התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה לבית

התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף

בית משותף הוא מרחב בו משפחות רבות בנו את קינן ומעוניינות בתחושה של בטחון באופן שוטף. הן בשעות היום כאשר ההורים נמצאים בעבודה והילדים חוזרים ממסגרות הלימוד והן בשעות הערב והלילה כאשר המשפחה נמה את שנתה. במציאות הישראלית המורכבת קיימים, לצערנו, סיכונים לא מעטים החל מפריצות סטנדרטיות ומעשי ונדליזם ועד למתקפות טרור יחידים העשויות להגיע לכל מקום.

אחת הדרכים הטובות להגן על האהובים לנו מכל היא באמצעות התקנת מצלמות אבטחה. נוכחות מצלמה המסוגלת לתעד את המתרחש במקום לאורך 24 שעות משמשת כאמצעי הרתעה מרכזי המונע חדירה של רכבים או אנשים לא רצויים לתחומי הבניין, הגינה המשותפת או החנייה.

המלצות להתקנת מצלמות האבטחה: היכן כדאי למקם את המצלמות?

לפני שמחליטים על התקנת מצלמות אבטחה בבתים כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית ולנסות למפות את האזורים בבניין בהם קיים סיכון. לא כל פינה זקוקה למצלמה במשך כל היום. בחניון של הבניין מומלץ להציב לפחות מצלמה אחת המסוגלת לסייע בניטור הנכנסים למתחם. אם מדובר בחניון תת קרקעי רחב ידיים כדאי למקם מצלמת אבטחה בכל אחד מהחללים הפנימיים של החניון על מנת להגיע לכיסוי מקסימלי.

מצלמות נוספות כדאי להציב גם בכל אחת מהכניסות לבניין כולל כניסות החירום. חדרים נוספים כמו חדר הדואר, חדרי משחקים ואם יש חדר כביסה או ירידה למקלט כדאי לאבטח באמצעות מצלמה וכן את שטח ההמתנה למעלית. יש המעדיפים למקם מצלמה גם בחדרי המדרגות אך אז יש לציין במפורש בפני הדיירים והמבקרים כי ממוקמת מצלמה בחלק זה של הבניין (בו רבים מרגישים פרטיות). מדוע, בעצם, עליכם ליידע את הדיירים והמבקרים בבניין כי הם מצולמים?

האספקט המשפטי של התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף

התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף כוללת גם אספקט משפטי שיש לתת עליו את הדעת. באם אחד הדיירים החליט להתקין על דעת עצמו מצלמה בבית משותף לשימוש אישי ללא אישור של רב הדיירים בבניין יתכן וידרש להסיר את המצלמה. עם זאת, כאשר לפחות 51% מדיירי הבניין מעוניינים בהתקנה של מצלמה בודדות או מערכת מצלמות על מנת להגן על השוהים במבנה ניתן לבצע את ההתקנה.

מצלמות האבטחה מותקנות באזורים שבהם נדרשת אבטחה כמו לובי הכניסה, חדר בו מתקבלים תשלומי השכירות (אם יש גורם המנהל את הבית המשותף), החניונים, המעלית ואזורים פומביים נוספים כמו למשל הגינה הצמודה לבית.

האם ניתן להתקין מצלמות נסתרות?

לאורך השנים האחרונות אנו רואים חקיקה מחמירה יותר הנוגעת לפרטיות לכן כאשר מתקינים מצלמה בבית משותף יש להוסיף שילוט הכולל גם תמונה או איור של מצלמה בו מצוין כי המקום מאובטח באמצעות מצלמות. התכנים המופיעים בצילומי האבטחה לא יהיו נגישים לכל אדם והמידע אמור להישמר בצורה מאובטחת – על מנת שהניסיון ליצור מרחב מוגן ופתוח לא יגרום לזליגה של מידע אישי העלול לגרום לפעולה ההפוכה.

עם זאת, כפי שציינו, כאשר משתמשים במצלמות אבטחה בבתים משותפים בצורה הנכונה – הן נוחות המצלמה תשמש כגורם הרתעה בפני גורמים המעוניינים להיכנס לבניין המשותף ואינם מורשים לשהות בו, אם על מנת לפרוץ, לבצע חבלה כלשהי לרכוש או לפגוע חלילה ביושבי הבניין.

איך שומרים על חייהן של מצלמות האבטחה?

מצלמות הנמצאות בשטחי חוץ עשויות להינזק בשל מגוון רחב של גורמים. הראשון הוא נזקי מזג אוויר, חשיפה גבוהה ללחות ולגשמים (לעתים ברד) עשויה לפגוע במצלמה – לכן חשוב לוודא כי היא מוגנת באמצעות תיבת הגנה מיוחדת עשויה מחומר שאינו מחליד. אריכות החיים של המצלמה תחסוך התקנה עתידית או תחזוקה שוטפת.

מצלמה IP או מצלמה במעגל סגור?

היום, עם ההתפתחות הטכנולוגית קיימות מגוון מצלמות IP המשתמשות ברשת פנימית או ברשת האינטרנט הפתוחה על מנת לתעד את התכנים המצולמים. מצלמות אלה מתאפיינות במחיר נמוך יחסית ומאפשרות להרחיב את רשת האבטחה במידת הצורך למצלמות נוספות תוך הוספת הגדרות פשוטות בלבד. כפי שציינו, חשוב לשמור על הידע הנשמר במצלמה בצורה מאובטחת.

לקבלת ייעוץ מקצועי ותכנון התקנת מצלמות אבטחה בבניינים משותפים או בבית פרטי אל תהססו להתקשר אלינו. אנו מתמחים בתכנון והתקנה של מגוון מערכות אבטחה במתח נמוך ובכללן מצלמות אבטחה לבתים פרטיים, משרדים ומבני מגורים ברחבי הארץ.

3.6/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ