מצלמות אבטחה דאווה

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה IPC-HDW4300C IP מבית Dahua

מצלמות אבטחה דאווה – אבטחה מהפריים הראשון!

מצלמות אבטחה דאווה DAHUA  (דהאווה) של המותג הסיני הידוע,  יצרו ביקוש גבוה בשוק הישראלי, הן בשל איכותן הגבוהה והן בשל מחירן הסביר.

הן כוללות את כל סוגי המצלמות המבוקשות: מצלמות כיפה, מצלמות צינור ומצלמות אבטחה מסוגים שונים, כאשר המיוחד שבהן היא הטכנולוגיה HDCVI עליה נרחיב במאמר זה.

היום כל העולם עובר מאיכות צילום במצלמות אבטחה סטנדרטיות לאיכות יותר גבוהה-HD אשר כלולה כבר בתוצרי חברת דהאווה, דאווה הסינית.

טכנולוגיה זו אשר חברת DAHUA היא החלוצה שלה, מציגה את הפתרון הכי טוב בתחום של טכנולוגיות מתקדמות למצלמות אבטחה. חברת Dahua העולמית הציגה כנראה את הפתרון הטוב ביותר כיום – טכנולוגיית ה High Definition Composite Video Interface – HDCVI – ה HDCVI הנה הפתרון הבלעדי של חברת .

מדובר על שידור וידאו HD- אנלוגי על גבי כבל קואקסיאלי, המאפשר שידור HD גם למרחקים ארוכים בעלויות נמוכות, ואפשר גם לשדרג עמו התקנות קיימות ללא צורך בהחלפת התשתית הקיימת.

יש מצלמות ויש מצלמות דהאווה!

עד היום כדי להצליח לתעד במצלמות אבטחה שטח גדול ולעשות זאת ממרחק גדול, היה צורך במצלמות יקרות מאוד עם רזולוציות משובחות וכן בהתקנות מורכבות. היום בזאת הטכנולוגיה הגבוהה זה כבר לא מסובך כלל, מצלמות אבטחה דהאווה עושות זאת בקלות ובאיכות.

מערכות של מצלמות אנלוגיות המבוססות על כבלים, עדיין שולטות בשוק מצלמות אבטחת הווידיאו. יש היום כ-400 מיליון מצלמות אנגוליות פעילות בכל העולם אבל הביקוש לאיכות צילום הפכה לדרישה ולעדיפות הראשונה בקרב לקוחות הקצה של המצלמות.

כדי להשתמש במצלמות דהאוווה המשובחות בטכנולוגיית HD יש צורך לבצע שינוי בכבלים. אפשר גם לעשות שינוי למצלמות אבטחה וטכנולוגיית HDCVI, היא המשתלמת ביותר לשדרוג של מערכות סטנדרטיות לאיכות HD ואת זאת אפשר לעשות באצעות תשית של כבל קואקסיאלי.

מה זה טכנולוגיית HDCVI?

טכנולוגיית HDCVI מהווה פתרון לסוגים של מצלמות אבטחה דאווה באיכות מגה פיקסל גבוהה, וזה כולל שידור למרחקים משמעותיים בעלות נמוכה מאוד. העלויות המופחתות אפשריות, לנוכח טכנולוגיות חדשות אשר מונעות בעיות הצלבה ויוצרות בהירות, צבע ועוד יכולות המשפרות את איכות צילום הווידיאו.

טכנולוגיית HDCVI משלבת גם מערכת הקלטה DVR.

היא בנויה בטופולוגיה של כוכב כאשר ה-DVR משמש כצומת ל-P2P למצלמה. הרזולוציות האפשרויות הן רזולוציות 1080P – 19- 20X1080 ו-720P 1280X720.

בנוסף לכך, תכונות ASC פטנט רשום של חברת דאווה, דהאווה, מונע את העיוותים של אותו נמוכים בעיקר כאשר משדרים למרחקים. גם בטכנולוגיה זו כמו ב-AHD וכן TVI אפשר להעביר מעל כבלים קואקסיאליים נתונים מעל 500 מטר.

תלוי כמובן בסוג הכבל והמומלצים למרחק כזה הם 75-3 ו-75-5. כבל 75-5 ומעלה, מאפשר תמונה ושידור למרחק של 500 מטר כאשר העברת תשתית נקייה ללא הפרעות, תבטיח איכות וידיאו טובה במרחק הזה.

3 נתונים על כבל קואקסיאלי אחד!

הטכנולוגיה החדשה של מצלמות אבטחה דאווה כוללת אודיו, אות וידיאו ואותות בקרה ומאפשרת להעביר 3 נתונים על כבל קואקסיאלי אחד, כך ההתקנה איננה מורכבת ויש חיסכון בתשתיות.

העברת מידע דו כיווני למצלמות מאפשרת תמיכה בפונקציות כמו פוקוס, שליטה ובקרה על תכונות המצלמה, אזעקה בזמן אמת ועוד.

ערכת השבבים של HDCVI כוללת שבב משדר ושבב קבלה המיועדים למצלמות HDCVI ומערכות ההקלטה DVR בהתאם. באמצעות השבבים הללו אפשר ליישם גם שידור מסיבים אופטיים, מטריצות ומפצלים.

גודלו הזעיר של השבב הוא היתרון הגדול שלו ביישום במצלמות אבטחה מגדלים שונים, וכן מספק אינטגרציה חלקה למערכות הקלטה אנלוגיים.

בזכות כך הופכים שידורי ה-HD גם למרחקים ארוכים והם חופשיים מתקלות, ללא כל צורך בדחיסה או עיבוד כדי לשמור על איכות הצילום.

איכות הצילום הכי חשובה!

אחת הסיבות שאנשים מתקינים במקום העבודה שלהם, המשרד, המפעל או החנות מצלמות אבטחה, היא כדי לתעד הרבה פעמים מעשי הונאה, לבחון את נאמנותם של העובדים, לסרוק שטח גדול מחוץ למפעל או מחסן אחרי פריצות וגניבות, כדי להגיע לכיווני חקירה אפשריים וכדי לעשות את זה צריך מצלמות שיש להן איכות וידיאו גבוהה, ומלבד זאת גם יכולת לצלם מרחק גדול.

ידוע הוא כי ככל שהמצלמה אמורה לכסות שטח צילום יותר גדול, כך היא עולה יותר, והיא צריכה להיות גם משוכללת מאוד כדי להצליח לתעד למרחק.

החידוש במותג מצלמות אבטחה דאווה הוא שהן מסוגלות להגיע לביצועים מאוד גדולים ולא במצלמות הכי יקרות שמותאמות לכיסוי שטח גדול, אלא שהן מסוגלות לעשות את זה לא בגלל המצלמה אלא בגלל הטכנולוגיה החדישה של המצלמה, מה שחוסך כסף רב ברכישת המצלמות לתיעוד וצילום כזה ומצד שני מספק את כל התמונה תרתי משמע ואף עד 500 מטר, ומובטח כי הצילום יהיה ברור וללא כל עיוותים.

בהנחה שהצילומים הללו עשויים לשמש ראייה לבתי משפט או לתביעות, חשוב מאוד שהצילום יהיה נקי, ברור וחד.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ