והעיקר, לא לפחד כלל – התקנת מצלמות אבטחה

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון

והעיקר, לא לפחד כלל – התקנת מצלמות אבטחה

החלטתם להתקין מצלמות אבטחה – צעד נבון, נכון וחשוב! אבל, עליכם לדעת שהתקנת מצלמות אבטחה צריכה להיעשות על הצד הטוב ביותר. לא מדובר רק בקדיחת חורים בקירות ובהעברה של חוטי חשמל, אלא בתהליך מתוכנן היטב. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את הכתבה הזו, שתסביר לכם היכן וכיצד להתקין את המצלמות כך שתוכלו להפיק מהן את המכסימום האפשרי.

לפני הכל – תכנון מוקדם

תכנון מוקדם הוא מושג מפתח כשמדובר בהתקנת מצלמות אבטחה, כיוון שלא רק שהוא יבטיח לכם התקנה קלה ומהירה יותר, אלא למעשה יגרום לכם להבין איזו מערכת מצלמות היא המיטבית עבורכם ועבור הבית שלכם.

במטרה לזהות את הנקודות הרגישות בבית שלכם, מומלץ שתשאלו את עצמכם מספר שאלות – היכן אתם רוצים למקם את המצלמות? מה השטח שאתם מעוניינים שהן תכסינה וכמה מצלמות צריך לשם כך? קחו בחשבון שלכל מצלמה מתלווים גם הרצת כבלים, כך שבדקו גם מרחקים שלהן ממקורות חשמל.

ענו על השאלות וערכו רשימה מסודרת. כך יהיה לכם מושג כלשהו לגבי הגודל והסוג של המצלמות שתוכלנה לענות על דרישותיכם.

הכל עניין של מיקום

בחירת המיקם היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר בתהליך התקנת מצלמות האבטחה. בחירת המקום מתבססת ברובה על תרשים הבית שלכם, אך יחד עם זאת, יש מספר אזורי מפתח שנחשבים קריטיים יותר ובהם כדאי להתמקד:

  • שביל הכניסה שמוביל מהשער אל הדלת הראשית, אם אתם מתגוררים בבית פרטי.
  • הדלת הראשית ממנה עוברת (כמעט) כל התנועה אל פנים הבית ומחוצה לו.
  • דלתות נוספות, במידה ויש.
  • חלונות, בעיקר חלונות ראשיים, ובמיוחד אם אתם מתגוררים בבית קרקע או בקומה הראשונה בבית משותף.
  • כניסות אחרות אם יש, כמו מחסן או חניה.

איזה סוג מצלמות עדיף

ההמלצה הגורפת היא להתקין מצלמות עם חיישן תנועה. יש כיום גם מצלמות חכמות, שאחת מהתכונות שלהן היא דיווח בזמן אמת כאשר הן מבחינות בתנועה מסוימת. יש כיום גם מצלמות שיכולות להבדיל בין תזוזה אקראית של ענפי עץ למשל, לבין תנועה מכוונת של אדם אל דלת הכניסה של הבית.

לבד או עם מתקין מקצועי?

בעבר, התקנת מצלמות אבטחה היתה אכן מהלך מסובך שהצריך עזרה של בעלי מקצוע מובחרים ואמינים. אך כיום ניתן להתקין לבד את מרבית מצלמות האבטחה, ועל אף שההתקנה משתנה מסוג מצלמה אחד לשני, רובן מגיעות עם מדריך מפורט, שמפרט צעד אחר צעד, בליווי איורים, כיצד לבצע אותה בקלות ובמהירות יחסית.

והמלצות נוספות

  1. כלל האצבע החשוב ביותר הוא להתקין את המצלמות בזווית הפונה מטה, כך שניתן יהיה לעקוב באופן מיטבי אחר תנועות חשודות.
  2. רכשתם מצלמה חכמה? מצוין, הקידמה הגיעה אליכם. אבל במקביל, אל תשכחו גם לאבטח את החשבון של המצלמה ולמנוע פריצה אליו. לכן, מומלץ מדי פעם לשנות את הסיסמאות למצלמות וכן להתקין עליהם אימות דו-שלבי (סיסמא והודעה לטלפון או למייל כאשר מישהו מנסה להיכנס לכם לחשבון). אם המצלמה שלכם מחוברת לאינטרנט, אבטחו גם את הנתב (ראוטר).
  3. קחו בחשבון שהמצלמות מקליטות כל הזמן, ואת כל ההקלטות האלה צריך לשמור איפשהו. לשם כך תזדקקו גם לכונן. גודל הכונן נקבע לפי אורך הוידאו שתרצו לשמור והרזולוציה שבה המלצה מצלמת. לשם כך, מומלץ להתייעץ עם החברה שמספקת לכם את המצלמות או עם איש מקצוע אחר שמבין בנושא.
  4. אל תטרחו להסתיר את מצלמות האבטחה, אלא אם כן אתם מתכננים מסתורית מסוימת. מרבית הפורצים מודעים לנוכחותן של מצלמות אלה ולכן בוחרים בתים שבהם לא ניתן יהיה לתפוס אותם. לא בשעת מעשה ולא אחריו.
  5. אם אתם רוצים ליצור הרתעה, אך אתם קצרים בכסף כרגע או לא מעוניינים להשקיע במצלמות אבטחה, תוכלו להתקין מצלמות דמה בעלות מזערית של כמה מאות שקלים בלבד (יש כאלה שיש להן אפילו חיישן תנועה).

מערכות אזעקה אלחוטיות, כולל התקנה והדרכה מלאות

אנו באלסק מערכות מתמחים בהתאמה והתקנה של מערכות אבטחה לבית ולעסק. אחת ממערכות הדגל שלנו היא מערכת אזעקה אלחוטית של חברת ריסקו שכוללת 3 גלאים, מגנט לדלת הכניסה, שלט רחוק, צופר פנימי ומצבר גיבוי, כולל התקנה, בעלות של 1,990 ₪ (לא כולל מע"מ).

המערכת מופעלת על ידי אפליקציה ששולטת באופן מלא על מערכת האזעקה, ואנו מתחייבים לספק לכם הדרכה גם על האפליקציה וגם על המערכת.

אם תרצו מערכות מתקדמות יותר, אנו ממליצים לכם להגיע אלינו ומבטיחים לספק פתרונות מגוונים שיענו על כל צרכיכם ושירות אדיב ומקצועי. הצוות שלנו ישמח לייעץ לכם ולהתאים עבורכם את מערכת האבטחה המיטבית ובמידת הצורך אף ללוות אתכם בתהליך ההתקנה עד שתרגישו בטוחים לתפעל את המערכת בעצמכם.

נשמח אם תיצרו עימנו קשר.

באדיבות אתר "טוב תודה"

4/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ