מצלמות אבטחה דיגיטליות

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה דיגיטליות

מצלמות אבטחה דיגיטליות

ניהול של עסק זה לא דבר פשוט שכן בדרך כלל אנחנו משקיעים בכך לא מעט. ההשקעה יכולה לבוא לידי ביטוי מבחינה כלכלית בצורת חומרים, ציוד וסחורה שנקנה אך זו גם יכולה להיות השקעה רגשית עצומה. כך או כך, ברור מדוע כל מי שיש לו עסק ירצה לעשות הכול כדי לשמור עליו מפריצות ומפגיעות שונות. זה נשמע לכם מוכר? אתם מתלבטים מה לעשות בנידון?

אם כך, כדאי שתדעו שעכשיו זה הזמן לחשוב של שילוב של מצלמת אבטחה חיצונית. זה לא משנה אם אתם רוצים להתקין מצלמת אבטחה ללא חשמל או שאתם רוצים לבחור בכל אופציה אחרת, כי מה שבטוח זה שלא כדאי לדחות את העניין.

למה כדאי להתקין מצלמת אבטחה דיגיטלית?

עוד לפני שננסה לענות על שאלה כמו מה ההבדל בין מצלמת IP מצלמה דיגיטלית ברור מדוע אתם עדיין מתלבטים ושואלים את עצמכם האם התקנת מצלמת אבטחה דרושה גם לעסק שלכם. כדאי שתדעו שהתשובה היא חד משמעית כן. אומנם חשוב להבין שגם מצלמות אבטחה מומלצות ואיכותיות לא ימנעו מפורץ שרוצה לפרוץ לעסק שלכם לבצע את זממו, אך מצד שני, הן כן יכולות להוות כוח מרתיע משמעותי ביותר.

לכן, אם חשבתם לדחות את העניין או לוותר עליו, כדאי שתדעו שזה לא מומלץ. מחקרים רבים נערכו בנושא והתוצאה חד משמעית: פורצים תמיד יעדיפו להסתכן כמה שפחות ולכן, אם הם יגלו שיש מצלמות אבטחה, הם לרוב יעברו לטרף הבא.

באיזו מצלמה כדאי לבחור?

שאלת השאלות בכל מה שנוגע למצלמות אבטחה, היא כמובן באיזו מצלמה לבחור. אתם יכולים לבחור כמובן באופציה כמו PROVISION או בכל אפשרות אחרת, אך מה שבוודאי מטריד אתכם זו השאלה איך מקבלים את ההחלטה הנכונה.

לא לכל אחד מאתנו יש סבלנות לשבת ולקרוא מידע רב כדי להבין מה זה מצלמת IP ואיזו מצלמה נחשבת הכי מומלצת על ידי המומחים. זה נשמע לכם מוכר? מתלבטים? אם כך, אנחנו מציעים לכם לחשוב תחילה מה באמת חשוב לכם. כלומר, האם אתם רוצים שזו תהיה אחת מאותן אופציות שמציעות גם חיבור לאינטרנט?

חיבור מצלמות אבטחה לרשת זו ללא ספק פונקציה מאוד נוחה, שכן בצורה כזאת אתם יכולים לראות אונליין את כל מה שצולם. עם זאת, זו כמובן לא הפונקציה היחידה שצריך לבדוק מידע לגביה, שכן גם השאלה האם אתם רוצים שהמצלמה תהיה מחוברת לחשמל או לא משמעותית. האם אתם רוצים שזו תהיה מצלמה שמסוגלת לצלם גם בחושך? או שמבחינתכם זו בכלל לא פונקציה משמעותית?

אם תדעו לאפיין בצורה הכי מפורטת שאפשר את הפרטים השונים ואת הדרישות שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את המצלמה המושלמת עבורכם.

כמה תהיו מוכנים להשקיע?

איך אפשר לדבר על סוגי מצלמות אבטחה ולא להזכיר את העלויות השונות? אין ספק שזה עוד נתון משמעותי ביותר. אומנם רוב בעלי העסקים יעידו על כך שהם ירצו לאבטח את העסק שלהם בצורה הכי טובה שאפשר, אך האם זה אומר שחובה עלינו לשלם על כך הון עתק? והאם, במידה ונשלם יותר, זה אומר שנצא יותר מרוצים? לא תמיד זה המצב.

לכן, אם אתם יכולים להחליט מראש כמה אתם מוכנים להשקיע זה יעזור לכם בבחירה. אומנם זה נכון שבדרך כלל כאשר קונים מצלמות אבטחה מומלצות במחירים גבוהים יותר זה מעיד על האיכות שלהן, אך לא תמיד חובה לקנות את המצלמה היקרה ביותר שיש.

מי יתקין את המצלמה בבית העסק שלכם

כעת, אחרי שבחרתם את סוג המצלמה המתאים לכם ביותר, ברור מדוע אתם מתלבטים מי יתקין לכם אותה במקום. אין ויכוח על כך שיש לא מעט מצלמות שמגיעות עם הוראות התקנה ברורות, אך מצד שני, לא תמיד קל לבצע את ההתקנה לבד.

לכן, אם אתם רוצים שהתוצאה תהיה טובה ואם חשוב לכם שהמצלמה תותקן במקום הנכון לה ובצורה כזאת תגביר את האפקטיביות שלה, אל תתפשרו על הזמנת שירותי התקנה. אומנם תמיד שירות כזה עולה כסף, אך מצד שני, זה בדיוק מה שיכול לעשות את ההבדל בין מצלמה שעושה עבודה נהדרת ובין מצלמה שפתאום, דווקא ברגע החשוב, לא קולטת את הנעשה ולא מצלמת.

איפה קונים מצלמות?

ממש כפי שיש סוגי מצלמות אבטחה רבים, כך יש גם לא מעט מקומות שבהם ניתן יהיה לרכוש את המצלמות עצמן. משמעות הדברים היא שכדאי לכם לבדוק לאיפה אתם פונים והיכן אתם מבצעים את הרכישה. מעבר לכך שבכל מקום שבו מוכרים היום מצלמות כאלה אפשר למצוא מחירים מגוונים, בכל מקום יש גם סוגים שונים מצלמות.

עוד דבר קטן שכדאי לזכור: לא תמיד מצלמות אבטחה, ולא משנה מאיזה סוג, כדאי לקנות רק בחנויות פיזיות שונות. העניין הוא שלרכוש מצלמה באינטרנט זו לפעמים בחירה נהדרת, שכן מדובר על מחירים הרבה יותר אטרקטיביים. כל מי שכבר יצא לו לקנות מצלמה אבטחה כזו או אחרת אונליין יוכל לספר לכם שזה נוח ומשתלם, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

הרכישה באינטרנט בדרך כלל תהיה גם נוחה מאוד כי אתם לא מגבילים את עצמכם לשעות פעילות מסוימות של חנות כזו או אחרת. מה שכן, רצוי מאוד לבדוק שאתם קונים את המצלמה דרך אתר אמין, רציני וכזה שיאפשר לכם גם לבצע החזרים במידת הצורך. על מצלמה אבטחה טובה אין חובה לשלם היום סכום מופקע ולכן, אם ניתן למצוא מבצעים טובים דרך האינטרנט, מה פתאום שתוותרו על כך?

לא כדאי לדחות את רכישת המצלמה החדשה לעסק כי לא פעם זה בדיוק מה שיציל את העסק מנזק משמעותי ביותר.

ליעוץ, הצעות מחיר ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה בבית או בעסק, פנו אל המקצוענים באינדקס אלסק מערכות אבטחה.

מצלמות אבטחה דיגיטליות – שאלות ותשובות

כמה עולות מצלמות אבטחה?

התשובה כמובן תלויה בהמון משתנים כמו איכות המצלמות, היצרן, כמות, אופן התקנה רצוי ועוד. באתר אלסק ניתן למצוא סטים של מצלמות אבטחה החל מ- 2490 שח בלבד. הסט כולל 4 מצלמות אינפרא 5 מגה פיקסלים, DVR מערכת הקלטה 8 ערוצים ברמה FULL-HD היברידית 5 מגה פיקסל, חווט ועבודה והדרכה ללקוח, אפליקציה איכותית לצפייה במצלמות מרחוק.

האם מומלץ לקנות מצלמות IP אלחוטיות?

כמו בכל מוצר, למצלמות אלחוטיות יתרונות וחסרונות משלהן. קשה לספק תשובה חד משמעית לשאלה זו אם אין לנו פרמטרים חיוניים כמו היצרן, מקום ההתקנה הרצוי ועוד. כפי שאנו ממליצים תמיד, אם אינכם מיומנים בתחום ורוצים בטחון ושקט נפשי, פנו למתקין מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה מקצועי.

איך למקם את המצלמות?

מיקום מצלמות האבטחה הינו הפרמטר החשוב ביותר, ולרוב, הוא שיקבע אם ההתקנה בוצעה בצורה האופטימלית ביותר תוך ניצול תפוקה מלאה של המערכת, או ניצול חלקי ובכך בזבוז מיותר של כסף. אנא צרו איתנו קשר ויחד נוכל לפענח את אופן ההתקנה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

האם אתם גם מתקינים מצלמות?

בהחלט. חלק מהשירותים שאנו מספקים כולל התקנה מקצועית של מצלמות, אזעקות ואינטרקום, בין אם ההתקנה נדרשת בבית פרטי, בניין משותף, משרד קטן, בית עסק או בניין משרדים גדול. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום טכנאי.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ