פריצות – מכת מדינה המשפיעה על חיינו

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

התקנת מצלמות אבטחה במפעל

פריצות – מכת מדינה המשפיעה על חיינו

מה הם המרכיבים המבטיחים איכות חיים טובה? ברור כי אנו חייבים להכליל בתשובה לשאלה זו את נושא הקריירה שלנו, את נושא החינוך לילדים שלנו ואת נושא המגורים שלנו. אך לצד כל נושאים הללו אשר אין ספק כי הם חשובים ביותר, עלינו להזכיר כי אחד המרכיבים החשובים ביותר לאיכות חיינו הוא דווקא תחום הביטחון האישי.

ביטחון אישי הוא דבר בעל משמעות אדירה וכל מי שחווה פגיעה בביטחון האישי יודע עד כמה מדובר בבעיה חמורה היכולה להעיב על ההרגשה שלנו ועל איכות החיים שלנו. על רקע זה יש לומר כי בשנים האחרונות אזורים רבים בארץ חווים מכת פריצות לבתיהם – דבר אשר פוגם באיכות חיינו. מכת פריצות היא פגע רע ואנו כחברה חייבים למצוא את דרך הטיפול האפקטיבית ביותר אשר תחזיר לנו את הביטחון, תוך מזעור פגיעה בזכותנו לפרטיות ומיקסום זכותנו לחירות.

האם לא הגיע הזמן שהמדינה תעשה משהו בתחום הביטחון האישי?

נראה כי הזירה של הביטחון האישי מופקרת על ידי המדינה והמשטרה. אם נסתכל לדוגמא על ישובים חקלאיים בשרון או בצפון נגלה כי מכת הפריצות אליהן עברה כל גבול וישנם בתים אשר פרצו אליהם שלוש, ארבע ואפילו חמש פעמים. אין ספק כי המדינה צריכה לצאת בתכנית מעשית כיצד לטפל בפריצות וכיצד להחזיר לתושבים את הביטחון האישי שלהם. אחת ההצעות המונחות על השולחן היא הגברת ההרתעה על ידי הקלה בתנאים לרשיונות נשיאת נשק, מתוך הנחת היסוד שהגנה אישית היא זכות בסיסית.

לא יכול להיות שביטחון התושבים הוא הפקר ואין מי שדואג לשמור על האזרחים. הפריצות לא רק שגורמות לנזק עצום ברכוש, אלא מורידות את הביטחון העצמי ופוגמות באושר של האזרחים – משהו אשר מדינה מערבית מתוקנת אינה יכולה לקבל. יש לשנות את המציאות העגומה הזו.

כיצד לאבטח את הבית שלנו?

אך נראה כי כרגע המדינה אינה מתערבת בנושא ועלינו האזרחים מוטלת החובה לדאוג לבתים, לרכוש ולביטחון האישי שלנו, כדי להבטיח כי נחיה בשלווה ובשקט נפשי. כחלק מכך אנחנו צריכים למגן את הבית שלנו באמצעות אזעקות, סורגים ועוד שלל אמצעים וזאת בכדי להבטיח כי נהיה מוגנים ונוכל לישון בשקט בלילה. לא רק זאת, אלא שמומלץ לקחת כלב אשר יתריע במקרה של ניסיון פריצה ויבהיל את הפורצים. כל עוד המדינה לא עושה די, אנו האזרחים צריכים לדאוג למגן את ביתנו ולהבטיח כי במסגרת החוק, איש לא יצליח לפגוע בביטחון האישי שלנו וברכושינו.

דירות למכירה בטירת הכרמל – וודאו כי הן מוגנות והעלו את ערכן

אם ניקח לדוגמא דירות למכירה בטירת הכרמל, נגלה כי המיגון שלהן יכול להניב לנו תשואה גבוהה ולעלות את ערך הדירה. מכיוון שאנשים היום מודעים לכך כי ישנה מכת פריצות במדינה, הרי שהם יעדיפו לקנות בית שכבר ממוגן. על כן, דירות למכירה בטירת הכרמל אשר ימוגנו באמצעים איכותיים, יהיו הרבה יותר מבוקשות וניתן יהיה לבקש בעדן מחיר הרבה יותר גבוה. לכן, מומלץ לבעלי דירות המעוניינים למכור אותן, לשקול התקנת מערכות מיגון במיטב האמצעים שיש לשוק להציע.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ