חשיבות מגן ברקים במערכת האבטחה שלך בבית או בעסק

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מגן ברקים למערכת אבטחה

חשיבות מגן ברקים במערכת האבטחה שלך בבית או בעסק

ברקים יכולים להוות סכנה אמיתית למכשירי חשמל, ובדרך כלל זה באמת כך. מערכת מצלמות אבטחה גם נכללת ברשימת הציוד הפגיע. באמצעות התקנה ותחזוקה נכונה של מערכת האבטחה בבית או בעסק, אתה יכול להפחית באופן משמעותי את הסיכון לפגיעה על ידי ברקים. השיטות האלה אינן מהוות צעדים מחייבים, אלא הן מומלצות עבור אלה שמעוניינים להגן על הציוד שלהם מפני ברקים.

חשוב מאוד לשים לב למקום ולאופן ההתקנה של מערכת המצלמות שלך מחוץ לבית או לעסק. מומלץ להרכיב לוח עץ על המבנה שעליו תתקין את המצלמה, ולאחר מכן להציב עליו את המצלמה. הצעד הזה יעזור לבודד את המצלמה מקצרים חשמליים אפשריים. כמו כן, כדאי לאחסן כבלים של מצלמה חשופה בתוך צינור גמיש כדי שלא ייווצר מגע ישיר עם המבנה. לעתים קרובות, קצרים חשמליים יכולים ליצור מגע עם חוטי המצלמה ולהשתמש בהם בתור מוליך. לחץ על הקישור הבא לקרוא עוד על התקנת מצלמות אבטחה בבית.

את אותו הרעיון ניתן ליישם כשמחפשים מקום לאחסון ה- DVR. אם אתה משתמש במכשיר DVR עצמאי, לא צריך להיות קשה לאחסן את המכשיר בתוך מבנה לא מוליך או על גביו. מעמד או תיבה מעץ או פולימר מהווים אפשרות נפוצה. מי שמשתמש במדפי שרת או תיבות אחסון אחרות ממתכת, יצטרך לבודד אותם. ריפוד קצף או גומי מתחת למדפים אלה, בנוסף לצינור גמיש לכבלים מהווים התחלה טובה. בדיוק כמו עם המצלמות, הרעיון הוא להפריד בין ה- DVR שלך לבין יתר המבנה שדרכו עלול להתפשט קצר חשמלי.

פתרון מצוין

פתרון מצוין, אם כי יותר יקר, הוא להאריק כראוי את המבנה או הבית שבו תשתמש במערכת מצלמות האבטחה שלך. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש  בסדרה של מוטות הארקה, בולם ברקים או חוט נחושת. אף על פי שהפרויקט יכול להיות בסגנון "עשה זאת בעצמך", סביר להניח שחשמלאי או מתקין מצלמות אבטחה מקצועי יצליחו להבטיח שיעורי הצלחה ובטיחות גבוהים יותר. לחץ על הקישור הבא לקרוא עוד על התקנת מצלמות אבטחה לעסק.

לפי מומחי אלסק מערכות, "מערכות הארקה חשמליות מסיטות זרמים חשמליים בעלי פוטנציאל מסוכן בכך שיוצרות נתיב בין תיבת השירות של הבניין לבין הקרקע. ברק וחשמל סטטי הם המקורות הנפוצים ביותר של קצרים מסוכנים או מזיקים שיכולים להיבלם באמצעות מערכת הארקה. אלקטרודות הארקה מתחברות למערכת החשמל של הבניין באמצעות אלקטרודות מוליכות להארקה, הידועות גם כחוטי הארקה."

בדרך כלל מתקינים משתמשים במוט נחושת באורך של 2.5 מטרים בתור אלקטרודת הארקה. המוט הזה מוחדר אל תוך האדמה, כאשר רק חלק קטן ממנו נותר חשוף. כמו כן, חשוב לציין שיש להציב את מוט ההארקה במרחק של 6 מטרים לפחות מהמבנה המוארק. ברגע שהוא נמצא מתחת לאדמה, חוט ההארקה (שעובר מלוח החשמל הראשי של המבנה) מתחבר לאלקטרודת ההארקה. מתקינים ממליצים להשתמש בחיבור מכני, כגון מצמד, בכדי לחבר בין החוט למוט. הלחמה היא דרך נוספת לחיבור החוט, אך יש לה פוטנציאל להחליד ולהישבר עם הזמן.

באמצעות הגנה נכונה על המבנים מפני פגיעות ברק פוטנציאליות, אתה תנקוט יוזמה בהגנה על מערכת מצלמות האבטחה שלך. זה יבטיח שהמערכת שלך תהיה פעילה ותקינה אפילו בתנאי מזג אוויר קיצוניים ביותר.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ