מערכות בטיחות שונות לבית ולעסק

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכות בטיחות שונות לבית ולעסק

מערכות בטיחות שונות לבית ולעסק

כל אחד רוצה להרגיש בטוח בביתו או בעסק שלו. זהו ביטחון בסיסי אותו חייב כל אחד לעצמו ולמשפחתו. שום אדם לא רוצה להרגיש פחד, או חוסר ביטחון כאשר הוא הולך לישון בביתו או כאשר הוא נועל את העסק שלו . אף אחד לא רוצה לגלות שהצליחו לפרוץ לו לבית או לעסק. משום כך אחד הדברים הכי בסיסיים שאנשים עושים היום, זה להגן על הבית שלהם באמצעים מתוחכמים וידועים כמו: מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה. התקנת אינטרקום טלוויזיה בכניסה של בנין או בית פרטי. זה המינימום שאנשים חייבים לעשות כדי לישון טוב בלילה.

ויחד עם זאת חשוב לומר, כי מכת ניסיונות הפריצה לעולם לא שוככת, רק שהמערכות הללו אכן מצליחות להרתיע ולחבל בתכניותיהם של פורצים וגנבים ולעשות להם את החיים קשים. אין היום כמעט בית פרטי שאין בו מערכת אבטחה או אזעקה ואין בניין דירות שסומך על האינטרקום הישן עם הקוד שאותו כל גנב מתחיל יכול לגלות אחרי דקה.

במאמר זה נציג לכם מערכות בטיחות שונות לבית ולעסק.

דבר ראשון: מצלמות אבטחה אלחוטיות

אין היום גן ילדים, בית בו מטופלת קשישה ע"י עובדת זרה או בית עם מטפלת לתינוק, שלא מתקינים בבית הזה מצלמות אבטחה. זה הדבר הראשון בכל מערכות בטיחות שונות לבית ולעסק. מה שרואים במצלמות הללו, לא רואים בשום מקום אחר.

כדי לא להיות מופתעים בחיים וכדי לדעת מיהם האנשים הזרים שאתם מכניסים אליכם הביתה, מוטב להתקין מצלמות ולצפות בהם מדי פעם, כדי להפסיק לחשוש וכדי להמשיך לעקוב אחרי המתרחש מתחת לאפכם בביתכם. כולכם בוודאי יודעים כי לעתים, קולטות המצלמות הללו לצערנו תמונות קשות לצפייה, אבל בלעדיהן אי אפשר היה לתפוס את המתעללים השונים.

אחת המערכות הבסיסיות המותקנת היום בכל בית שרוצה לבצע מעקב אחר זרים בביתו או למען תחושת הביטחון שלו, הן מצלמות אבטחה. מי שלא רוצה יותר מדי חווטים וחוטים יכול פשוט להתקין מצלמות אלחוטיות. מצלמות אלה יכולות להעביר את הסרטונים בזמן אמת אליכם או להישמר בענן כד שתצפו בהן.

מומלץ להתקין מצלמות אבטחה גם בתוך הבית וגם מחוצה לו. כך תוכלו לדעת גם מה קורה בחוץ ולגלות אם יש זרים שחודרים לחצר שלכם, ומתעניינים למשל ברכב שלכם או בכל רכוש אחר שנמצא בחוץ.  מצלמות אלה יתנו לכם תמונה אמתית לגבי מה שמתרחש מחוץ לבית הפרטי שלכם. יזהירו אתכם מפני הבאות ואף יגרמו לכם להיות יותר ערניים בקשר למה שקורה ממש מתחת לאף שלכם בחצר הבית.

בשעות הלילה יתפקדו מצוין מצלמות אבטחה עם ראיית לילה ויתקבלו תמונות טובות מאוד. אנו ממליצים להתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות בכל בית ובכל עסק.

מצלמות אבטחה בתוך העסק שלכם

בעליו של עסק המתקין מצלמה בעסק שלו, לא עושה זאת רק כדי לתפוס גנבים שמכניסים סחורה מתחת לחולצה, או פותחים שקיות ממתקים ומתחילים לאכול… הוא עושה זאת גם כדי לדעת בוודאות מה קורה בעסק שלו. מצלמות אלחוטיות הן חובה בכל מערכות בטיחות שונות לבית ולעסק. לא מעט מנהלים שהציצו במצלמות האבטחה בעסק שלהם, גילו דברים שהם לא כל כך רצו להאמין שהם קורים להם, אבל הם קרו.

על תמונות במצלמה אין ויכוח ולכן מי שעובר על החוק אמור לשלם. כך תופסים היום עבריינים בעבודה. בחנות, בעסק ובכל מקום אחר. אפשר לגלות גנבי רכב, גנבי סחורה, עבריינים שעוברים על החוק. המצלמות מתעדות כל הזמן ותמונה אחת שווה מיליון מילים והרבה כתבי אישום לבתי המשפט.

כאשר רוצים להתקין מצלמות אבטחה במקומות ציבוריים, חייבים להודיע על כך בשלט בולט.

מערכת אזעקה חובה בכל עסק

גנבים ופורצים לא נרתעים היום מניסיונות לחדור לכל עסק, בניתוק של מצלמות האבטחה או מערכות האזעקה. אבל יש כאלה שהאזעקה מרתיעה אותם וכאשר הם לא מצליחים לנתק אותה מיד, הם עלולים להימלט בלי שלל וכך ניצל העסק שלכם מהפריצה.

מערכות אזעקה הן חוליה משמעותית מאוד בכל שרשרת ביטחון של בית פרטי או עסק, מחסן, מפעל ועוד. ישנם סוגים שונים של מערכות אזעקה ויש להתאים את סוג המערכת למטרות וליעדים הדרושים.

מערכות בטיחות שונות לבית ולעסק כוללות: מערכת אזעקה קווית או מערכת אזעקה אלחוטית. מערכת אלחוטית מהווה פתרון יותר אסתטי והיא פשוטה וגם יקרה יותר. כאשר אתם בונים בית, כדאי מאוד לתכנן את מערכת האזעקה כבר בשלב הבנייה אם תבחרו במערכת אזעקה קווית להתקנתה יש צורך בפריסת חוטים שונים בקירות הבית.

חלקן של מערכות האזעקה מחוברות למוקד סיור. עם קבלת אזעקה מבית או מעסק, יצא סיור מידית למקום כדי לבדוק את ההתרחשות. מוקד זה מצליח למנוע ניסיונות פריצה רבים וגם סיורים כאלה היו אחראיים עד היום על תפיסות מרובות של גנבים אותם הם הצליחו להפתיע במהירות התגובה וההגעה למקום.

אין ספק כי מערכת אזעקה היא חובה במסגרת מערכות בטיחות שונות לבית ולעסק. היא מהווה גורם מרתיע ואף מוכיחה את חשיבותה בשטח.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ