מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה לדלת הבית

מצלמת אבטחה לדלת הבית – חמישה דברים שכדאי לדעת

כיום כמעט כל בית פרטי בעל מצלמות אבטחה לדלת הבית. מצלמות אלו הן כבר מזמן לא מותרות. אלא במוצר נצרך הפותר לא מעט בעיות.

בעבר מצלמות אבטחה בבית היו בעיקר נחלתו של העשירון העליון בשל מחירם הגבוה. היבוא מסין שינה לחלוטין את המצב. כיום אפשר לרכוש מצלמות מצוינות במחירים שווים לכל נפש. בנוסף למצלמות יש גם מערכות שלמות של הגנה לבית פרטי כמו מערכת אזעקה. דלתות כניסה מפלדה ועוד. אך מצלמות במעגל סגור המחוברות למוקד ביטחון, הן רכישה אלמנטרית.

אף אחד לא רוצה להגיע הביתה ולגלות שפורצים נכנסו לו אל תוך הבית. שמישהו זר נגע בחפצים שלו, פתח ארונות וחיטט במגירות.

אם הפורצים גנבו משהו, אתם צריכים להתמודד אחר כך עם האובדן של החפצים, עם ההשלכות הכלכליות וגרוע מכך, עם המשמעות הסנטימנטלית כאשר נלקח משהו שיקר במיוחד לליבכם, כמו שרשרת שעוברת במשפחה לאורך דורות.

לצד כל התחושות האלה, אתם צריכים לתת מענה לשאלות השוטרים ולדעת שקיים סיכוי גבוה שהפורצים כלל לא יימצאו ושכל זה יהיה לשווא.

להקדים תרופה למכה

פריצה לבית היא ללא ספק חוויה נוראית ולא נעימה, ולכן עלינו לעשות ככל האפשר על מנת להקדים תרופה למכה ולהרתיע את הפורצים עוד לפני שהם מניחים את ידיהם על ידית הדלת.

לדוגמה, מומלץ לאנשים המתגוררים בקומת קרקע להתקין על החלונות סורגים, אשר ימנעו ממבקרים לא רצויים להיכנס לתוך הבית.

כמו כן, רבים בוחרים דלת כניסה לבית בעלת מראה מסיבי, כזה שלא פשוט לפרוץ, על מנת לגרום לפורצים לחפש להם בית אחר לפרוץ אליו.

מצלמות אבטחה לדלת הבית הן בהחלט אחת האפשרויות הפופולאריות והיעילות ביותר עבור מי שמעוניינים למנוע פריצה לביתם.

המטרה מספר אחת של כל פושע היא לא להיתפס, ולכן כאשר הפורצים רואים מצלמות אבטחה, גובר הסיכוי שהם יעדיפו לוותר על העניין עוד לפני שינסו.

גם אם ניתן לחבל במצלמה הספציפית או שהפורץ מבין כיצד לנתק אותה, מצלמות אבטחה לדלת הבית מעלות את המודעות של הפורץ לאפשרות שייתפס.

הן גורמות לו להבין שדיירי הבית חשבו על נושא האבטחה, ולכן, אולי יש מצלמות נוספות שהוא אפילו לא רואה? עצם הנוכחות של המצלמות היא מרתיעה.

אולם כמובן שהנוכחות של מצלמות אבטחה לדלת הבית מועילה לא רק בשל הנראות.

אם חס וחלילה יפרצו לביתכם על אף המצלמות, האפשרות לשלוף את הצילומים ולאפשר לשוטרים לזהות באופן מדויק כיצד נראה הפורץ יכולה לטרוף את הקלפים.

למזלנו, אם בעבר מצלמות אבטחה לדלת הבית היו פריווילגיה של מי שיכלו להרשות זאת לעצמן, הרי שהיום ניתן לרכוש אותן בעלויות שוות לכל כיס.

ביטחון הוא הזכות הבסיסית של כל אחד מאיתנו, וחשוב שנעשה הכל על מנת להרגיש כמה שיותר בטוחים.

איך לבחור מצלמות אבטחה לדלת הבית

אז החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את מערך האבטחה של הבית. ועכשיו אתם לא בטוחים באילו מצלמות כדאי לבחור.

זה לגמרי מובן – עבור מי שאינו מכיר את התחום, המבחר בהחלט עשוי להיות מבלבל.

הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בוחרים מצלמות אבטחה לדלת הבית:

  1. ראיית לילה

    מן הסתם, מצלמות זקוקות לאור ולתאורה מתאימה על מנת להפיק תמונות איכותיות מספיק, לדוגמה כדי לאפשר זיהוי של פורץ. כיום יש סוגים שונים של מצלמות אשר מסוגלות להתגבר על החשכה בשעות הערב והלילה, ולתפקד בצורה טובה גם בזמנים אלה. לדוגמה, מצלמות יום\לילה נאמנות למציאות מסוגלות לצלם במהלך היום תמונות בצבע ואילו בלילה תמונות בשחור לבן שיהיו איכותיות מספיק. דוגמה נוספת היא מצלמות דימות תרמי אשר מסוגלות לתפקד גם ביום וגם בלילה בסביבות שבהן התאורה אינה טובה או שיש גורמים מפריעים כמו ערפל או עשן.

  2. עמידות

    אם אתם מתגוררים בבית פרטי ודלת הבית שלכם נמצאת מחוץ למבנה, חשוב לקחת בחשבון את נושא העמידות כאשר אתם בוחרים מצלמת אבטחה להתקין בכניסה לביתכם. מצלמה הממוקמת בחוץ פגיעה מן הסתם לגשמים, רוחות, חום גבוה ושאר שינוי אקלים. ולכן ישנם פתרונות שונים על מנת להתגבר על הבעיה ולהגן על המצלמה מפני כל אלה. כדאי לשקול רכישת מצלמה החסינה לפגעי מזג האוויר.

  3. מניעת חבלות במצלמה

    אמנם פורצים רבים יימנעו מפריצה לבית אשר יש בו מצלמות אבטחה, אולם ייתכן שהנועזים שבהם דווקא יבחרו לנסות לחבל במצלמה. על מנת למנוע מראש מקרים בהם פורצים יפגעו במכוון בתפקוד המצלמה, ניתן למקם אותה בתוך ארון מיוחד אשר יגן עליה וימנע גישה ישירה אליה. כמו כן, חשוב לא להשאיר כבלים חשופים ולהסתיר אותם באמצעות תעלות או סוגרי הרכבה.

  4. סוגי טכנולוגיות

    היום ישנם סוגים שונים של טכנולוגיות, וטרם בחירת מצלמת אבטחה לבית שלכם חשוב שתכירו את הסוגים השונים על יתרונותיהם וחסרונותיהם. אם לא שמעתם על מצלמות אבטחה מסוג IP למשל, סימן שכדאי לעבור קצת על החומר.

  5. חוקים להתקנת מצלמות אבטחה

    נוכחות של מצלמות אבטחה עלולה ליצור לעתים תחושת אי נוחות, למשל בקרב השכנים שלכם. על מנת למנוע חדירה לפרטיות, קיימים חוקים שחשוב להכיר. החוקים מגדירים היכן מותר או אסור להציב מצלמות אבטחה. חשוב שתעיינו בחוקים אלה טרם התקנת המצלמות על מנת לפעול בהתאם לחוק.

כל בית והמצלמות שלו

מכיוון שמדובר בשוק שהתפתח מאוד ויש בו היצע גדול ומגוון, רכישה של מצלמות אבטחה הנקראות גם: מצלמות במעגל סגור, חייבת להיעשות ע"י איש מקצוע שידע להבין מה הצרכים של הבית שלכם. מצלמת אבטחה לדלת הבית, חייבת להתאים למטרה ולדרישות של הבית.

יש מצלמות אלחוטיות ויש קוויות וכן בשימוש הדרוש להן. כאשר מגיע המתקין אפשר לבקש ממנו  בהתקנה לראות מהי התמונה המתקבלת. ולהחליט אם אלה התמונות שהמצלמה שלכן תפיק והן מספיק ברור.

קווית או אלחוטית?

יש מצלמות אבטחה אלחוטיות וקוויות, מסוגים שונים, איכויות ומחירים שונים. המצלמות האלחוטיות פועלות פשוט בחיבור ל- WIFI אינטרנטי.

בתחום מצלמות אבטחה קוויות, יש מצלמות לשימוש בתוך הבית. ויש מצלמות לשימוש מחוץ לבית או לחצר. יש גם מצלמות אבטחה שיש להן חיישנים והן מזהות תנועה מחוץ לבית ומתריעות על כך. מצלמות חיצוניות מצוידות באיכויות שאין צורך בהם בשעות היום. כמו מצלמות אינפרא אדום שמסוגלות לצלם גם בחושך.

המחירים בין מערכת מצלמות אחת לאחרת, משתנים בגלל סוג המצלמה וגם ההתקנה. כאשר מדובר בהתקנה מורכבת היא תעלה יותר מאשר התקנה רגילה. וגם המרחק בין המצלמות אשר דורש פרישה של כבלים משנה את המחיר.

מה כוללת מצלמת אבטחה?

מצלמת אבטחה לדלת, כוללת את המצלמה עצמה. זו מתחברת למקליט שהוא מכשיר הקלדה או תוכנת מחשב.

בנישת מצלמות האבטחה הקוויות יש שלושה סוגים: דיגיטליות הנקראות גם IP, אנאלוגיות ואנאלוגיות באיכות HD.

במערכת של מצלמות אנאלוגיות, כל מצלמה מחוברת בנפרד למכשיר ההקלטה –DVR. כאמור באמצעות כבל, שתפקידו לאחסן את נתוני ההקלטה. מצלמת HD מחוברת אותו דבר, אבל סוג זה של מצלמות מצליח לייצר תמונות יותר איכותיות.

מצלמות אבטחה דיגיטליות- IP, הן בין המצלמות המבוקשות היום. הן מתחברות באמצעות כבל רשת שמחבר את כל המצלמות למכשיר הקלטה- במקרה הזה NVR.

האם אתם צריכים מצלמה שתצלם בחושך?

מצלמת אבטחה לדלת הכניסה לבית היא בדיוק אותה מצלמת אבטחה שמתקינים גם בדלתות של עסקים וחנויות. הסיבה שמתקינים אותן שם היא פשוטה וידועה- פורצים לרוב נכנסים מהדלת.

כאשר מדובר בבית שהוא אינו מואר בלילה. או במפעל שרוצים להתקין בו מצלמות מעל הדלת או במחסן, חנות ועוד. יש צורך במצלמת  אינפרא אדום אשר מסוגלת לצלם גם בחושך.

דבר נוסף שצריך לחשוב עליו כאשר רוכשים מצלמות אבטחה הוא נושא העדשות. עדשות צריכות להיות מותאמות לצרכים בשטח. איכות העדשה וגודלה מאפשרות כל אחת מרחק צילום מסוים. כל עדשה מסוגלת לכסות שטח מסוים לכן חשוב לבחור במצלמה בעלת עדשה רלוונטית.

ברכישה של מצלמות אבטחה חייבת להיות אחריות יבואן וכן שירות במסגרת תקופת האחריות.

המטרה קובעת את המצלמה!

כאשר רוכשים מצלמות אבטחה לדלת הבית, יש כוונה ברורה לצלם שטח מסוים בבית או את אזור הדלת שבדרך כלל מועד לפורענות ולפריצה.

כיום בעידן האינטרנט יש משמעות גדול המאוד לתיעוד מעשי עבריינות ופריצה לבתים. ובעליהם בעצמם יכולים לפרסם את הסרטונים ברשת ולבקש מהגולשים מידע אם יש להם על החשודים. הרבה פעמים הפצה של סרטון כזה, מביאה את המשטרה לתפיסת החשודים.

אם רוצים לצלם עוד שטחים בבית, אפשר להתקין עוד כמה מצלמות. רק איש מקצוע מיומן יוכל לקבוע היכן כדאי למקם אותן. וזאת על מנת שהמצלמות לא יתפסו את האזורים שרוצים לצלם.

ישנם בעלי בתים הרוכשים מצלמות לדלת גם כהרתעה מול גנבים. וגם כדי לפקח ולבקר על היוצאים והנכנסים לבית. בין אם אלו בני המשפחה או זרים כמו מטפלת, גנן, עוזרת ועוד.

מחירה של מערכת מצלמות אבטחה משתנה לפי סוג המצלמה, מספר המצלמות. סוג מערכת ההקלטה וההתקנה עצמה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ