מצלמות אבטחה ממונעות PTZ IP

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה ממונעות

מגמות מצלמות אבטחה ממונעות לשנת 2016

תעשיית האבטחה משתנה בקצב מתמיד, עם יזמים חדשים ששואפים להמציא את הדבר הבא בבקרות גישה, ניהול וידאו, תחנות וידאו מרכזיות ומוצרי אבטחה רבים נוספים שפשוט נחוצים בימינו. אולם אין נישה חדשנית שעוברת יותר שינויים מאשר עולם מצלמות האבטחה. החל ממצלמות רב כיווניות מתקדמות ועד מערכות מתוחכמות וטכנולוגיות חדשניות אחרות, תעשיית אבטחת הוידאו של ימינו צפויה לקחת מצלמות IP לשלב הבא.

מצלמות אבטחה ממונעות

מצלמות אבטחה ממונעות 360 מעלות בטכנולוגיה מתקדמת

טכנולוגיית מצלמות האבטחה הממונעות (או מצלמות PTZ – 'Pan-Tilt-Zoom') שמעניקות תנועה של 360 מעלות, מספקות כיסוי רב יותר של אזורים נרחבים יותר מהשדה הצר של מצלמות אבטחה רגילות. מצלמות רב עדשותיות 360 מעלות מכילות עדשות רבות ביחידה אחת שתופרות את התמונה לתמונה בודדת, ליצירת תמונה כוללת ומלאה. מצלמות "עין דג" ('FishEye') מציעות תמונת 360 רחבה שניתנת לכיוונון במצב חי או בדיעבד על מנת להנות מפרטים נוספים מכל חלק בתמונה.

בעזרת טכנולוגיות רזולוציה גבוהה יותר ותכונות כיוונון ותפירה יעילות יותר, מצלמות אבטחה ממונעות ורב כיווניות אלה יחליפו את מצלמות ה- PTZ הסטנדרטיות שלמדנו להכיר. טכנולוגיית מצלמות ב- 360 מעלות מאפשרת גם מודעות מלאה בעזרת מצלמה אחת בודדת, משמע משתמשים יוכלו להנות מעלויות התקנת מצלמות אבטחה ותחזוקה נמוכות יותר – גם הודות למיעוט המצלמות הנחוצות וגם הודות לפריסת התשתיות המצומצמת.

מצלמות אבטחה כמערכת

בעוד מצלמות הופכות מתקדמות יותר ויותר באופן בו הן מסוגלות לתעד, הן גם מתקדמות בתכונותיהן באופן כללי, כשחברות רבות מוסיפות יכולות הפעלת מערכת ניהול וידאו (VMS) ישירות לתוך המצלמה. כמות כוח עיבוד התמונה ההולכת וגדלה במצלמות אבטחה של היום היא תוצאה ישירה של היכולות החדשות הללו, והודות והמצלמה עצמה לא דורשת כוח מחשוב רב, ניצול הכוח הנותר יכול להביא לרמות חדשות של תכונות אינטלגנטיות ותכנותים. האפשרות לפתרון שירות מלא במערכת האבטחה החדשנית שמפחיתה את הצורך בשירותים ותוכנות נוספים, יכולה לחסוך כסף רב למי שמבקש להתקין מצלמות אבטחה בעסק.

אנליטיקות וידאו והחזר טוב יותר על ההשקעה (ROI)

לא רק שלמצלמות אבטחה ממונעות ואחרות יש תכונות VMS, חלק מהן מאפשרות הרצת מספר רב של יישומים שיופעלו ישירות בתוך המצלמה, כך שניתן לחלץ תיעוד אירועים ותרחישים בצורה אפקטיבית ומנותחת. לדוגמה, מצלמות מסוימות כוללות ניתוח התנהגות וחיזוי, מערכות למידה חכמה ואינטלגנציית ריבוי מצלמות.

העזרת התכונות הללו, המצלמות עצמן הופכות לכלי ניהולי שעוזר לייעל פתרונות עבור עסקים. למשל, תוכנות ניתוח יכולות לעזור לעקוב אחרי רמות איוש עמדות בחנויות קמעונאיות, לנתח דפוסי זרימת תנועה ממול שלטי חוצות (או שלטי חנויות ועסקים), וכמה זמן אנשים מתעכבים במיקום נתון. התכונה יכולה לסייע לבעלי עסקים למדוד את אפקטיביות מסעות השיווק והפרסום שלהם, ואולי לחסוך עבורם לא מעט כסף.

עלייה בחיזוק תשתיות רשת

ההתקדמות הטכנולוגית בעולם מצלמות האבטחה הממונעות ובכלל, נדרש יותר אחסון להבטיח שהמידע המתועד יכול להיקלט ולהתאחסן בצורה מהירה ובטוחה. עם יכולות אחסון ורשת מוגברות, המשתמש הסופי יכול למקסם את יכולות התיעוד והאחסון של נתוני הוידאו, בעת שהוא עונה על השאלה היכן לאחסן הכל.

בנוסף, שירותי ענן צמחו כדרך לענות על חששות אחסון, על ידי לקיחת מה שהיה שווה אולי רק חודש של נתונים לאחסון והגדלת הנפח לשנים של וידאו שניתן לאחסן בענן, אותם אפשר לנתח בחקירות, ניתוחי מידע או בחינת נהלי מדיניות במקום העבודה בדיעבד.

התמקדות על אבטחת מחשבים

בשנה שעברה (2014), העולם צפה חסר אונים בהאקרים שפרסמו הזנות וידאו חיות מתיעוד מצלמות אבטחה למטפלות ('Nanny cam') ומצלמות web כשאלה ישבו לא מוגנים. האירוע הביא את אבטחת נתוני הוידאו לתודעתם של אנשים ברחבי העולם. פריצות מידע הביאו ארגונים רבים להתמודדות עם סיוט יחסי ציבור הודות לגניבת מידע אישי ונתונים שהתאפשרו על בסיס כמעט שבועי.

כתוצאה, אבטחת עולם המחשבים קיבלה המון תשומת לב ויצרני מצלמות IP אלחוטיות כוללים בחומרה תוכנות חשובות שמיועדות להילחם בפריצות למערכות הרשתיות. במבט קדימה, יותר צריך להעשות כדי לשלב או לאמץ רמות גבוהות יותר של אבטחה רשתית, כגון הגנה מפני וירוסים, גילויי פריצה, מניעת תקיפות גישה ועוד, כמו גם הצפנה אפקטיבית של וידאו ותעבורת נתונים.

טכנולוגיות מצלמות אבטחה ממונעות ומסורתיות ישנות מול מתחדשות

בין אם מדובר במצלמות הדמיה תרמית או מצלמות 3D (תלת מימד), הטכנולוגיה מתקדמת בצורה מסחררת, ולוקחת נתוני וידאו לרמה הבאה. אנשים צופים בעולם בתלת מימד, אז זה רק הגיוני שמצלמות ממונעות עם יכולות תלת מימד יעשו את דרכן לשוק מערכות האבטחה תוך שהן יוצרות יתרון גדול עבור ארגונים רבים. בעזרת מצלמת תלת מימד, המשתמש זוכה לקריאה מדויקת יותר של תיעוד השטח. בנוסף, אימוץ טכנולוגית הדמיה תרמית משמע מצלמות לראיית לילה מתקדמות תוכלנה לזהות בין איום ממשי לבעל חיים משוטט.

עתיד טכנולוגיות המעקב צופן יצרנים רבים יותר, מספר אינטגרטורים רב יותר (מתקיני מצלמות אבטחה) וקהל משתמשים הולך וגדל, עם מספר תוכנות שמתאים לכל צורך או בקשה. טכנולוגיות חדשות, מצלמות רב-מימדיות ואבטחת רשתות הן ליבת החדשנות.

לכתבות נוספות בנושא מערכות אבטחה, הרגישו חופשי לגלוש באתרנו.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ מקצועי והצעות מחיר אודות מצלמות אבטחה ממונעות לבית או לעסק, אנא צרו קשר טלפונית או בדף צור קשר. בברכה, צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ