אשה מתקינה מצלמת אבטחה ביתית ומגלה מחזה מדהים

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה ביתית מתעדת ניסיון פריצה

צפו: אשה מוצאת שריטות ליד דלת הכניסה לביתה ומתקינה מצלמת אבטחה. מה שהיא גילתה הדהים אותה

מערכת אבטחה במעגל סגור, או CCTV (באנגלית: Closed-circuit television), חושף פורץ בזמן המעשה.

מערכת העיתון Wales Online הבריטית דיווחה על אשה בשם ליסה מקנזי, בת ה- 30 ואם לשניים, שהתקינה מצלמת אבטחה בביתה בעקבות מה שעשה רושם של ניסיון פריצה לביתה.

תיעוד המקרה

כשחזרה לביתה מיום עבודה שגרתי כשבוע לאחר התקנת המצלמה, היא הבחינה שהשער האחורי שמעניק גישה לביתה פתוח לרווחה. העיתון שדיווח על המקרה מציין שהיא חשבה שאחד מילדיה השאיר את השער פתוח בלי כוונה, אולם בחרה לבדוק את התיעוד במצלמת האבטחה שהתקינה. למרבה הפתעתה, המצלמה חשפה גבר לבוש בג'קט בהיר מנסה לפרוץ לביתה.

"רעדתי ללא שליטה בזמן ואחרי הצפייה בוידאו. חשבתי שאני פרנואידית, אולם הלוואי והיה מדובר בפרנויה בלבד.. רק המחשבה על העובדה שמישהו היה שם ומה יכול להיה לקרות אם הוא היה נכנס, אם לא הייתי נועלת את הדלת."

"מה שמרתיח אותי היא העובדה שאני עובדת קשה מאוד עבור המינימום שיש לי והמחשבה שמישהו רוצה לקחת את זה ממני", הוסיפה ליסה. "אני לא אופטימית שיתפסו אותו, אבל אני רוצה להעלות את המודעות של אנשים שידעו שיש בחוץ אנשים כאלה."

בעוד חשוד במקרה טרם נעצר, המשטרה הגבירה את נוכחותה באזור המקרה ושחררה הודעה רשמית. "אנו מבינים שהצילום מעורר דאגה אולם ברצוננו להרגיע את הציבור, רמת הפריצות בשכונה היא נמוכה וככל הנראה מדובר באירוע נקודתי בודד.", דברי פקח ריצ'ארד וובר.

"כולנו יודעים שפורצים יבדקו נכסים רבים בשאיפה למצוא גישה קלה ונוחה הודות לחלוןנות ודלתות לא מאובטחים, ולמרבה הצער הם מוצאים לא מעט כאלה. על בעלי הנכס האחריות לאבטח את נכסיו."

"במקרה הנ"ל, הנכס היה מאובטח, ויחד עם מצלמת האבטחה במעגל סגור שהותקנה מבעוד מועד, יתכן שהפורץ נרתע ויתכן שהצילום יעזור לנו בהמשך החקירה ולכידתו."

אל תמתינו למקרה דומה. העזרו בשירותיו של מתקין מצלמות אבטחה מקצועי שיעזור לכם לאבטח את הבית או העסק, להרתעת מסתננים לא רצויים ועזרה לכוחות האכיפה בלכידת פושעים מסוכנים.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ