מדריך NVR: שינוי איפוס כתובת IP במצלמות אבטחה

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

שינוי כתובת IP של מצלמות אבטחה

מדריך NVR: שינוי \ איפוס כתובת IP במצלמות אבטחה

מרבית מכשירי NVR חדשים משתמשים בטכנולוגיית מצלמות IP מסוג חבר והפעל כשהם מציעים פורטים PoE מובנים. הפורט מאפשר למשתמש לחבר מצלמת IP ל- NVR באמצעות שימוש בכבל רשת אחד בלבד.

עם זאת, חלק מדגמי ה- NVR שלנו מיוצרים ללא פורט PoE מובנה, או שהם מתאפיינים במספר קטן יותר של פורטים PoE מסך הערוצים הנתמכים. לדוגמה, יש לנו מכשירי NVR המיועדים ל- 16 מצלמות שמציעים שמונה פורטים PoE מובנים. כדי להשתמש בשמונה הערוצים הנותרים, עליך להשתמש בשמונה אפיקי הוידאו הנותרים על גבי הרשת. אותו הדבר נכון במכשירי XVR ו- DVR Tribrid אשר נעדרים פורטים PoE מובנים אך בכל זאת מתאפיינים ביכולת לצלם ולהציג תוכן ממצלמות IP. מדריך זה מפרט את הצעדים הנדרשים לשינוי כתובת ה- IP של מצלמות IP אשר נפרסות ברשת על ידי שימוש במתג PoE חיצוני ל- NVR.

צילום וידאו באמצעות מצלמת IP על גבי רשת (LAN) ניתן לעשות בעזרה החומרה הבאה:

  • מצלמת IP
  • מתג PoE
  • נתב
  • NVR

כשמצלמת ה- IP שלך מחוברת למתג PoE, ומתג ה- PoE הזה וה- NVR מחוברים לאותו הנתב, הם משתייכים לאותה רשת LAN. כדי שמכשיר ה- DVR/NVR שלך יתקשר עם מצלמות ה- IP אתה צריך לחבר את ה- DVR/NVR אל אותה הרשת שאליה מחוברות המצלמות. הם צריכים לחלוק את אותה כתובת ה- IP. בהסתמך על כתובת ה- IP של הנתב שלך, בדרך כלל הכתובת היא 192.168.1.X כאשר ה- X מסמל מספר ייחודי שמוקצה לכל מכשיר שמחובר לרשת. כדי להקצות לכל מצלמה כתובת IP ייחודית שמתאימה ל- LAN שלך, אתה יכול להשתמש בממשק משתמש גרפי (GUI) של ה- DVR/NVR שלך כדי להגדיר במהירות כתובת IP לכל מצלמה כפי שמוצג בסרטון ההדרכה בהמשך.

מאחר שכל מצלמות ה- IP החדשות אותן אנחנו מוכרים מגיעות עם כתובת IP קבועה שהיא 192.168.1.108, חשוב לציין שעליך להגדיר כל מצלמה בנפרד. חבר מצלמה חדשה אחת למתג PoE והגדר את כתובת ה- IP שלה לפני חיבור המצלמה השנייה.

בעזרת המקלטים שלנו, אתה יכול לקבל גישה לממשק המשתמש הגרפי של ה- DVR/NVR על ידי שימוש בצג ועכבר. פתח את עמוד ההרשמה של המכשיר כדי לראות את כל המכשירים המחוברים לרשת, כגון מצלמות IP, מכשירי NVR או DVR וכתובות ה- IP הייעודיות של כל מכשיר. באפשרותך להגדיר לכל מכשיר כתובת IP אחרת על ידי בחירת המכשיר ולחיצה על "Modify IP" (שנה IP).

לצפייה בסרטון הדרכה "שלב אחרי שלב" לשינוי כתובת IP של מצלמת אבטחה ברשת על ידי שימוש ב- DVR או NVR, לחץ על הקישור המופיע למטה.

3/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ