מצלמות אבטחה לשערים

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה לשערים

מצלמות אבטחה לשערים

יש בארץ הרבה מאוד בתים פרטיים החשופים למקרי וונדליזם, פריצה, גניבת רכבים ועוד. רוב בעליהם מודעים לכך, ולכן הם דואגים להקים מסביב לבית רשת הגנה בפני זרים וליצור את הביטחון שהם רוצים לתת לבני המשפחה.

אחד מהאלמנטים הקבועים בכל בית פרטי הוא שער, אבל יש שאינם מסתפקים בשער כזה ואף חשמלי שהוא כמובן יותר בטוח משער רגיל, משום שאפשר לפקח ולשלוט באורחים שמבקשים להיכנס ואף לזהות אותם לפני שפותחים להם את הדלת ומתקינים גם מצלמות אבטחה לשערים. לעתים יש חשש לא דווקא של פריצה, יש שעלולים לפגוע בשער עצמו, לגנוב עציצים שנמצאים בחוץ, לעקור את תיבת השור ולכן מצלמות כאלה עשויות לתעד ולחשוף מי עומד מאחורי המעשים האלה.

התקנת מצלמות אבטחה בחוץ, בשער, בכניסה או בחניה, שהן דרכי הגישה לתוך החצר, עשויים להתריע פורצים וגנבים וגם משחיתים למיניהם. גונבי רכבים ועוד.

מה קורה מחוץ לבית שלי?

התקנה של מצלמות אבטחה מחוץ לבית כמו מצלמות אבטחה לשערים, מקנים ביטחון רב למתגוררים בבית.

כל בית פרטי מועד לפורענות מעצם היותו מבודד, שלא כמו דירה בבניין. לכן על כל בעל בית להצטייד במירב האמצעים אשר יבטיחו לו ולבני משפחתו ביטחון אישי, וגם בעצם הידיעה שיש לו מצלמות חיצוניות אשר יתעדו כל התרחשות שלילית, אם תתקיים כזו ליד ביתו. אלה יכולות לספק תמונה של מה קורה בחוץ, וכן לשמש כפיקוח ובקרה אחר עבודתו של הגנן, או כל אדם אחר המגיע לפרקים לבית.

התקנת מצלמות אבטחה בחוץ, מאפשרות גם פיקוח על התנהגות של זרים ההולכים בסמוך לבית. לעתים גם אנשים נורמטיביים עלולים לחמוד את כלב הבית או העציץ החדש, וכדאי מאוד שיהיה איזה שהוא תיעוד למה שקורה ליד השער.

התקנת מצלמה? רק ע"י בעל מקצוע!

התקנת מצלמות אבטחה לשערים זו פעולה שמחייבת מעורבות של בעל מקצוע מיומן.

מיקום המצלמות מאוד חשוב, כיוון שזה מה שיקבע איזה שטח הן צריכות לכסות, ומהי המטרה שבהצבתן.

מתקין מיומן יודע לבחון את השטח, לזהות מהן הנקודות החלשות מסביב לבית ולהתקין את המצלמות כך שיתעדו כל פעילות חריגה בערוצים החלשים.

זו יכולה להיות פרצה בגדר, שער נמוך שאפשר לקפוץ מעליו, חנייה קרובה לכביש ועוד.

בנוסף כך הוא יכול לקבוע לא רק את מיקום המצלמות אלא גם את הסוג הנדרש וכן יחליט אם יש צורך לתגבר את התאורה או שהוא הולך להתקין מצלמת אינפרא אדום שלא זקוקה לשום תאורה חיצונית ויכולה לצלם גם בחושך מוחלט.

הבנת האזור, השטח, הקרבה של הבית למקומות מפתים וההגנה לה הוא זקוק, הם אלה שיקבעו היכן להתקין את המצלמות וגם כמה מהן צריך.

דיגיטלית או אנאלוגית?

עולם מצלמות אבטחה לשערים עבר הרבה גלגולים, שינויים והמצאות מאז שהומצאה המצלמה הדיגיטלית, שמאפשרת להרחיב את יכולות הצפייה, הרזולוציה ועוד.

כאשר מדובר במצלמות אבטחה לבית, מדובר על חידושים והמצאות מרחיקי לכת, וגם מחירי המצלמות ירדו והיום כמעט בכל בית פרטי יש מערכת של מצלמות אבטחה.

קיימים שני סוגים של מצלמות: מצלמות דיגיטליות NVR אשר מאפשרות צפייה ומגה פיקסל משתנים החל מ- 1.3 ועד ל-5. למערכות אלה נדרשת תשתית של כבל רשת.

יש מערכת מצלמות לשערים אנאלוגית DVR עם 1.3 MP, וגם היא דורשת תשתית כבל אך מסוג שונה מאשר המערכת הנ"ל.

כאשר מתקינים מערכת מצלמות, יש לשקול את מיקומן ולספק אפשרות להוסיף בעתיד מצלמות נוספות אם יהיה צורך.

בשני מערכות המצלמות NVR ו-DVR אפשר להקליט קטעי וידיאו.

מצלמת צינור או כיפה?

יש שתי צורות בהן משווקות מצלמות אבטחה לשערים, מצלמה בצורה של צינור ומצלמת כיפה. מצלמת צינור היא זו שמתאימה לשערים ולשטח שמחוץ לבית. מצלמת כיפה מיועדת בדרך כלל לתוך הבית.

כדי להתקין מערכת של מצלמות אבטחה במעגל סגור, יש צרוך גם במכשיר הקלטה DVR, מערכת כבלים וספק כח, כאשר הכבלים הם אלה שמחברים בין כל המצלמות למכשיר ההקלטה.

זה לא כולל מסך, אלא רק חיבור לאינטרנט וכך תוכלו לצפות מכל מסך שתבחרו. המערכת גם לא כוללת מיקרופונים ואפשר להוסיף אותם לאחר מכן, הם לא כלולים במחיר.

כמה עולה להתקין מערכת מצלמות אבטחה?

אתם יכולים לרכוש מערכת מצלמות אבטחה לשערים בעצמכם, אבל מומלץ לתת לאיש מקצוע לעשות זאת עבורכם, משום שרק הוא יוכל אחרי ביקור בביתכם לדעת איזה סוג של מצלמה אתם צריכים.

מחיר של התקנה בסיסית יכול לעלות בין 3,200-4,700 ₪. זה כולל גם את המצלמות כמובן, הכבלים, אביזרי החיבור, ספק כח וכן את מחיר החיווט וההתקנה.

מה שמשנה את מחירי מצלמות האבטחה זה הסוג שלהן.

רוב המתקינים מעניקים אחריות לשנה והיא תקפה על ההפעלה וכן על ההתקנה. האחריות על המכשירים היא של היצרן או המשווק.

אם תחליטו לרכוש את המצלמות בעצמכם, המתקינים לא יהיו אחראיים על הקלקול של המצלמות וכן לא על העבודה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ