים מבעלי הבתים אשר כבר מחזיקים בבעלותם מכשירי בית חכם אומרים שהם בשמחה ירכשו בית שכבר מכיל מכשירים מחוברים.

מכשירי בית חכם בעלי ערך:

מנעולים חכמים

בהיותם פופולריים במיוחד בקרב בעלי בתים צעירים, המנעולים החכמים מבטלים את הצורך במפתח רזרבי ומבטיחים את אבטחת ביתכם בכך שנותנים לכם לשלוט מרחוק במצב המנעולים ולהתאימו. מנעולים מסוימים אפילו מתריעים בפניכם כשהדלתות פתוחות.

חיישנים לחלונות

בהיותם הפסגה של מערכת הבית החכם לאבטחה בסגנון DIY, חיישנים לחלונות יכולים להתריע בפני בעלי הבתים כשהחלונות פתוחים. ההבטחה שכל נקודות הכניסה אל תוך הבית מאובטחות יותר יכולה להגדיל את ערך השוק ולעודד את אינטרס הקונים.

פנסים עם גלאי תנועה

התקנה של פנסים עם גלאי תנועה יכולה להגדיל את האבטחה בכך שתאיר אור על איומים פוטנציאליים. האורות האלה יכולים גם להגדיל את הבטיחות של בעלי הבתים אשר יוצאים או מגיעים בשעות עם ראות נמוכה, וכל זה תוך שיפור הנראות החיצונית של הנכס.

פתרונות אבטחה מומלצים לבית

השקיעו במערכת אבטחה ביתית

מערכות אבטחה הן בין תוספות האבטחה הפופולריות ביותר, ויש לכך סיבה טובה. לא רק שבתים עם מערכות אזעקה פחות צפויים להיפרץ, אך סביב 50% מהקונים מדווחים על כך שהם רוצים מערכת אזעקה אלחוטית בבית הבא – זה מושך את תשומת הלב של נתח שוק בלתי מבוטל.

כתבה מומלצת: רשימת בדיקה לרכישת מערכת אבטחה

מרכיבי אבטחה ביתית בעלי ערך:

מערכות אזעקה

ארגון האבטחה החשמלית (esaweb.org) דיווח כי ההפסד הממוצע מפריצות בבתים עם מערכות אזעקה נמוך ביותר מ- 2,000$ מההפסד הממוצע בבתים ללא אזעקות. אמנם אין דרך למנוע פריצה באופן מוחלט, ההשפעה הקטנה יותר של הפסדים פוטנציאליים כתוצאה משוד יכולה להעלות את הערך באופן משמעותי.

כתבה מומלצת: מניעות פריצות – טיפים חשובים

מצלמות אבטחה

היתרונות של מצלמות אבטחה הם כפולים: אתם יכולים לעקוב אחר בטיחות ילדכם כשהם נמצאים לבד בבית, ואתם יכולים לנטר את בטיחות הנכס שלכם כשאף אחד לא נוכח. יתרה מזאת, כשמשתמשים בהן נכון ומציבים אותן במקומות מצוינים, המצלמות יכולות להרתיע פורצים פוטנציאליים שלא רוצים להיתפס על-ידי המצלמה. כל היתרונות האלה ימשכו קונים – במיוחד כאלה עם משפחות צעירות.

כתבה מומלצת: מצלמות אבטחה דמה – האם הן מומלצות?

גלאי חירום

הידיעה שבית מצויד בגלאי עשן, פחמן חד-חמצני ודליפה מעניקה שלוות נפש לקונים פוטנציאליים. סוגי מכשירי האבטחה האלה גם משתלמים באופן מידי – ידוע שחברות ביטוח מציעות הנחות שנעות סביב 10 אחוזים על ביטוחי דירה עבור לקוחות שהתקינו חיישני מים או גז ומשתמשים בהם.

רוב תוספי האבטחה יכולים להשביח את ערך הבית. אך בעלת חשיבות זהה, ואולי אפילו יותר גדולה היא שלוות הנפש הרבה שאותה יכולים להעניק תוספי האבטחה לאלה שמעוניינים להגן על אהוביהם. שפרו בחכמה את מערכות האבטחה שלכם היום בכך שתלמדו יותר על מערכות אבטחה מומלצות.

להצעות מחיר ויעוץ מקצועי, פנו אל המקצוענים, אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ