מצלמות אבטחה למטפלת

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה נסתרת למטפלת

מחפש מצלמה נסתרת למטפלת באופן מקצועי?

מצלמת אבטחה נסתרת למטפלת

האם הגעתם למסקנה, או אולי לחשד, במטפלת בהורים הקשישים? במטפלת של הילד? במטפלת בתינוק?

ההורים, הילדים, המשפחה – היקר מכל. ובכן, בטוח שאתם לא היחידים.

מצלמת אבטחה נסתרת למטפלת

לגיטימי שתחששו לשלום בני ביתכם

לחשוב, להבין ולהפנים, כמה אותם קשישים ותינוקות כל כך חסרי אונים מול אותם מטפלים. רובנו יודעים שקשישים רבים ממילא מתקשים לדבר ולבטא עצמם, מפחדים בחלק מהמקרים, ומפחדים גם לספר למשפחה אם אכן עוברים התעללות – מהחשש שמא המשפחה תחשוב שהם הוזים. שלא לדבר על תינוקות, שכלל לא יכולים לדבר ומה שגם, ממילא לעיתים בוכים באופן שרירותי – אז איך נדע בכל זאת? מה עושים?

בימינו, שהתקשורת בעידן הטכנולוגי חושפת אותנו בשפע מקרים מזעזעים של התעללויות קשות, בין אם בקשישים, בין אם בילדים ותינוקות, לא פלא שהפכנו לחשדנים וחסרי ביטחון בכל הקשור לביטחון משפחתנו.

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, בתחום מערכות אבטחה למיניהן, לרבות מצלמות אבטחה לבית, מערכות אזעקה לבית, מצלמות ip, מציגים באופן אבסולוטי עלייה חדה ביותר של כ- 35% ברכישת מוצרי מערכות אבטחה, בדגש על מוצרים שנכללים בקטגוריית מצלמה נסתרת, מצלמת מעקב, מצלמה סמויה, מצלמת מטפלת ("nanny cam") ועוד.

בתעשיית מערכות האבטחה, ישנו מגוון ענק של מצלמות אבטחה נסתרות לבתים ולעסקים, כגון: מצלמות נסתרות אלחוטיות, מצלמות קוויות, אנלוגיות, מצלמות אבטחה IP (רשת), מצלמות אבטחה נסתרות wi-fi.

מטבע הדברים, ובייחוד במעקב הסמוי (כלומר מצלמה נסתרת אשר ממוקמת בחפץ כזה או אחר בבית\עסק), הפתרון האידיאלי הוא להתקין מצלמה נסתרת אלחוטית.

מחיר המצלמה הוא גם ממזעריות המצלמה וגם מאיכותה. יש לוודא את איכות הרזולוציה, אך יחד עם זאת, נבקש שתהיה קומפקטית ומזערית ככל האפשר.

האם המטפל מודע לכך שמצלמים אותו?

במחקרים בהם שאלו מטפלים מה דעתם בכל הנוגע להקלטת וידאו שלהם תוך כדי יום עבודה בין עם תינוק ובין עם בקשיש, רובם המכריע השיב בחיוב וברצון. כמו כן, חלק בלתי מבוטל טענו שהדבר אפילו יגביר את האמון בצד השני (בצד המקליט\המפקח), בעקבות הגילוי הנאות ובנוסף בגלל שהם מצולמים ויודעים שגם הצד השני רוכש בטחון ושקט נפשי.

במצב נורמלי, בו החלטנו לשכור שירותיה של מטפלת בקשיש \ תינוק, נוכל באופן כנה ליידע את המטפלת, לקבל את אישורה ובכך שני הצדדים שקטים ובטוחים.

מצלמות אבטחה בגני ילדים ובמעונות

כיום, קיימים המון גנים ומעונות אשר התקינו מצלמות אבטחה. הם מספקים גישה מלאה להורי הילדים לצפות במצלמות בכל עת. ובכך מעלים את רמת הביטחון והשקט הנפשי של ההורים. גם נושא זה שנוי במחלוקת. שכן בבחינה הריאלית, ההורים לא ישבו בצמוד לכיסא ויצפו בכל זמן נתון במתרחש בגן. אלא שהדבר נותן בפועל תחושת רגיעה רק כי אפשר להתחבר אליו ברמת העקרון.

האם זה חוקי?

מבחינת החוק הכתוב , ישנו חוק האוסר על האזנות סתר. דבר אשר יוצר בעיה כאשר מתעורר חשד כבד,  מהסיבה שלא תמיד מצלמה יכולה להעיד ולהעביר את כל המתרחש וניתן להמחיש זאת בדוגמא פשוטה בה אנו רוצים לשמוע את טון הדיבור של המטפלת לקשיש או לתינוק וכדומה.

בכל נושא התקנת מצלמות אבטחה – הדבר הינו חוקי לחלוטין.

האם להתקין מצלמה חסויה או גלויה?

מצלמת אבטחה גלויה מעצם נוכחותה וביכולתה להשפיע על התנהגותם הטבעית של המצולמים. לכל אחת מהמגישות הנ"ל ישנן יתרונות וחסרונות. התשובה לשאלת איזו מצלמה עדיפה לצרכינו אינה חד משמעית, והיא תלויה בגורמים רבים.

הרתעה או משיכת תשומת לב?

התקנת מצלמת אבטחה גלויה עם שלט המודיע על הצילום למעשה מזמינה שני אפקטים. ראשית, אפקט ההרתעה. לדוגמה, סביר להניח שעובדים אשר מודעים לנוכחות מצלמה ויודעים שהם מצולמים, לא יגנבו סחורה. כמו כן, פורצים אשר יבחינו בנוכחות מצלמה, יחשבו פעמים אם לפרוץ למבנה מסוים או לא. מצלמות אבטחה לעסק או לבית ללא ספק מספקות מידת הרתעה מסוימת. אם כי ניתן לכסות פנים ולמנוע זיהוי בעזרת כובע מצחייה או קפוצ'ון.

שילוב גלוי ונסתר

בדומה לדברים רבים בחיים, התשובה היא דווקא איזון ושילוב. אם ניקח עסק עם מחסן גדול כדוגמא, סביר להניח שהעסק יהיה מרושת במצלמות אבטחה רבות. עם זאת, לא חשוב כמה מצלמות אבטחה נתקין במקום. לא יקח זמן רב עד שמבקרים קבועים בעסק ידעו מהם האזורים ה"מתים". באזורים האלה בדיוק מומלץ להתקין מצלמות מוסלקות. מצלמה סמויה תאפשר את כיסוי האזורים אותם מצלמת אבטחה גלויה אינה מכסה. על ידי כך, תתאפשר לנו שליטה רחבה באמצעות רשת מצלמות אבטחה שמפוזרות ברחבי העסק (או הבית).

היכן קונים?

ניתן לרכוש מצלמות אבטחה נסתרות גם מחו"ל וגם בארץ ממתקין מצלמות אבטחה מקצועי – באתרים כמו איביי (ebay), אמזון (amazon), עליאקספרס (aliexpress), עליבאבא (alibaba) ועוד.

  • קח בחשבון! אם הנך מעוניין במצלמה איכותית ברמה גבוהה. בהתקנה ע"י מתקין מצלמות מקצועי. והכי חשוב – באחריות, בתמיכה ובשירות לקוחות זמין, מומלץ שתרכשו את המצלמה מספק\מתקין איכותי ואמין.

*הכתבה אינה מהווה תחליף ליעוץ משפטי.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.7/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ