זיהוי מספר רכב – LPR

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכת מצלמות lpr לזיהוי מספר רכב

מחפש מערכת LPR לזיהוי לוחיות רכב?

צור קשר עם אחד המומחים בתחום.

מערכות LPR

שיווק והתקנה מקצועית של מערכות LPR

מהי מערכת לזיהוי לוחיות רישוי?

זיהוי לוחיות רישוי, לפעמים נכתב בקיצור כ- LPR (ראשי תיבות: License-plate recognition), הוא תכונה שקיימת במספר תוכנות שיכולה לזהות, לקרוא, ולאחסן תצלומי וידאו של לוחיות רישוי של רכבים. נעשה בה שימוש בעיקר לצורך ניטור תנועה בחניונים ובשערים חשמליים, והתכונה מאפשרת למצלמה לצלם את מספר לוחית הרישוי שלאחר מכן מושווה למאגר הנתונים.

כיצד LPR עובד?

זיהוי לוחיות רישוי פועל כאשר המצלמה שלך מצלמת וידאו של לוחית רישוי של כלי רכב ולאחר מכן מאחסנת אותו בכדי לצפות בו מאוחר יותר או מעבירה את התצלום למערכת ניתוח וידאו בכדי להשוותו למאגר נתונים של מספרי לוחיות רישוי מאוחסנים.

אם נמצאת התאמה עם מאגר הנתונים, ניתן להגדיר את המערכת שלך כך שתשלח לך התרעות. ההתרעות האלה יכולות להישלח לדוא"ל או למכשיר הנייד שלך, וליידע אותך באופן מידי, מכל מקום בעולם, על כך שהמערכת שלך מצאה משהו.

כדי שזיהוי לוחיות רישוי יעבוד, המצלמה שלך זקוקה למספר דברים ייחודיים:

  • זווית המצלמה היא מאוד חשובה, משום שמצלמה אשר מותקנת במיקום גבוה מדי לא יכולה לראות את לוחית הרישוי.
  • כמו כן, יש לקחת בחשבון את המרחק בין המצלמה לרכב – אף על פי שמצלמה יכולה להגדיל את התמונה, כדאי לצמצם את המרחק בין המצלמה לרכב.
  • התאורה גם מהווה היבט חשוב – בין אם אתה מתקין פנסים או משתמש בקרינה תת אדומה המובנית בתוך המצלמה, אתה תזדקק לתאורה נוספת בלילה.
  • מהירות התנועה מוכרחה להיות מספיק איטית בכדי שלמצלמה יהיה מספיק זמן להתמקד בלוחית הרישוי, לעתים קרובות לא יותר מ- 56 קמ"ש, בהתחשב בזווית, במרחק ובתאורה.

בנוסף, אתה תצטרך לשים לב לאיכות התמונה. כדי שניתן יהיה להשתמש בו בתור הוכחה בבית משפט, הוידאו צריך לעמוד בסטנדרטים הקבועים על ידי רשות אכיפת החוק המקומית שלך; אחת מהדרישות יכולה להיות שתצלום של לוחית הרישוי יהיה בגובה של 15 פיקסלים לפחות, בכדי להבטיח צלילות. מונה פיקסלים, תכונה שנכללת במצלמות מסוימות, יכול לעזור לך לעמוד בדרישות האלה.

כיצד זיהוי לוחיות רישוי יכול לעזור לך

מצבים שדורשים צילום של לוחית רישוי יכולים להיות מאוד ייחודיים, אך התכונה הזאת מאוד חשובה אם אתה צריך:

  • לאבטח אזור, כגון בסיס צבאי או מרכז מחקרים.
  • לפקח על שערים חשמליים ותנועה בחניונים.
  • לאתר כלי רכב של אדם חשוד.
  • למצוא כלי רכב גנוב או מכונית שהייתה מעורבת בפשע.
  • לאכוף חוקי חניה, לרבות מגבלות זמן או חניות שמורות.

שימוש נפוץ הוא בקרת גישה לחניונים. המצלמה ממוקמת בשער הכניסה והיא תצלם באופן אוטומטי לוחית רישוי של כלי רכב מתקרב בכדי להשוותה למאגר הנתונים של המבקרים המורשים. אם לוחית הרישוי נמצאת במאגר הנתונים, השער ייפתח ויאפשר לכלי הרכב להיכנס.

5 תפיסות מוטעות לגבי זיהוי לוחיות רישוי

כאשר בונים מערכת אוטומטית, לא משנה עבור איזו מטרה, הצעד הראשון לפי הגישה שלנו, הוא מיטוב איכות התשומה, וניסיון לצמצם את מספר המצבים (או האירועים) המאתגרים ככל הניתן. המשוואה קלה: איכות תשומה אופטימלית לקבלת ביצועים אופטימליים; אך מה זה אומר כאשר מדובר בזיהוי לוחיות רישוי? התשובה תלויה במטרה הייעודית של המערכת.

מהו גורם ההצלחה המכריע עבור המערכת? האם זה דיוק מרבי, או מהירות עיבוד מרבית? בסדרת הערכים הנוכחית שלנו אנחנו נדון על מספר אי הבנות בסיסיות ביחס לזיהוי לוחיות רישוי שבדרך כלל מובילות לתפיסות מוטעות. עקוב אחרינו בכדי לדעת למה עליך לצפות ממערכת ה- ALPR (ראשי תיבות: Automatic (or automated) license-plate recognition) שלך בכדי להימנע מאכזבה לאחר ההתקנה.

תפיסה מוטעית מס' 1

באופן כללי, זיהוי המבוסס על תוכנה הוא יותר מדויק מזיהוי המבוסס על חומרה. – לא נכון

חיישן חומרה מדויק יכול לספק תשומה הרבה יותר טובה, במיוחד במקרים של:

  • נסיעה צמודה לכלי רכב שנמצא מלפנים;
  • לוחיות רישוי מלוכלכות, פגומות או חסרות.

תפיסה מוטעית מס' 2

עיבוד של כל פריים בתצלומי המצלמה יספק את תוצאות ה- LPR המדויקות ביותר. – לא נכון

כאשר רכב עובר בשדה הראייה של המצלמה, לוחית הרישוי מופיעה במספר פריימים. בתחילת המעבר בשדה הראייה ובסופו, לעתים קרובות היא גלויה רק בחלקה, וגודלה עשוי להשתנות במידה רבה. כמה תוצאות שונות של לוחית הרישוי יופקו על ידי מנוע ה- LPR?

תפיסה מוטעית מס' 3

מערכות LPR קוראות תמונה אחת של כל כלי רכב, ויוצרות ערך במאגר הנתונים על בסיס הקריאה היחידה הזאת. – לא נכון

בעת בנייה של מערכת אוטומטית, עליך לשקול לכלול יתירות מסוימת. חלק מזה, זאת קריאה של תצלומים רבים של כל כלי רכב ותיקוף תוצאת ה- LPR.

תפיסה מוטעית מס' 4

מערכת LPR צריכה להיות מסוגלת לזהות לוחיות רישוי מזויפות. – לא נכון

ממש לא… אלגוריתמים לקריאת לוחיות רישוי משתמשים בתמונה של לוחית הרישוי בכדי לבצע קריאה. לעתים, אפילו אדם מאוד יתקשה לזהות לוחיות רישוי מזויפות על בסיס תמונה. מה שמערכות LPR נוכחיות יכולות להציע, הוא לכל היותר להפיק תוצאות עם "דגל חשד" במקרה שבו מזוהה חוסר עקביות במהלך הזיהוי.

תפיסה מוטעית מס' 5

הספרייה של LPR היא מאוד "רעבה" למשאבים, לכן הפחתת זמן הפעולה מוכרחה להיות הגורם המרכזי לקבלת מערכת מהירה עם זמן תגובה מהיר. – לא נכון

לספרייה של LPR יש משימה מאוד ספציפית שמהווה את התכונה המרכזית של כלל המערכת. המשימה הזאת צריכה להתבצע בזהירות רבה, תוך ניצול הזמן הדרוש. אנחנו מאוד ממליצים לא להתעסק עם התהליכים המרכזיים בניסיון לקצץ בביקוש למשאבים.

3.6/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ