מערכות בטיחות שכל עסק חייב

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכות בטיחות לעסק - מאבטח עם מצלמות PTZ בעסק ומכשיר קשר

מערכות הבטיחות שכל עסק חייב להחזיק

"ביתו של אדם הוא מבצרו" הוא ביטוי מוכר, ונכון, אבל כדאי להרחיב אותו כך שיכלול גם את בתי העסק. בכל מקום שמתבצעת בו פעילות עסקית ישנם נכסים יקרים, וחשוב כמובן להגן עליהם – גם מפני כוונות זדון של בני אדם וגם מפני אירועים חריגים כמו שריפות או הצפות. עוד כדאי לקחת בחשבון שבמקומות אלה נמצאים אנשים רבים, גם עובדים וגם לקוחות, וכל בעל עסק מחויב להבטיח את שלומם ואת בריאותם.

בהתאם ישנן מספר מערכות חיוניות לכל עסק. חלקן הן גם חובה מבחינת החוק כך שלא ניתן לקבל רישיון עסק מבלי להתקין אותן. בפרט רצוי להכיר את האפשרויות של מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, אמצעים לגילוי וכיבוי אש ומערכות למניעת הצפות.

מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה מספקות מענה לשני איומים: הפרת אמונים מצד עובדים שבאה לידי ביטוי בגניבה או בהשחתת ציוד מכוונת, וניסיונות של גורמים מבחוץ להזיק לעסק.

הפרמטר העיקרי בבחירת מצלמת אבטחה לעסק הוא איכות התמונות, כולל בתנאי תאורה לקויים ובשעות הלילה. עוד מרכיב חשוב בבחירה הוא נפח האחסון, שכן כמעט תמיד נרצה לשמור את הצילומים (כך שאם יתרחש אירוע חריג, התיעוד יהווה הוכחה).

אם מטרת המצלמות היא הרתעה, כדאי למקם אותן במקומות בולטים. מצד שני גורמים עבריינים מתוחכמים יודעים לנטרל מצלמות אבטחה גלויות, ולכן כדאי לשקול גם הצבת מצלמות נסתרות. אפשרות נוספת שתורמת לרמת האבטחה היא שידור קבוע של התמונות למחשב כזה או אחר.

מערכות אזעקה

תפקידה של מערכת אזעקה הוא למנוע פריצות לעסק. חשוב מאוד למקם בחוכמה את הגלאים שמזהים תנועה לא מורשית, כך שמצד אחד אי אפשר יהיה לגלות אותם ולנטרל אותם ומצד שני הם יכסו את מלוא השטח הרלוונטי.

דגש חשוב נוסף הוא מניעת אזעקות שווא, שפוגעות במידה ניכרת בתועלת של פתרון האבטחה. בנוסף לרעש העז שמייצרת המערכת כדאי לשגר התראה מידית לסמארטפון של בעל העסק ו/או למוקד אבטחה כך שאם הפורצים בכל זאת נשארו בעסק ניתן יהיה לתפוס אותם.

אם לחברת הביטוח של העסק ישנן דרישות ספציפיות לגבי מערכות אזעקה, חשוב כמובן להתייחס אליהן. עוד כדאי לדעת שישנן מערכות שמספקות מענה גם למקרים של הצפות או שריפות.

גילוי וכיבוי אש

שריפה היא מצב מסוכן במיוחד ולכן חשוב להצטייד גם באמצעים לגילוי מהיר של אש – כך שניתן יהיה לפנות את כל בני האדם שנמצאים בעסק כל עוד הדבר אפשרי – וגם באמצעים למניעת התפשטות הבעירה ולכיבוי יעיל שלה. עבור עסקים רבים ישנה חובה מבחינת החוק להצטייד במערכות אלה וכן לקבל אישור על תקינותן בתדירות של אחת לשנה או אפילו אחת למספר חודשים (בהתאם לרמת הסיכון).

המרכיב הראשון במערכת, זיהוי מידי של כל שריפה, מבוסס על גלאי עשן. כדאי לדעת שישנם מספר סוגים של גלאי עשן ובפרט אופטיים (שמסתמכים על הנטייה של העשן לעלות כלפי מעלה), גלאים שמבוססים על יניקת אוויר וכאלה שמשגרים קרן לייזר כדי לזהות עשן. בחירה חשובה נוספת היא פריסת הגלאים ברחבי המבנה כך שהם יספקו מענה בכל נקודה ונקודה ובפרט במקומות המועדים לפורענות.

מערכות כיבוי אש כוללות ספרינקלרים שמהווים את חומת המגן הראשונה בפני שריפה וארונות כיבוי אש שבתוכם נמצאים מטפים וגלגלונים. גם את פריסת הספרינקלרים, מיקום הארונות ובחירת המטפים והגלגלונים חשוב להפקיד בידיים מקצועיות ומנוסות מאוד.

מניעת הצפות

הצפה עלולה לגרום נזקים חמורים לציוד ולסחורה. בכל מקרה שבו ישנה נוכחות לא רצויה של מים מחוץ לשעות הפעילות של העסק חשוב לדעת על כך מיד, כדי לצמצם את הפגיעה ולפתור את הבעיה לפני שהיא מתעצמת – חיישנים חכמים יכולים לספק התראה מידית על כל הצפה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ