מדוע מומלץ לפנות למומחים להתקנת מצלמות אבטחה בדירות יוקרה?

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

התקנת מערכת קולנוע ביתית

מדוע מומלץ לפנות למומחים להתקנת מצלמות אבטחה בדירות יוקרה?

מקובל מאוד להתקין מצלמות אבטחה בדירות יוקרה ובמתמחי יוקרה. אם נבחר באופן סתמי פרויקט יוקרה של קבלן מוביל, דוגמת גינדי השקעות, ניווכח בקלות כי רבות מדירות היוקרה מאובזרות במצלמות אבטחה וכי הפרויקט כולו מצויד באמצעי אבטחה נוספים כגון בקרת כניסה. אותן בקרות, ביחד עם מצלמות האבטחה והאינטרקום שומרים על בטיחות הדיירים ומעניקים לא סתם תחושת ביטחון כי אם הרגשת ביטחון מבוססת. במידה ואתם שוקלים להתקין בדירת היוקרה שלכם מצלמת אבטחה אחת לפחות, חשוב שתדעו גם אתם מדוע יש לפנות למומחים לעניין זה.

מומחים בפריסת מצלמות

כפי שיש קבלנים רבים ולא כולם שייכים לשורה הראשונה, יש גם מתקני מצלמות אבטחה ולא כולם שייכים לקבוצת הטובים ביותר. אם יש לכם דירת יוקרה באחד הפרויקטים של גינדי השקעות או בפרויקטים של קבלנים באותו סדר גודל, אין ספק שתרצו התקנת מצלמות ללא פשרות.

חשוב להבין כי מומחים למצלמות אבטחה אינם מתמחים אך ורק בהתקנה עצמה. מומחיות בהתקנה חיונית, כמובן, אבל יש דבר נוסף חיוני לא פחות. חיונית המקצועיות בתכנון מערך האבטחה ובמילים אחרות – פריסת המצלמות. מומחי התקנות צריכים לקבל את ההחלטה היכן בדיוק להתקין את המצלמות כך שהכיסוי יהיה מיטבי ומכסימלי. יש לקחת בחשבון היבטים כגון מספר המצלמות, גודל דירת היוקרה, אופי הכניסה, מבנה הבית. יש גם הבדל באופי הפריסה של מצלמות האבטחה בהתאם לסוג המצלמות, טווח הצילום, מיקום פנימי או חיצוני. חשובה גם השאלה האם המצלמה נייחת או שיש לה יכולת תנועה בשליטה מרחוק.

עבודה בתקציב נתון

לא מתכננים דירת יוקרה ללא בניית תקציב וזהו כלל שנכון גם בהתקנת מצלמות אבטחה. חברת הבניה הוותיקה המתמחה בדירות יוקרה ובמתמחי יוקרה של חברת גינדי השקעות, פועלת כמובן לפי כלל זה – קודם מתכננים ועורכים תקציב ורק אחר כך בונים. בדיוק כך פועלים גם המומחים להתקנת מצלמות אבטחה. בשלב הראשון מבררים עם הלקוח מהו התקציב הראוי בעיניו ורק לאחר שמתכננים את מבנה מערך המצלמות עוברים לשלב ההתקנה עצמה. התייחסות לתקציב בשלב התכנון והייעוץ ללקוח מאפשרים מענה מיטבי מבחינת אבטחה, תוך שמירה על מסגרת תקציבית ראויה.

כל סוגי המצלמות

מומחים יוכלו להתקין לפי הצורך מצלמות צינור או כיפה, מצלמות גלויות או כמובן – סמויות. ניתן להצפין מצלמות בתוך חפצים שונים או בתוך שקע בקיר או בתקרה. ניתן לתכנן ולהתקין מצלמות שיכנסו למצב הקלטה לפי הצורך או להגדיר הקלטה קבועה ויש גם אפשרות לעשות שימוש באפליקציות לסמרטפון, המאפשרות צפייה במצלמה, מכל מקום בו אתם נמצאים.

מומחים בהתקנת מצלמות אבטחה יוכלו להשלים את ההתקנה בצורה מושלמת, בלי לגרוע מהאיכות האסתטית של דירת היוקרה. הם יוכלו למקם את המצלמות במקום הנכון ולחברת אותן למערכת חוטית או אלחוטית, ולא משנה באילו מצלמות מדובר. ניתן להזמין מאנשי המקצוע המובילים את כל סוגי המצלמות – מצלמות אנלוגיות או מצלמות IP וכן דגמים אלחוטיים.

3.2/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ