מצלמות אבטחה זעירות

התקנת מצלמות אבטחה היא דבר דיי נפוץ, שכמעט כל עסק או בית שרוצים לשמור על עצמם גם כשאין מישהו בבקרה על הנכס, מתקינים ישר. עם זאת, במקרים רבים התקנת מצלמת אבטחה של ממש היא אינה דבר שבעל הנכס רוצה בין אם בשל גורם ההפתעה שנפגע ובין אם מכל סיבה אחרת. לשם כך, ניתן להתקין גם מצלמות אבטחה זעירות, שעונות על הצורך באופן מושלם. רוצים לשמוע על כך עוד? המשיכו לקרוא וגלו הכל!

מהי מצלמת אבטחה זעירה?

תפקידה של מצלמת האבטחה היא להוות מעין עיניים עבור בעל הבית או בעל הנכס באופן כללי, דוקא בזמנים או במקומות שבהם הוא אינו יכול לעשות זאת בעצמו. עם זאת, פעמים רבות עולות סיבות שמונעות מאיתנו להתקין מצלמות אבטחה רגילות, והפתרון לכך הוא התקנת מצלמות אבטחה זעירות. מה זה אומר? ובכן כשמן, מצלמת אבטחה זעירה הינה צלמת אבטחה לכל דבר, רק שהגודל של המצלמה קטן באופן משמעותי, כזה שמאפשר להתקין אותה בלי שיבחינו בה כמעט כלל. מצלמות אבטחה זעירות

מתי נרצה להשתמש במצלמות אבטחה זעירות?

הצורך במצלמת אבטחה קטנה במיוחד, עולה באופן כללי כאמור כשלא ניתן או כשלא רוצים להתקין מצלמת אבטחה רגילה. מתי בדיוק זה קורה? ובכן הבאנו עבורכם את הדוגמאות הבאות:

  • גודל המצלמה – אחת הסיבות העיקריות לשימוש במצלמות אלו הוא כאשר המיקום הרצוי למצלמה לא יכול להכיל מצלמה רגילה, ולכן נדרש להתקין במקום זה מצלמה קטנה יותר בגודלה.
  • חשאיות – סיבה נוספת נובעת מעניין גורם ההפתעה. עקרון זה, דומה באופן בסיסי לצורך במצלמות נסתרות, רק שבמקרה זה לא בהכרח מדובר בהסתרת המצלמה, אלא בהגדלת החשאיות שלה.
  • אסתטיקה – גם בהיבט האסתטי, ישנם אנשים שיעדיפו להתקין מצלמת אבטחה זעירה על פני אחת גדולה.

כיצד ניתן להתקין מצלמות אבטחה קטנות?

אם כן, התקנת מצלמת אבטחה זעירה מתבצעת באופן כללי בדומה להתקנת מצלמת אבטחה רגילה, וכל זאת על ידי בעל מקצוע רלוונטי.

  • הכנת התשתיות – השלב הראשון בהתקנת המצלמות הוא הכנת התשתית הרלוונטית. בין אם תשתיות החשמל, תשתית אינטרנט, העברת תשתית בין יחידות הקצה לבקר הראשי ועוד.
  • התקנת המצלמה – כשמדובר במצלמות אבטחה קטנות, שלב ההתקנה עצמו לא אורך זמן רב, שכן אין צורך בקידוחים מורכבים במיוחד.
  • הגדרת הגדרות – השלב השלישי והאחרון הוא שלב ההגדרות השונות, כוונון המצלמה בזווית הרצויה, בדיקה שהיא אכן עובדת וכו'.

אלסק מצלמות אבטחה: העיניים שלכם בבית!

לסיכום, מי מכם שזקוק למצלמת אבטחה אסתטית וחשאית, בהחלט יכול למצוא את הפתרון אצלנו באלסק. מצלמות אבטחה זעירות מהוות אמצעי מושלם עבור אבטחת הבית, ובפרט במקומות בהן מצלמות אבטחה רגילות לא מספקות את המענה המושלם. את כל זאת כמובן, תוכלו לקבל אצלנו על ידי צוות מקצועי ואיכותי, שיעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר שיש. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר.

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ