מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מערכת אזעקה לעסק

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכות אזעקה אלחוטיות לחצנים

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מערכת אזעקה לעסק?

מערכת אזעקה הינה שכבת ההגנה אחרונה של העסק שלכם ודרישת חובה על ידי כל סוכנות ביטוח. משום שזוהי הוצאה חד פעמית אשר אמורה לשרת אתכם במשך שנים, כדאי להקפיד ולבחור את המערכת הטובה ביותר עבור הכסף שלכם. הנה כמה מהדברים הכי חשובים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם רוכשים מערכת אזעקה חדשה.

בדקו אם המערכת כוללת מערכת צילום במעגל סגור

אם אתם מתכוונים לרכוש מערכת אזעקה, מומלץ להוסיף עוד כמה שקלים ולקבל מערכת איכותית שתתעד כל התרחשות ותאפשר לכם לאתר כל פורץ. מצלמות האבטחה המודרניות מספקות רזולוציה גבוהה, מעניקות הגנה ומשמשות לתיעוד מקרי קיצון שבהם התרחשה כבר הפריצה. בחירה נכונה של מצלמות אבטחה לעסק ושילובן כחלק בלתי נפרד ממערך ההגנה היא בחירה של עסקים רבים ודרך אידאלית לצפות מבעוד מועד על כל פעילות חשודה באזור שסמוך לארגון שלכם.

בררו אם ניתן לחבר את האזעקה למוקד אנושי

כדיא לבדוק האם המערכת מתממשקת בקלות עם מוקדי הביטחון המובילים בישראל. למרות השאיפה שלנו לקבל מערכת אוטונומית שתפעל באופן עצמאי בכל ניסיון פריצה, האותות שמערכות האזעקה המודרניות מספקות למוקדי החירום הם ברוב המקרים ההבדל בין ניסיון פריצה לבין ביקור בתחנת המשטרה לצורך מתן עדות. מומלץ לשאול את המוקד המועדף עליכם אילו צרכים טכניים הם דורשים בכדי לספק הגנה מלאה לעסק שלכם.

מערכות אזעקה אלחוטיות לחצנים

שאלו על סוג החיישנים שאתם מקבלים

כדאי לבדוק אילו חיישנים קיימים במערכת ומי היצרנים שלהם. חיישני תנועה ואור הפכו לטריוויאליים במערכות מתקדמות וגלאי עשן הם צורך שכל חברת ביטוח תדרוש ממכם. בררו אם האזעקה כוללת גלאי חום, גלאי נפח וגלאים אקוסטיים שנחשבים ליעילים במיוחד. בנוסף לכך, שימו לב שאתם מקבלים גלאים אוטונומיים (גלאים אלחוטיים אשר אינם מצריכים חיבור לחשמל) ובדקו שאכן המערכת מתאימה גם למקרים של קצר או הפסקות חשמל.

בדקו מהם הצרכים האמיתיים שלכם

למרות שרכישת מערכת אזעקה היא הוצאה חד פעמית, אם אין לכם מלאי גדול או שאינכם משאירים סחורה יקרה בסיום יום העבודה הרי שניתן להעדיף מערכת מינימלית. להבדיל, אם יש לכם עסק גדול או כזה שמצריך הגנה גם בשעות היום, הרי שאזעקה שקטה היא הבחירה בעבורכם. יהלומנים, חנויות יוקרה ובנקים בכל רחבי העולם בוחרים בשילוב בין שתי הטכניקות, אולם רק אתם יודעים מהם הצרכים האמיתיים שלכם.

שאלו אודות זמן התגובה ונקודות התורפה

כדאי לדעת שאין מערכת מושלמת. אין מערכת שמספקת 100% הגנה, אך חייבים להכיר את היתרונות והחסרונות של כל מערכת הרבה לפני ההתקנה. כדאי לבדוק מה זמן התגובה שלה ומהם נקודות התורפה שלה. כלל אצבע משמעותי לעניין זה: ככל שלוקח יותר זמן לחדור מבעד לאזעקה, כך תדעו שביצעתם רכישה נבונה.

ליעוץ, הצעות מחיר ופרטים נוספים על התקנת מערכות אזעקה בבית או בעסק, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ