מדוע משפחות עם כלבים זקוקות גם למערכת אבטחה במקביל?

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

כלב שמירה ביטחון על הבית

מדוע משפחות עם כלבים זקוקות גם למערכת אבטחה במקביל?

כולם אוהבים את הכלב המשפחתי שלך, לרבות מבקרים שלא מכירים את המשפחה שלך. אבל יש מישהו אחד שלא אוהב אותו – פושע שרוצה לפרוץ לביתך. למרות שהוא עלול להוות מטרד עבור הפורץ, הנוכחות של כלב אינה מספיקה בשביל להרחיק פורץ לחלוטין. וזאת רק סיבה אחת שבגללה משפחות עם כלבים עדיין זקוקות למערכת אבטחה ביתית; הנה כמה סיבות נוספות.

חושי הכלב אינם חסינים מטעויות

לכלבים יש חושי שמיעה וריח מעולים. עם זאת, הם עדיין יכולים לשגות בקבלת-ההחלטות. אם הנך מתוסכל מכך שחיית המחמד שלך לא מתנהגת כמו ש"כלב שמירה" צריך להתנהג, לא יהיה חכם למנות אותו כאחראי אבטחה על הבית או העסק. חלק מהכלבים הם פשוט יותר אינטואיטיביים מאחרים.

אם כך מהיא מערכת אבטחה אמינה? מקצוען שהתקין מערכת אבטחה ביתית, המזהה פריצה ביתית באמצעות חיישני תנועה חזקים, גלאי זכוכית שבורה, וטכנולוגיות אחרות – כולן נמצאות במעקב 24/7 ע"י מוקד אבטחה מרכזי. כל האמצעים הללו עובדים יחדיו כדי שעזרה תהיה בדרכה ברגע שפורץ זוהה.

כלבים אינם מחוברים למוקד אבטחה

אם כבר מדברים על מוקד האבטחה, חיית המחמד ה"נאמנה" שלכם אינה "בנויה" בעזרת טכנולוגיה שמתחברת אליה. אבל מערכת האבטחה שלכם כן, והיא תוודא שפקח ביטחון שהוכשר במיוחד מדבר אתכם ברגע שיש טריגר. בתוך שניות, הפקח מאתר את מקרה החירום שלכם ושולח עזרה.

כלבים הם יצורים פגיעים

בשונה ממערכת אבטחה ביתית, כלב המשפחה האהוב שלכם יכול בקלות להיות מושפע ע"י פושע. בשביל פורץ ערמומי שעשה זאת בעבר, זה פשוט כמו לטלטל פיסת אוכל טעימה ועסיסית דרך הדלת. חיית המחמד שלך פגיעה, ופשוט לא הוגן להפוך את האבטחה הביתית לאחריותו הבלעדית.

שאלות על פתרונות אבטחה אלקטרונים עבור משפחות עם כלבים? צרו קשר עם אלסק מערכות.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ