מצלמות אבטחה לתחנת דלק

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה לתחנת דלק © אלסק מערכות

מצלמות אבטחה לתחנות דלק

מצלמות אבטחה בתחנות דלק הן לא ממש קונספט חדש

אבל בהחלט מדובר בקונספט שדורש ריענון שוטף

במרבית תחנות הדלק ברחבי המדינה מותקנות מערכות מצלמות אבטחה כאלו ואחרות. תחנות רבות עדיין עושות שימוש במערכות אבטחה מיושנות המבוססות על קלטות, בעוד אחרות נעזרות במצלמות האבטחה לניטור בלבד כאשר המצלמות מחוברות למסך (מוניטור) בלבד, ללא כל מכשיר הקלטה.

אחת הנקודות שכדי לבעלי התחנות הללו לשקול היא שגם ללא מכשיר DVR מודרני, או כל מכשיר הקלטה אחר לצורך העניין, סביר להניח שהכבל המחבר בין מערכת המצלמות הוא כבל 'קואקס' (Coax) בו נעשה שימוש גם במערכות מודרניות יותר. הדבר מאפשר שדרוג קל יחסית של רוב מערכת האבטחה, ולפעמים של מצלמות האבטחה עצמן, למערכת DVR מבוססת PC ומצלמות אבטחה מתקדמות מבחינה טכנולוגית.

מצלמות אבטחה לתחנת דלק © אלסק מערכות

חיסכון של עד 30% בשדרוג מערכת האבטחה

אם בתחנת הדלק שלך מותקנות מצלמות האבטחה מזה זמן רב ולא ממש הבנת את המשמעות, ראוי להזכיר שתלוי בכמות המצלמות וגודל התחנה, עלות החיווט למצלמות הייתה בקלות להגיע לסכום של 30% (ואף יותר) מהעלות הכללית של המערכת. לכן, היכולת להשתמש בחיווט הקיים מהווה חיסכון עצום עבור אלה המבקשים להשתדרג.

מעקב שוטף

מערכת מצלמות אבטחה בתחנת דלק יכולה להוות דרך מצוינת לצמצם את תופעות גניבת הסחורות על ידי לקוחות או צוות העבודה, ובכוחה להרתיע מתדלקים שעלה בדעתם לתדלק מבלי לשלם.

מערכת משוכללת יכולה להוות גם כלי נהדר לניהול מידע משום שהיא מסייעת לבעלים לפקח מרחוק על כל המתרחש מרחוק דרך האינטרנט, בזמן אמת, ואף מאפשרת צפייה במקרים שהוקלטו בעבר.

אינטגרציה בין העולם הישן לחדש

פיתוחים חדשים בעולם מערכות האבטחה המקצועי כוללים את האפשרות לשלב מצלמות IP (מצלמות רשת) עם מערכת הקלטה מבוססת DVR. סביר להניח שנתקלת כבר במונחים הללו אם קראת מאמר או שניים בנושא בשנים האחרונות. ישנם בעלי תחנות דלק שברשותם מערכת מצלמות אבטחה מיושנת, ממהרים לשלול את אופציית השליטה מרחוק בטענה שהמערכת הישנה מספקת אותם. ובכן, תרשה לנו לתקן אותם הודות מהניסיון שלנו היינו עדים יד ראשונה לאינספור מקרים בהם מערכת מצלמות IP סייעה בשיפור המצב הבטחוני של תחנת הדלק הטיפוסית.

מצלמות אבטחה IP

למצלמות IP היכולת להקליט ברזולוציה גבוהה הרבה יותר ממצלמות האבטחה המסורתיות. תחנת דלק בה מותקנת מכשיר DVR איכותי, יכולה לנצל באפקטיביות רבה יותר את שיפור הצילום באזורי מפתח.

למשל, מצלמת IP ברזולוציה גבוהה שמכוונת לאזור תדלוק הרכבים, מאפשרת התמקדות (זום) בדיאבד בלוחית הרישוי של הרכב וללכוד אינפורמציה שאחרת לא הייתה נלכדת במערכת מצלמות מיושנת.

מצלמות איכותיות מאפשרות את הביצוע הנ"ל למעשה בכל אזור קריטי של התחנה, בו עוברים ושבים רכבים ואנשים.

מעוניין בהצעת מחיר להתקנה או שדרוג מערכת מצלמות האבטחה שלך? פנה אל המומחים, אלסק מערכות.

4.1/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ