מערכת מצלמות אבטחה HDCVI

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות HDCVI

מה זה HDCVI?

HDCVI (או High Definition Composite Video Interface) הינה טכנולוגיה חדשנית וייחודית לשיטת שידור אות וידאו על גבי כבלים אנלוגיים – קואקסיאליים (coaxial cable).

עד לאחרונה, רוב התעשייה צרכה מוצרים אנלוגיים, בעוד שמצלמות האבטחה השונות (cctv camera) נתנו תוצאות די טובות, אך סיפקו מקסימום איכות\רזולוציה של כחצי מגה-פיקסל בלבד (400X 900  לערך (מקסימום).

טכנולוגית HD-CVI  מצוידת במשדר ומקלט איכותי ביותר ומסוגלת להעביר רזולוציה של 2 מגה-פיקסל (1920X1080), על גבי כבל אנלוגי-קואקסיאלי סטנדרטי.

חשוב לציין שטכנולוגית HD-CVI מעבירה את אות הוידאו בפורמט לא דחוס! ומסוגלת להעביר אות וידאו למרחקים ארוכים ביותר! (עד כ- 500 מטרים!).

בנוסף לשידור אות וידאו HD, טכנולוגיה זו מסוגלת להעביר על גבי אותו כבל האנלוגי – אות שמע + פקודות שליטה למיניהן (ptz וכו') – כל זאת על גבי כבל אנלוגי אחד בלבד!

אם עד היום היינו צריכים להעביר כבל שלישי (רביעי כולל מתח) למטרת העברת פקודות למצלמות אבטחה ממונעות (RS485) הרי שהיום כל אלו "רוכבים" על כבל אחד בלבד!

והדובדבן האמיתי שבקצפת (אם לא הספיקו לכם הדובדבנים עד כה) , הוא המחיר!

מחירן של מצלמות אבטחה בטכנולוגית HD-CVI  זהה למחירן של מצלמות אבטחה אנלוגיות cctv.

מצלמות HD-CVI מספקות איכות תמונה מרשימה לחלוטין, מאפשרות שטף וידאו חלק ללא עכבות למיניהן. הן מבחינת מתקין מצלמות אבטחה והן מבחינת הלקוח הסופי, מצלמות אלו הינן מצלמות HD לכל נושא ועניין.

איכות הכבל האנלוגי (coaxial cable, rg-59)

כמובן שבכל הקשור לאיכויות וידאו\תמונה ברמה גבוהה, במיוחד כשעובדים עם ציוד ברמה שכזו, איכות הכבל משחקת תפקיד מרכזי ומשמעותי בתמונה (תרתי משמע).

על הכבל להיות גם עבה מספיק ובעל התנגדות תקינה, לדוגמא, לטובת הרצת כבל אנלוגי למרחק של כ- 500 מטר יש להשתמש עם כבל בהתנגדות של 75ohm ובקוטר אשר לא יפחת מ- 5mm.

כאשר נידרש להעביר כבל אנלוגי אשר יעביר גם שמע ופקודות נשתמש בעובי כבל של כ- 6mm (מילימטר).

הזנת מתח חשמלי למצלמות אבטחה HD-CVI

לא לשכוח שלמרות היתרון האדיר של טכנולוגיה זו, עדיין יש להריץ בנוסף לכבל האנלוגי, כבל (שני גיד) איכותי לטובת העברת מתח חשמלי למצלמת האבטחה.

כמו כן , יש לזכור, ש- אל מול המרחק הארוך, בו ניתן להריץ כבל תמונה אנלוגי בטכנולוגיה זו, עדיין אנו מוגבלים לפי חוק אוהם המפורסם, במרחק של כבלי חשמל\מתח נמוך – כלומר יש לחשב באופן מקצועי לכמה מרחק אנו מעוניינים להריץ כבל חשמל למצלמת האבטחה, ולחשב בהתאם את עוביו של הכבל ובמידת הצורך לשים ספקי כוח בנקודות מסוימות בשטח או לבחור בשיטות מקצועיות אחרות אשר קיימות כאשר מעוניינים להריץ כבלי חשמל למרחקים ארוכים.

ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.8/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ