מצלמות אבטחה בבתי ספר

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה בבתי ספר

מצלמות אבטחה בבתי ספר

האוצר היקר לנו ביותר בחיים הם ללא ספק הילדים שלנו. הילדים שלנו הם השמחה והאושר בחיינו ואנחנו משקיעים בהם את מיטב כספנו, ואת שנותינו היפות ביותר. אנחנו דואגים לכל מחסורם של ילדינו ובעיקר דואגים להיות לצידם בשלבים החשובים בחייהם.

כשהילדים שלנו גדלים והולכים לגן ולבית הספר, אנו נאלצים לסמוך על אנשים אחרים שידאגו להם ולכל מחסורם במהלך היום.

גם לאנשי החינוך המטפלות המורים והסייעות שאמונים על חינוך ופיקוח על הילדים, נדרשים דריכות וריכוז גבוהים ביותר על מנת לראות ולפקח על כל הילדים במהלך שעות הלימודים ובעיקר במהלך ההפסקות כשהם ממלאים את החצר בית הספר ובעת שהם משחקים בגן המשחקים שבחצר הגן.

אולי נתקלתם בעיתון או קראתם מאמר בנושא מצלמות אבטחה בבתי ספר, וגם אתם תשמחו לדעת כי כמוכם, הורים רבים מודעים ומעורים היום יותר מתמיד באמצעי האבטחה בהם משתמשים בגני הילדים ובבתי הספר.

אין ספק בתועלתם של אמצעי אבטחה איכותיים בבתי ספר ובגני הילדים אך נכון יהיה לשקול זאת באחריות, מאחר וקיימים טיעונים בעד ונגד הצבת מצלמות אבטחה בבתי ספר. מצד אחד עולות טענות על פגיעה בפרטיות, שאכן קיימת במידה מסוימת למרות שניתן לבדוק לאשר עם ההורים של ילדי הגן את נחיצותן של מצלמות אבטחה בגן, ולהכריע האם התועלת עולה על המחיר.

מצלמות אבטחה בבתי ספר – יתרונות

היתרונות הברורים בהתקנתן של מצלמות אבטחה בבתי ספר, הם ראשית , תוספת יעילה של שמירה ויזואלית נוספת על ילדי הגן ,עוד עיין פקוחה השומרת על הילדים במהלך שעות הפעילות.

עין נוספת חיונית ביותר לשמירה ואבטחת שלומם, בעיקר כי ילדים עשויים לחוות הטרדות והצקות במהלך שעות היום גם מחבריהם ללימודים או לגן וגם במקרים חריגים מאחד המורים או אנשי הסגל בבית הספר.

בעת התקנת מצלמות אבטחה בשטחי הגן ובית הספר ניתן לשלוט בקלות במקרי עוול כאלה ואחרים, וכמובן עצם התקנתן של מצלמות אבטחה הנראות לעין, היא התראה קיימת המונעת לעתים מבעוד מועד, מקרי עוול ואלימות בבית הספר.

בבתי ספר רבים ישנם מקומות בהם הילדים נוהגים לעשן סיגריות וגם סמים קלים, ללא ספק ניתן למנוע מעשים אלו בשטח בית הספר בעת התקנת מצלמות אבטחה גלויות המשדרות תמונה אמיתית בזמן אמת של השטח המצולם. הילדים יימנעו מכל פעולה מזיקה כאשר הם יודעים שמעשיהם מצולמים כל העת וההוכחות קיימות. כך ניתן למנוע גם אלימות וגם פעולות של וונדליזם בשטחי בתי הספר וללא ספק המהירות בה הסגל יכול לזהות מצבים אלה גם היא הפתרון לבעיה.

מה המלצה לגבי מצלמות אבטחה בגני ילדים?

בבואכם לשקול את הנחיצות של התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים כדאי לתת תשומת לב לכך כי, למרות שילדי גן קטנים אינם עוסקים בוונדליזם או בעישון ואלימות ,הם חסרי ישע, וזקוקים למצלמות לאבטחת ביטחונם האישי ומניעת סיכונים או מצבים מסוכנים.

כדאי ומומלץ לשקול בחיוב התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים כי בנסיבות מסוימות כלדבר עלול להשתבש ומצלמות אבטחה עשויות למנוע אסון.

התקנת מצלמת אבטחה CCTV בגני הילדים, מוסיפות עוד עין צופיה, עוד פיקוח על פעילות הילדים והמחיר של פגיעה בפרטיות בטל בשישים כאשר מדובר בביטחונם של הילדים שלנו. אין ספק כי לגננת אחת ושתי סייעות  האחראיות על ארבעים ילדים במהלך שעות הפעילות בגן ובחצר, קשה מאוד לתת תשומת לב זהה לכל אחד מהילדים.

אילו מערכות אבטחה ניתן להתקין בבתי ספר ובגני ילדים?

ניתן להתקין ביעילות ובאחריות , גם בגנים וגם בבתי ספר, מערכות אבטחה סטנדרטיות ,הכוללות מצלמות אבטחה CCTV וגם מכשירי DVR המספקים יכולת צפייה מרחוק. על ידי כך ניתן להורים ולמורים לספק אבטחה מוגברת לילדים בפעילות היומיום.

על ידי שליטה יעילה ושימוש מושכל במצלמות אבטחה CCTV ניתן למורה להקדיש תשומת לב רבה יותר לילדים. במקרה בו מתפתח ויכוח או קטטה בין הילדים, יכול המורה ללחוץ על "כפתור מצוקה" וכך להפנות את תשומת ליבם בעלי הסמכות בבית הספר. מצלמות האבטחה מאפשרות להקליט את פעילויותיהם של הילדים בכל פעם בו מתחרש אירוע חריג בעל אופי אלים, וההקלטות משמשות הוכחה יציבה למנהל למנהלת או לבעלי הסמכות בעבור טיפול במקרה כזה או אחר.

המלצות נוספות לאבטחתם של ילדי הגן ובית הספר

  • אבטחת וידיאו – התקנת מצלמת אבטחה גלויה לעין ,מחוץ לבניין יעילה במניעת פולשים ומתריעה לסגל כשמישהו מנסה להיכנס.
  • בדיקות רקע – עבור המועמדים הפוטנציאלים והמתנדבים לעבודה בבתי הספר והגנים יש לבצע בדיקות רישום פלילי וטביעת אצבע, ואין לתת גישה לילדים למי שנכשל בבדיקות רקע.
  • זיהוי הסגל – ניתן לתת לסגל תגי זיהו עם תמונות על מנת שיענדו אותן בשטח בית הספר ויהיו ברי זיהוי מיידי.
  • זיהוי צוות תחזוקה – יש להורות לצוותי תחזוקה הנכנסים לשטח בית הספר והגן לענוד תגי זיהוי עם אישור הימצאותו בשטח לצורך תיקונים ועוד.
  • הליכי רישום – יש להורות על רישום במשרד בית הספר של כל מי שנכנס לפגוש את ילדיו ועליו להופיע ברשומות כבעל היתר להוציא ילדים מבית הספר.
  • יחסי מורים ילדים – רצוי שהיחס בין מספר המורים האחראים למספר הילדים המפוקחים יהיה נמוך בכדי שיוכלו להבחין במהירות בפולש.
  • פיקוח על הילדים – אין להשאיר את הילדים ללא השגחה, ועל הסגל להיות מיומן בפעולות הנדרשות באם מגיע פולש פוטנציאלי או במקרה חירום.
  • תחזוקה מיטבית של השטח – שטח בית הספר וגן הילדים צריכים להיות מתוחזקים בצורה טובה ועליהם להיות נקיים מאביזרים מיותרים גדולים או מכל צמחייה כגון שיחים גבוהים העלולים לספק מקום מסתור ושערים חייבים להיות נעולים או מאובטחים.

* מאמר זה אינו מהוות תחליף ליעוץ מקצועי.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ